No ihan silleen aikuisten oikeasti niinQ uskon, että kyllä kunnon miehiä on olemassa ja jopa sellaisia, jotka eivät tarvitse koirakoulutusta.prosessi kirjoitti: Varmaan haluaisin, mutta kuten tässä ketjussa totesin, olen menettänyt uskoni miehiin. Ei niin, etteikö maailma olisi täynnä ihan kelvollisia miehiä, mutta kun minä itse en ole mikään ihan kenelle tahansa sopiva tapaus. Enkä enää oikein jaksa uskoa, että sellaista miestä löytyisi, joka oikeasti pärjäisi kanssani niin hyvin, että hän jaksaisi jopa rakastaa minua. Enkä ole valmis leikkimään tyhmää ja avutonta luodakseni illuusioita, vaikka sillä tuon ongelman periaatteessa voisi kiertää. Kun sinä kysyit, tarvitsenko minä miestä mihinkään, niin enhän minä tosiaankaan tarvitse kuin yhteen asiaan, ja siihenkin urpiaisella oli vaihtoehtoja. Ja kestääkö yksikään mies ajatusta siitä, ettei häntä oikeasti tarvita, että hänen kanssaan viihdytään vain koska se on kivaa?
Ongelma on tietysti markkinoiden epätäydellisyys, jonka uskon johtuvan siitä, että kaikki informaatio markkinaosapuolista ei ole kaikkien saatavilla.
Maailmassa on siis aivan varmasti mies, joka on sinulle hyvä valinta ja jolle sinä olet hyvä valinta ja jonka kanssa elätte onnelisina elämänne loppuun loppuun asti.
Ongelmana on miten löydätte toisenna ja miten tunnistatte toisenne löytäessänne.
Mutta sinähän olet nettideitistä löytänyt jo kaksi hyvää miestä; Elukan ja Aarnen, eli eikö tuo kannusta jatkamaan?