![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Ja Dave: Kävin lääkärissä. Saldona 90 euroa laskua eikä diagnoosia. Ei mulla nyt ole sulle tästä käynnistä oikein mitään muuta annettavaa kuin tämä lasku.
Huomenna uusi yritys erikoislääkärillä. Saatana.
Hmm. Ilmeisesti jotain labraa otettiin, ei pelkkä yleis- tai työtervauslääkärin vo noin paljoa voi maksaa? (tai sitten mä myyn itseäni liian halvalla..)Vesper kirjoitti:
Ja Dave: Kävin lääkärissä. Saldona 90 euroa laskua eikä diagnoosia. Ei mulla nyt ole sulle tästä käynnistä oikein mitään muuta annettavaa kuin tämä lasku.
Huomenna uusi yritys erikoislääkärillä. Saatana.
Eri jännä juttu, aika jännää, mitenkäs se noin sattui?NuoriD kirjoitti:Onneksi en ole huomenna töissä.Vesper kirjoitti:Jos ei huomenna löydy vaivaan syy, tulee ruumiita.
http://www.kuorsaus.org/pages/etusivu/n ... auksen.phpNuoriD kirjoitti:Korvatulppia on kokeiltu, mutta vaimo ei pysty nukkumaan ne korvissa, häiritsee liikaa.
Mitä oot takas vanhassa puljussa, mihin katosi kiinnostus ja moraalinen toiminta?Elppis kirjoitti:Äh blääh. Vitutattaa tosiaan tuo Sampopankki. Oisin saanu tänään sievoisen summan velkaa takaisin, mutta tietenkin toisesta pankista.. ootellaan sit maanantaihin, hyväs lykys tiistaihin(eli 5e
)
Raskasta tekstiä tääl psyk.puolella. Jokainen pedofiililtä näyttävä saa tänään turpaan, Pupu, tuuks jeesaa?
Tuol on yäk- sää. Missä se forecan eilen lupaama aurinko ja +5 on? Petturit!
Håmåt, nii.
Nääh, pedofiilien pelastamisesta tienaa paremmin. Se on se raha mikä ratkaisee.Niba kirjoitti:Mä luulin et pelasta pedofiilejä vaan kodittomia koiria?Elppis kirjoitti:Mihin katos äly ja selkokielisyys? Minen taas tajunnu mitää...Niba kirjoitti: Mitä oot takas vanhassa puljussa, mihin katosi kiinnostus ja moraalinen toiminta?
Olen myös alkanut viime aikoina miettiä pankinvaihtoa, pois Sampopankista. Syitä on nähdäkseni kaksi:Rouva Pupu kirjoitti:Vitun paska sampopankki.
Sanoo leijona-äiti? Ehkä se sun mieskin joskus kyhnää saa taskuunsa, vaikkei sitä kukaan työnteolla todenteolla rikastukaan.Elppis kirjoitti:Nääh, pedofiilien pelastamisesta tienaa paremmin. Se on se raha mikä ratkaisee.Niba kirjoitti:Mä luulin et pelasta pedofiilejä vaan kodittomia koiria?Elppis kirjoitti: Mihin katos äly ja selkokielisyys? Minen taas tajunnu mitää...
Mulla kaikkea ainakin kolme, big deal..Frederik Krueger kirjoitti: Melkein yhtä pelottavaa kuin puhelinoperaattorin ja puhelinnumeron vaihto.
Homokaasu estää kuorsauksen, mutta sitähän ND on jo tainnut nauttiakin!Nehemiah James kirjoitti:http://www.kuorsaus.org/pages/etusivu/n ... auksen.phpNuoriD kirjoitti:Korvatulppia on kokeiltu, mutta vaimo ei pysty nukkumaan ne korvissa, häiritsee liikaa.