Kirpeän kylmää keskiviikkoa
Kirpeän kylmää keskiviikkoa
En huomannut aamulla liikkeelle lähtiessä tarkistaa mittarista missä mennään. Meinasin jäädyttää pähkinät. Hhhhrrrrr.... Ilmastonmuutosta odotellessa.
-
- Kitisijä
Huhtikuu on kyllä siitä arsesta, että aamuisin pitäis pujottaa longjonesit ja rasvata kaulaliina, mutta illalla sitten aurinko porottaa lähes kesäisesti. Eilen juoksulenkillä laitoin pitkät ja tuhdin kerroksen torsoon, aevan hiestä märkä olin juu. Tänään futisreeneihin vedän kevyemmin kyyl.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Eihän siinä mitään vikaa ollutkaan, vaan vika oli väärissä varusteissa! Sen siitä saa kun katsoo säätiedot kalenterista. Paranemisia!!bliss kirjoitti:Aamussa ei olisi mitään vikaa, jos olis terve![]()
Koko huhtikuu on menny ihan persiilleen, flunssan kanssa käynnistyi kolmas viikko eikä paranemisen merkkejä ole.

Ja kertokaas muuten mikä ihmeen villitys toi "mun ruokalautselta löytyy tätä ja tätä, kattokaa miten nätti"- juttu oikein on?
Juoksen kohta fasaanin kiinni tosta Hesperian puistosta, taitan niskat, isken kertakäyttölautaselle ja otan kuvan. Kuka tykkää?
Juoksen kohta fasaanin kiinni tosta Hesperian puistosta, taitan niskat, isken kertakäyttölautaselle ja otan kuvan. Kuka tykkää?

The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaan! Jos ei kaipaa suurkaupungin melskettä tai hifistelyjä, niin tuolta kyllä löytyy kutakuinkin kaikki keskivertoihmiselle tarpeellinen. Viriili ja nuorekas kaupunki, lapsiystävällinen sanoisin, kompaktin kokoinen.Onslow kirjoitti:Suvinen hoi! Millainen paikka nykäskylä on asua?
Jos ois duunia tarjolla, niin käykää kiinni, sanon! On metsääkin siinä ympärillä ja järveä ja siis kalaa!
Itse olen erityisen viehättynyt Muurameen(sukulaisia sielläkin) siinä Jkl:n kyljessä, vartti motaria pitkin keskustaan, peltoa ja hevoshakoja vaikka kuinka

Prepare for the worstest.
Dave, pitäiskö mun mennä lääkäriin? Perjantaista asti flunssaa, ei kuumetta, eka oli painetta otsaontelossa ja nuha, nyt kurkku tosi kuiva ja karhea ja hengitys vähän rahisee ja kuumeinen olo vaikka ei lämpöä. Varmaan ihan perusflunssaa, mut pelkään jotain angiinan jälkitauteja IIK! Help me!
Cirruksetkin loppu just!
Cirruksetkin loppu just!
Prepare for the worstest.
Minä tykkään. Mut mun mielestä voikin syödä aikalailla mitä vaan millä ei oo ajokorrtiaElppis kirjoitti:Ja kertokaas muuten mikä ihmeen villitys toi "mun ruokalautselta löytyy tätä ja tätä, kattokaa miten nätti"- juttu oikein on?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ja ei enää liiku.par-sky kirjoitti:Minä tykkään. Mut mun mielestä voikin syödä aikalailla mitä vaan millä ei oo ajokorrtiaElppis kirjoitti:Ja kertokaas muuten mikä ihmeen villitys toi "mun ruokalautselta löytyy tätä ja tätä, kattokaa miten nätti"- juttu oikein on?
Tämän viikon työssäkäynnit hoidettu. Eipä tosin merkkaa paljoa, kun huominen ja ylihuominen on kuitenkin päivystettävä vaarin luona ja siinä samalla pitäisi hoitaa lisää työkuvioihin liittyviä juttuja.
Nyt jo ihan poikki, tosin ehkä syystäkin. Vedin neljän tunnin liikuntapainotteiset treenit, sieltä ihan väskänä himaan, ruoat tulille ja juuri kun pastavedet ja jauhelihat kiehuivat liedellä, tulee tyttäreltä puhelu; "Apua!!! Lähdin purolle leikkimään ja kaaduin sinne ja mun kenkä on jumissa puron pohjalla!" *huoh* Onneksi sai monon sieltä omin avuin irti ja käppäiltyä märkänä sukkasilteen kotiin. Pesin kengän äsken ja jestas sitä "kevätkakan" määrää ja tuoksua.
Että tämmöistä jännää tänne...
Nyt jo ihan poikki, tosin ehkä syystäkin. Vedin neljän tunnin liikuntapainotteiset treenit, sieltä ihan väskänä himaan, ruoat tulille ja juuri kun pastavedet ja jauhelihat kiehuivat liedellä, tulee tyttäreltä puhelu; "Apua!!! Lähdin purolle leikkimään ja kaaduin sinne ja mun kenkä on jumissa puron pohjalla!" *huoh* Onneksi sai monon sieltä omin avuin irti ja käppäiltyä märkänä sukkasilteen kotiin. Pesin kengän äsken ja jestas sitä "kevätkakan" määrää ja tuoksua.
Että tämmöistä jännää tänne...

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw