Huippumallit haussa
Huippumallit haussa
http://www.nelonen.fi/huippumalli/kilpailijat/
Erotiikkaketjusta siirrettyä. Tykkäsin Nannasta, upea Claire Danes tyylinen ulkomuoto.
Muuta, mitä?
Erotiikkaketjusta siirrettyä. Tykkäsin Nannasta, upea Claire Danes tyylinen ulkomuoto.
Muuta, mitä?
Came here for school, graduated to the high life
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mulle henkilökohtaisesti (noista kuvista) pelittää eniten tämä:
http://www.nelonen.fi/huippumalli/kilpailijat/essi.html.
Aivan eriasia on kilpailussa pärjääminen, johon en nyt ota kantaa.
http://www.nelonen.fi/huippumalli/kilpailijat/essi.html.
Aivan eriasia on kilpailussa pärjääminen, johon en nyt ota kantaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
http://www.nelonen.fi/huippumalli/kilpa ... kaisa.html
Toihan on joku zombi! Tai ainakin semmoinen on meikannut sen silmät ja valkannut järkyttävän ruman koltun ja siihen vielä blondit hiukset... Onneks en tajua mitään muodista, yök!
Toihan on joku zombi! Tai ainakin semmoinen on meikannut sen silmät ja valkannut järkyttävän ruman koltun ja siihen vielä blondit hiukset... Onneks en tajua mitään muodista, yök!
Musta se Nanna ois kans paras. Paljon nättilöit tyttelöit mut sehän tässä ei ole se pointti. Osasta puuttuu sexii ja osasta munaa. Pisteet Nannalle siitäkin, että on hyvä myös ilman meikkiä ja ettei ole semmoinen tyrkky hipsuttelija vaan pitää oman tyylinsä! Tietää niinq et pakkaus on A+, muttei tarvii siitä varmistusta koko ajan kaikilta. Tähän pyrin itsekin. Hieman mutta todellakin vain hieman karrikoiden
Saimi on tapansa mukaan ihan järkky(siis se varmaan haluu stailaa itse itsensä, ei hyvää päivää, näytti miehisemmältä kuin Jarkko
:D) ja Anne taas aivan ihkupihkunen <3

Saimi on tapansa mukaan ihan järkky(siis se varmaan haluu stailaa itse itsensä, ei hyvää päivää, näytti miehisemmältä kuin Jarkko

Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Yhdellä näistä huipuista on todella huippu puoliso. Uhkaili puhelimessa, että jos olet vielä pitkään kisassa niin hän ei kestä.
Mitä ihmettä tapahtui toisen tukemiselle? Kyllä rakas ihminen pitää uskaltaa päästää toteuttamaan unelmiaan. Kyllä hän tulee takaisin ja jos ei tule niin mikä on se pohja jolle suhde on alun perinkään rakentunut?
Ennustaisin tuolle suhteelle yhtä pitkää jatkoa kuin missin suhteelle kotipuolessa sen jälkeen kun hän käy ifk:n saunaillassa.
Mitä ihmettä tapahtui toisen tukemiselle? Kyllä rakas ihminen pitää uskaltaa päästää toteuttamaan unelmiaan. Kyllä hän tulee takaisin ja jos ei tule niin mikä on se pohja jolle suhde on alun perinkään rakentunut?
Ennustaisin tuolle suhteelle yhtä pitkää jatkoa kuin missin suhteelle kotipuolessa sen jälkeen kun hän käy ifk:n saunaillassa.

Njet.McJanne kirjoitti:Meinaat että se sopii sinne missien sekaan tunkemalla?
Tuollaisia suhteitahan ovat tuppukylät pullollaan. Epäterveitä riippuvuussuhteita, jotka yleensä jatkuvat kunnes tapahtuu joku suuri muutos.
Kuulostaako muutto pk-seudulle ja tosi tv-ohjelman tuoma julkisuus muutokselta?
Tietty voivathan lehmät lentää ja mies löytää ryhtiliikkeen jostakin (huomaa lehmän lento) tai sitten ko. kilpailija putoaa pian ja jotenkin suostuu vielä menemään takaisin. Oikeastaan aika surkeaa, että tuossa on vielä lapsikin jossakin kohtaa välissä.
-
- Kitisijä
Katsoin äsken melkein koko jakson. Joku just täysikäinen pissis siinä oli, joka ei sananmukaisesti osannut puhua. Sillee yyberhermostuneesti grillihiili suussa sössötti kuin tekohampaansa hedelmäpeliautomaatin kolikkorasiaan unohtanut saattohoitolainen. Se lyhyt blondi oli aikas kissa, grrrrrrr. Siis se joka vähän keikisteli sille paikalliselle jööranille. Mut ei se taida voittaa, koska söpö ei voita, vaan saimilainen.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Se lyhyt blondi oli aikas kissa, grrrrrrr.

Kyl se Nanna on näistä ykkönen. Pertin harmiks se kyllä ilmotti tykkäävänsä tytöistä.

Ja Suvisen kanssa samaa mieltä, juokse Anna-Kaisa vielä kun voit!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Oman kylän? Onko hän muuttanut vai oletko sinä? Voinet lukea kommenttini tästä punaniskasta ylempää...Suvinen kirjoitti:Ihkistä, oman kylän zombi Anna-Kaisa on top-kolmosessa!!! Nannahan tän vie, mutta hienosti pärjätty kyllä Anna-Kaisaltakin..
Rajaton myötähäpeä vaan sen punaniskajunttimiehestäälyäisi nyt perua ne häät ennen kuin on liian myöhäistä!
Nannasta olen pitänyt alusta asti ja tosiaan tämä on kyllä tosi-tv:n aatelia. Äh, Suvikin oli kyllä aika ihQu.

No hyi satan! Onneksi tippu eilen, käet ristissä toivoin. Nanna ja Riina on finnaalissa ihan varppina. Katoin sillon eka esittelyssä tuota Riinaa, että mitä ihmettä toi tuolla tekee, mutta kyllähän se kuvissa hitto eniten mallilta näyttää. Ja viksuin tyyppihän se on näistä.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se lyhyt blondi oli aikas kissa, grrrrrrr.
Edit: siis en oo ite kattonu tätä sarjaa, mutta naapurin mummo aina juoruaa aamulla...
Ei helvetti. Ei se mikään ujo ollut. Se oli kuin Syvän Joen kuvauksissa vastaan tullut sukurutsattu idiootti.exPertti kirjoitti: Ujo tyttö hän oli. Tuollaisia on "Hämeenkyröt" pullollaan (siis luonteeltaan tuollaisia). Itseluottamusta hän vain kaipaisi.
Eniveis tuo malliohjeman kokelaat ovat ihan syvältä jokainen. Mallikisi päivässä ohjelmassa oli huomattavasti parempi taso.
Ps. Kattokaa ukot Australian malliohjelmaa ja vemputtakaa. Siellä on todellisia kaunottaria.