Tanssii tähtien kanssa
Tanssii tähtien kanssa
Taas se alkaa! Kenen helma heilahtaa viehkoimmin, kenellä lantio vatkaa rasvatuimmin? Antaa palaa, sana on vapaa!
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- Stadinarska
- Kitisijä
No siis Bettina aivan satasella!!! Aivan hottis aikuinen nainen. Voin tunnustaa että tunnemme toisemme hyvinkin tietyistä yhteyksistäni. Fiksu ja söpö mutta armotonta Duracell-vikaa!
Antaa jäädä tähän, vaikkei hän kyllä tätä lue....?
Sitten tykkäsin Rosasta ja pidin myös plstiikkakirurgista hottiksen tytön takia ja sit Miia Nuutinen oli seksikäs, mutta oli ylijännittynyt kun lähenteli paniikinomaisesti?? Kirvasta en pitänyt. Simosta aikalailla. Hän on ammattitaitoinen esiityjä, todella! Mannolassa on tiettyä viehätysvoimaa, vaikka jopa 70-vuotias. Mato Valtosesta en pitänyt ollenkaan. Hän oli ihmeen munaton. Ja Satu Tuomisto tylsä kuin takapihan huussi. Kim Herold-parinsa kanssa kaunis muttei yhtään sisäisesti kaunis.
Stadinarska
Bettina-fani
Antaa jäädä tähän, vaikkei hän kyllä tätä lue....?
Sitten tykkäsin Rosasta ja pidin myös plstiikkakirurgista hottiksen tytön takia ja sit Miia Nuutinen oli seksikäs, mutta oli ylijännittynyt kun lähenteli paniikinomaisesti?? Kirvasta en pitänyt. Simosta aikalailla. Hän on ammattitaitoinen esiityjä, todella! Mannolassa on tiettyä viehätysvoimaa, vaikka jopa 70-vuotias. Mato Valtosesta en pitänyt ollenkaan. Hän oli ihmeen munaton. Ja Satu Tuomisto tylsä kuin takapihan huussi. Kim Herold-parinsa kanssa kaunis muttei yhtään sisäisesti kaunis.
Stadinarska
Bettina-fani
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Kumma kyllä ei kiinnosta pätkääkään, vaikka voisi luulla että palstalaisista juuri minuun pitäisi iskiä kovimmin. Ehkä ohjelmaformaatti on vain niin huono, vaikka aihealue voisi periaatteessa olla kiinnostava.
Nämäkö urokset oikeasti kostuttavat joidenkin pöksyt? Mikä homoissa niin viehättää?
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitaht ... tml?799399
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitaht ... tml?799324
PeeAss. Simo Frangen on Jussi Halla-ahon spitting image eli suomeksi irvikuva tjsp. Luultavasti ovat läheistä sukua, mahdollisesti jopa identtiset kaksoset.
PeeAss2. Kill Armania odotan kuin kuuta nousevaa, ainakin formaatin lähtökohdat ovat ältsin upeat ja mahtavat. 24.3. pitäisi alkaa.
Nämäkö urokset oikeasti kostuttavat joidenkin pöksyt? Mikä homoissa niin viehättää?
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitaht ... tml?799399
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitaht ... tml?799324
PeeAss. Simo Frangen on Jussi Halla-ahon spitting image eli suomeksi irvikuva tjsp. Luultavasti ovat läheistä sukua, mahdollisesti jopa identtiset kaksoset.
PeeAss2. Kill Armania odotan kuin kuuta nousevaa, ainakin formaatin lähtökohdat ovat ältsin upeat ja mahtavat. 24.3. pitäisi alkaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Tämä tulee taas seurattua mahdollisuuksien mukaan tänäkin vuonna. Veikkaan, että Rosa, Miia ja Pirkko ovat kovimmat kilpailijat, miehistä ei vielä oikein vakuuttanut kukaan. Kauhean jännittyneitä kilpailijat kyllä eilen vielä olivat, mutta kyllä se siitä ja hyvä tulee. Ja ne tanssiopepoitsut, ihania!
Äiti tietää
Kyseinen henkilö on kyllä kaikin tavoin hämmentävä tapaus. Pikkusiskoni mukaan heillä on kotona olohuoneessa lattialla sellainen karhuntalja, jossa on pää paikoillaan. Olen luullut, että sellaisia taljoja löytyy vain Aku Ankka -lehdestä paskantärkeyden symboleina.Vesper kirjoitti:Jumalaare jos ei toi paskantärkee plastiikkakirurgi lennä pellolle, en ala!!
-
- Kitisijä
Mä jumitan ylhäällä koneella, mut kuuntelen mitä toosa suoltaa. Mut oon samaa mieltä tästä Rollesta. Sen täytyy olla vähintäänkin joku kellarikiduttaja. Se oli ekassa jaksossa jotenkin pirun vaivaantunut, kun se tuutorimuija komenteli sitä. Sit se yritti tosi läpinäkyvästi kerätä jotain symppispalloja kehumalla kuria kuin muinoisina armeija-aikoina olevaksi. Turhaan se sitä selitti, kun kaikki näki, et sitä aidosti vitutti koko koulutettavana oleminen ja se, että se ei olekaan tanssissa ollenkaan pätevä.
Yhtä kaikki, meni ajatusvirraksi, en vaan haluaisi olla äijän kanssa missään tekemisissä edes digiboxin välityksellä...kai mä silti valun tonne alakertaan väijyyn ainakin tulokset
Yhtä kaikki, meni ajatusvirraksi, en vaan haluaisi olla äijän kanssa missään tekemisissä edes digiboxin välityksellä...kai mä silti valun tonne alakertaan väijyyn ainakin tulokset

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
No mä oon kuullu, että niitä täytettyjä eläintenpäitä ja taljoja löytyy kyllä sedän vastaanotoltakin ihan huoneen täydeltä. Olisko ollu ihan itse posaulteltuja. Urgh.prosessi kirjoitti:Kyseinen henkilö on kyllä kaikin tavoin hämmentävä tapaus. Pikkusiskoni mukaan heillä on kotona olohuoneessa lattialla sellainen karhuntalja, jossa on pää paikoillaan. Olen luullut, että sellaisia taljoja löytyy vain Aku Ankka -lehdestä paskantärkeyden symboleina.Vesper kirjoitti:Jumalaare jos ei toi paskantärkee plastiikkakirurgi lennä pellolle, en ala!!
(Ite en siis tietenkään oo käyny!!1!)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Hmmm... Ehkä se ajattelee olevansa Kulta-Into Pii ja meni tanssikilpailuun hurmaamaan Roopen sussun Kultu Kimalluksen. Nyt sitä ahdistaa, kun suunnitelmat eivät toteutuneetkaan, vaan Kultu onkin Kenraali Pakkopaita.Lilo kirjoitti:No mä oon kuullu, että niitä täytettyjä eläintenpäitä ja taljoja löytyy kyllä sedän vastaanotoltakin ihan huoneen täydeltä. Olisko ollu ihan itse posaulteltuja. Urgh.prosessi kirjoitti:Kyseinen henkilö on kyllä kaikin tavoin hämmentävä tapaus. Pikkusiskoni mukaan heillä on kotona olohuoneessa lattialla sellainen karhuntalja, jossa on pää paikoillaan. Olen luullut, että sellaisia taljoja löytyy vain Aku Ankka -lehdestä paskantärkeyden symboleina.Vesper kirjoitti:Jumalaare jos ei toi paskantärkee plastiikkakirurgi lennä pellolle, en ala!!
(Ite en siis tietenkään oo käyny!!1!)