Työ- ja elinkeinoministeriö joutuu palauttamaan noin 20 miljoonaa euroa EU-tukia. Hufvudstadsbladetin mukaan tukirahat pitää palauttaa, koska niille ole löydetty sopivia kohteita.
NuoriD kirjoitti:Saarelahan ei ole kaunis (à la Brad Pitt) vaan rujon näköinen. Kuitenkin maskuliinisella tavalla. En ollenkaan sano, että olisi erityinen komistus, mutta kuitenkin hiukan paremman näköinen kuin aivan Mr keskiverto.
Toivoisitko pääseväsi Iltalehden kanteen Olli Saarelan kanssa?
Vesper kirjoitti:Saarela ei ole miltään kantilta haluttava mies. Piste.
Jos se olisi kalju?
Juu ei. Kaljuus itsessään ei ole oikotie onneen. Eikä varsinkaan enää mun kohdalla, mähän olen vaihtanut lajia. Sulla on selkeesti päivitysaukkoja mustassa kirjassa...
elco kirjoitti:En minä täällä mitään monologeja keskustaa vastaan ole pitänyt kuten sinä. Keskusta ja keskustalaiset ovat kaikista puolueista vastenmielisintä porukkaa, minkä muut lopultakin ovat onneksi tajunneet.
Ne ovat typistyneet monologeiksi ehkä siksi, että muitten mielestä tämä on vaan maan tapa. Kyllä ne keskustelunavauksiksi on tarkoitettu, mutta kuten ko. linkeistä näkyy asian käsittely typistyy "mutta kun ne toisetkin puolueet tekevät sitä ja tätä" nokitteluksi muuallakin.
Vesper kirjoitti:
Juu ei. Kaljuus itsessään ei ole oikotie onneen. Eikä varsinkaan enää mun kohdalla, mähän olen vaihtanut lajia. Sulla on selkeesti päivitysaukkoja mustassa kirjassa...
Näinköhän kissa karvoistaan pääsee? Tai siis eiku karvattomuuksistaan,
elco kirjoitti:Näinköhän kissa karvoistaan pääsee? Tai siis eiku karvattomuuksistaan,
Viimeiset 4 olleet hiuksellisia!!
Mää hualestuisin jos kertoisit että ne on olleet kunnon pitkälettei? Mut joo, mulla on kyllä pieni ihastus esmes Hynyseen ja Joutseneen, joten perässä tullaan.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei tuo Saarelan uusi setti sinänsä pahemmin hätkäytä. Mutta mitä vittua on tapahtunut tämän näyttelijäpariskunnan kohdalla? Ja miksi?
Eikös herrasväki Haapykylä-Björkman jo kertaalleen koluttu tällä palstalla toimestasi? Ovatko he sulle joku arka paikka? You wanna talk about it..??!1
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola kirjoitti:Eikös herrasväki Haapykylä-Björkman jo kertaalleen koluttu tällä palstalla toimestasi? Ovatko he sulle joku arka paikka? You wanna talk about it..??!1
Nyt kun muistutit, niin taidan ollakin postannut jonkun kuvan ennenkin ...ei tuo taida sinänsä arka paikka olla, mutta lopetan välittömästi esiintuonnin, kun joku pääsee edes lähelle.
Nyt hei!! Vespalla on nyt niin monta kollia vonkaamassa perässään, että on kai kohtuullista että itse håttius itse järjestää äänestyksen, poimii kermanuolijat listalleen ja antaa arvoa tekevän käyttäjäkunnan päättää kuka se on se ainoa ja oikea hänelle. Kansan syvät rivit sen tietävät.