Päivän uutiskatsaus
Ei minun tarvitse, kun Te muut huolehditte niistä.elco kirjoitti:Hei, spede, pistä välillä uutisia vaikka Vanhasen naisseikkailuista, Pekkarisen tupeesta, puoluesihteerin (mikä sen nimi nimi nyt taas olikaan?) aikanaan vaatimasta puoluesihteerin erosta kun kannatus oli 22, Karpelan avioliitosta/-erosta, Timo "Your man go we go room" Järvilahden eurooppaedustuksesta, Hyssälöinnistä jne.
Toisaalta en ole kyllä nähnyt sinun postaavan uutisia kokkareitten vaalirahakuvioistakaan, joten... Pata ja kattila ja silleen.
Came here for school, graduated to the high life
Käkisalmi Sortavala akselilta voisin ostaa vaikka heti jos saisi turvallisen ympäristön. Ehkä suomalaisten pitäisi perustaa sinne iso aidattu ja vartioitu lomakylä?elco kirjoitti:Olisit eittämättä heti ostamassa mökkitonttia Itä-Karjalasta, jos vain saisi?
Came here for school, graduated to the high life
Käsittämätöntä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200904219443919_vi.shtml
Aivan käsittämätöntä. Daami joka saisi melkein kenet vain. Mikä noissa ohjaajissa oikein viehettää?
Aivan käsittämätöntä. Daami joka saisi melkein kenet vain. Mikä noissa ohjaajissa oikein viehettää?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Minusta tuossa ei ole mitään käsittämätöntä että näyttelijä katsoo olevan hyvä siirto alkaa seurustella tunnetun ohjaajan kanssa. Voi tietenkin olla että Saarela on kyseisen näyttelijättären mielestä muutenkin mukava mies, mikä on aina lisäplussaa. Olisi se voinut valita varmaan paljon huonomminkin.Paha Keisari kirjoitti:Käsittämätöntä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Noo. Kyllähän tuo Saarela on ihan OK näköinen mies ja ohjaajalla on valtaa taideproduktiossa, ja sekös naista aina kostuttaa.Paha Keisari kirjoitti:Käsittämätöntä.
Eiköhän pointtisi kuitenkin ole, että mielestäsi venäläisten ei tulisi saada ostaa maata Suomesta. En ymmärrä, miksi kukaan ulkomaalainen haluaisi ostaa maata Venäjältä.Onslow kirjoitti: Pointti oli se, että jos Suomalainen ei saa ostaa ryssistä maata, niin miksi ihmeessä ryssä saa ostaa Suomesta maata?
Olet ilmiselvästi sinut feminiinin puolesi kanssa, koska minä en pysty sitten millään ilveellä näkemään Ollissa mitään OK:ta - ulkonäössä nyt ainakaan.NuoriD kirjoitti:
Noo. Kyllähän tuo Saarela on ihan OK näköinen mies ja ohjaajalla on valtaa taideproduktiossa, ja sekös naista aina kostuttaa.
Kai sillä on jotain maagisia zeksuaalisia kykyjä?
Jos joku (vaikka ryssäkin) tulee tänne rahatukon kanssa ja haluaa ostaa maata, niin mikäs sen mukavampaa. Raha ei haise!elco kirjoitti:Eiköhän pointtisi kuitenkin ole, että mielestäsi venäläisten ei tulisi saada ostaa maata Suomesta. En ymmärrä, miksi kukaan ulkomaalainen haluaisi ostaa maata Venäjältä.Onslow kirjoitti: Pointti oli se, että jos Suomalainen ei saa ostaa ryssistä maata, niin miksi ihmeessä ryssä saa ostaa Suomesta maata?
Mikä ongelma siinä on, jos veli venäläinen latoo pöytään muovikassillisen euroja ja ostaa tontin pois?
elco kirjoitti:Olet ilmiselvästi sinut feminiinin puolesi kanssa, koska minä en pysty sitten millään ilveellä näkemään Ollissa mitään OK:ta - ulkonäössä nyt ainakaan.NuoriD kirjoitti:
Noo. Kyllähän tuo Saarela on ihan OK näköinen mies ja ohjaajalla on valtaa taideproduktiossa, ja sekös naista aina kostuttaa.
Kai sillä on jotain maagisia zeksuaalisia kykyjä?
Itse taidat olla homofoobikko eli kaappihomo, kun et voi asiaa myöntää.
Kaippa tästä pitää loihtia galluppi.
En minä täällä mitään monologeja keskustaa vastaan ole pitänyt kuten sinä. Keskusta ja keskustalaiset ovat kaikista puolueista vastenmielisintä porukkaa, minkä muut lopultakin ovat onneksi tajunneet.exPertti kirjoitti: Toisaalta en ole kyllä nähnyt sinun postaavan uutisia kokkareitten vaalirahakuvioistakaan, joten... Pata ja kattila ja silleen.
Toivot vaan!NuoriD kirjoitti: Itse taidat olla homofoobikko eli kaappihomo, kun et voi asiaa myöntää.
Mutta ei minulle tuota mitn ongelmia myöntää, että esim. Prad Bitt on komia mies. Olli Saarela ei vaan minusta ole, mutta se ehkä vain johtuu siitä, etten ole kosketuksissa feminiiniin puoleeni.
Kuten aiemminkin tänne jo postasin niin en vaan tajua, miten kukaan nainen voi syttyä tälläiseen starbaan?
Sillä saa lööppien palstoilta tilaa ja naamaa tutuksi. Kun naama on tuttu, saa Saarela kenkää.elco kirjoitti: Kuten aiemminkin tänne jo postasin niin en vaan tajua, miten kukaan nainen voi syttyä tälläiseen starbaan?
ND taitaa olla nyt ainoa jonka harjantuneeseen silmään Saarelassa on jotakin komeaa. Tai sitten mäkään en vaan ole kosketuksissa feminiiniseen puoleeni.elco kirjoitti:Toivot vaan!NuoriD kirjoitti: Itse taidat olla homofoobikko eli kaappihomo, kun et voi asiaa myöntää.
Mutta ei minulle tuota mitn ongelmia myöntää, että esim. Prad Bitt on komia mies. Olli Saarela ei vaan minusta ole, mutta se ehkä vain johtuu siitä, etten ole kosketuksissa feminiiniin puoleeni.
Kuten aiemminkin tänne jo postasin niin en vaan tajua, miten kukaan nainen voi syttyä tälläiseen starbaan?
Ja jos nyt pitää uran edistäjä valita, niin olis Jenni varmaan kyennyt valitsemaan paremminkin. Mut ehkä se alotti helpoimmasta?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Jaa jaa. Mustassa kirjassa lukee, että kauniit pojat ovat enemmän sun juttu. Saarelahan ei ole kaunis (à la Brad Pitt) vaan rujon näköinen. Kuitenkin maskuliinisella tavalla. En ollenkaan sano, että olisi erityinen komistus, mutta kuitenkin hiukan paremman näköinen kuin aivan Mr keskiverto.Lilo kirjoitti: ND taitaa olla nyt ainoa jonka harjantuneeseen silmään Saarelassa on jotakin komeaa. Tai sitten mäkään en vaan ole kosketuksissa feminiiniseen puoleeni.
Mutta oleellista tietysti naisen kaadon kannalta, että on ohjaaja ja julkkis.