Kyllä se on tiukasti riippuvainen lainien lausujasta.Onslow kirjoitti:Jos Patz kostuu noilla iskulaineilla, voi jopa Hebulillakin olla saumoja.
Maanantai
Joo, mä oon kanssa katellu, että hebuli ja toi N. James voisi olla hyvä pari.Onslow kirjoitti:Jos Patz kostuu noilla iskulaineilla, voi jopa Hebulillakin olla saumoja.Vesper kirjoitti:No nyt pitää taas vaihtaa pikkarit.Nehemiah James kirjoitti:Nappaa sä sitä, niin mä voin olla sun Cowboy, jiiihaaa!!
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Me ollaan niin samiksii ;) Ja tuohon kuulemiseen niin siehän oot aina tyylikäs ja kuumottava näky!Vesper kirjoitti:Veit jalat suustani :DRouva Pupu kirjoitti:No olisit nykässy hihasta, aina multa pieni hetki pahoille keisareille liikenee.
Oon tähään kuullut ehkä kuudelta henkilöltä, että olen poikkeuksellisen tyylikäs ja kuumottava näky tänään. Kevät! :h:
- Pulkannaru
- Kitisijä
Että pojasta torikauppias ?Vesper kirjoitti:Ihanaa huolenpitoa! Kuulin tänään että tollanen käytös on vaan äidin tapa osoittaa rakkauttaaasi kirjoitti: Mä voisin tässä kertoa, että äiti osti mulle syntymäpäivälahjaksi mittanauhan ja puntarin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tein tänään ryhtiliikkeen ja heräsin jo puoli kahdeltatoista. Se oli virhe, tarvitsin kahden tunnin päikkärit jo puoli kahdelta.
Mitäs muuta? Sain lopputyöni sittenkin myytyä eräälle firmalle, joten saan siitä pienen korvauksen ja ennen kaikkea sen valmistumiselle on asetettu virallinen aikataulu. Kesähän tässä menee ainakin osin munille, mutta eipä mua toisaalta kukaan estänyt tekemästä hommaa valmiiksi jo talvella. Kärsi, kusipää!
Söin lounaan ja jatkan harjoituksia...
Mitäs muuta? Sain lopputyöni sittenkin myytyä eräälle firmalle, joten saan siitä pienen korvauksen ja ennen kaikkea sen valmistumiselle on asetettu virallinen aikataulu. Kesähän tässä menee ainakin osin munille, mutta eipä mua toisaalta kukaan estänyt tekemästä hommaa valmiiksi jo talvella. Kärsi, kusipää!
Söin lounaan ja jatkan harjoituksia...
-
- Kitisijä
Mulla on kadonnu tästä päivästä muutama hetki (liian kiire, taisin meditoida itteni huitsinvittuun), joten sallittakoon; jäin hetkeks miettimään tätä.Paha Keisari kirjoitti:Näin äsken niin kauniin naisen, että loppui happi aivoista hetkeksi. Mä olen liian vanha tällaisille yllätyksille. Vieläkin rytmihäiriön poikasta ja euforiaa.
^^ Kevätjuoksuinen narttu!!1
Oon mä tääl hyppiny aina välis mut hitto mitä hässäkkää päällä, eikä koneella muka voi tehä kivoja omia juttuja ku heti mut aistitaan ja duunipostit vilkkuu poks zäp!
Ihan perseestä käydä töissä ja kotiuduttua jakaa huomio skideille ja sille vtun gorillalle (joka on ku minä nää edelliset vuodet eli heti vinkumassa rapsuja ja pimpsoja, argh!!1) ... Missä välissä mä kerkeen terdelle tai shoppaa uusii meikkeij??
Ei vaan, kyllä tää kaiken yhteensovittaminen alkaa jo sujua. Muuttolaatikot purettu eilen loppuun, on taas lorvimisvaraa. Mun askeleet tuol tuules ei ollu kovin keveitä ja päädyin taas paska-ajatukseen, etten vaan osaa juosta. On se jännä, jännä on.
Oon mä tääl hyppiny aina välis mut hitto mitä hässäkkää päällä, eikä koneella muka voi tehä kivoja omia juttuja ku heti mut aistitaan ja duunipostit vilkkuu poks zäp!
Ihan perseestä käydä töissä ja kotiuduttua jakaa huomio skideille ja sille vtun gorillalle (joka on ku minä nää edelliset vuodet eli heti vinkumassa rapsuja ja pimpsoja, argh!!1) ... Missä välissä mä kerkeen terdelle tai shoppaa uusii meikkeij??
Ei vaan, kyllä tää kaiken yhteensovittaminen alkaa jo sujua. Muuttolaatikot purettu eilen loppuun, on taas lorvimisvaraa. Mun askeleet tuol tuules ei ollu kovin keveitä ja päädyin taas paska-ajatukseen, etten vaan osaa juosta. On se jännä, jännä on.
Viimeksi muokannut Fcuk, 20.04.2009 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.