Menijo! Torstaina kaikki silmä tarkkana!
Menijo! Torstaina kaikki silmä tarkkana!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HPy0vPye2EY[/youtube]
Miten voi olla kaksi arviota kuin yö ja päivä??
2924 Helsingin Makkaratehtaan Yönakki 07.04.2009 80 Nakki napsahti vaikka haljennut pannulla, rapea, lihaisa karkeampimassainen nakki, muodostaa voimakkaan sinapin kanssa toimivan yhdistelmän.€ 13,30
2784 Helsingin Makkaratehtaan Yönakki 27.05.2008 56 Kypsennys peitti kaikki mahdolliset maut, tuntuma puolilihainen veltohko esitys, jäähtyneenä alkaa häivähdyksia mausta heräämään. € 9,00
Miten voi olla kaksi arviota kuin yö ja päivä??
2924 Helsingin Makkaratehtaan Yönakki 07.04.2009 80 Nakki napsahti vaikka haljennut pannulla, rapea, lihaisa karkeampimassainen nakki, muodostaa voimakkaan sinapin kanssa toimivan yhdistelmän.€ 13,30
2784 Helsingin Makkaratehtaan Yönakki 27.05.2008 56 Kypsennys peitti kaikki mahdolliset maut, tuntuma puolilihainen veltohko esitys, jäähtyneenä alkaa häivähdyksia mausta heräämään. € 9,00
Pyyhin Netikettiin..
Re: Menijo! Torstaina kaikki silmä tarkkana!
Ekalla kerralla olit vielä nuori, viriili ja hinnoissasi?Niba kirjoitti:Miten voi olla kaksi arviota kuin yö ja päivä??
Re: Menijo! Torstaina kaikki silmä tarkkana!
Onneksi sinä olet aina ollut ikäistäsi vanhempi?Monsieur Manala kirjoitti:Ekalla kerralla olit vielä nuori, viriili ja hinnoissasi?Niba kirjoitti:Miten voi olla kaksi arviota kuin yö ja päivä??
Pyyhin Netikettiin..
Tässä vähän mallia Kamalahdelle!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rOBJcO6x ... re=related[/youtube]
Onse ihme kun ei kukaan ole ilmeisesti Jussiakaan tapolla uhannut?
Joo wanha on, kiitos mamala..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rOBJcO6x ... re=related[/youtube]
Onse ihme kun ei kukaan ole ilmeisesti Jussiakaan tapolla uhannut?
Joo wanha on, kiitos mamala..
Pyyhin Netikettiin..
Huomenta taas täältä sohvanmutkasta. Henki pihisee jotenkuten, nokka edelleen tukossa ja/tai vuotaa ja yskä on edelleen aika rohiseva. Jotenkin silti tuntuu että pikkuhiljaa parempaan suuntaan mennään..
Mahtava keli tuolla ulkona. Hitto kun tekis mieli lähtee tekeen ees pikkiriikkinen hyvin, hyvin, rauhallinen kävelylenkki.
Mitenkäs sitä sais päivän kulutettua? Eilinen meni lähestulkoon nukkuessa, nyt ei oo enää semmonen olo. Jei!
Mahtava keli tuolla ulkona. Hitto kun tekis mieli lähtee tekeen ees pikkiriikkinen hyvin, hyvin, rauhallinen kävelylenkki.
Mitenkäs sitä sais päivän kulutettua? Eilinen meni lähestulkoon nukkuessa, nyt ei oo enää semmonen olo. Jei!
Hyvin kesti kintut taas aamuspinnin
Ja jostain kumman syystä miehen ohjaamalla tunnilla ne normaalit Työstä sitä! Hyvältä näyttää, toivottavasti myös tuntuu! Jaksaa, jaksaa! Paina kovempaa!-huudot saa jotenkin eroottisviritteisen sävyn... Uh! Taitaa olla kevät.
Onneks Dave tuli takas, mulla olis vaivaa!
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Onneks Dave tuli takas, mulla olis vaivaa!
Work like a captain, play like a pirate.
Mä oon kaipaillut pirtsakkaa plondia takas, keski-ikää lähestyvä ohjaajatar ja karvainen köriläs eivät nyt ihan mua sytytä. Ei tuu kevättä.Vesper kirjoitti:Ja jostain kumman syystä miehen ohjaamalla tunnilla ne normaalit Työstä sitä! Hyvältä näyttää, toivottavasti myös tuntuu! Jaksaa, jaksaa! Paina kovempaa!-huudot saa jotenkin eroottisviritteisen sävyn... Uh! Taitaa olla kevät.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mä oon jo kattonu meidän olkkarin isointa seinää vähän "sillä silmällä". Toi 50" on NIIN pieni, hädintuskin näkee jalkapalloa sieltä miesten keskeltä *hoih*Dumis kirjoitti:Nyt olis jollekin rahaministerille mahollisuus ostaa edullisesti kaupunginosan isoin telkkari 70" LCD
Kirjolohipiffit syöty, kakattais. Karsea hedarikin vielä/taas. :/
The great club outshines the individual, always and forever.
Kannattaa ostaa kevätpörriäinen, koska sisältää yhtä hyviä ellei parempi oivalluksia kuin esim. teekkarien tulostelmat! Ja säästää rahaa!
Jos tarvit ELVYTYSTÄ kuten Mel-poika niin pour fafor!
(taas kiss and tell? or what?)
Jos tarvit ELVYTYSTÄ kuten Mel-poika niin pour fafor!
(taas kiss and tell? or what?)
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Reilu tunti vielä töitä, hmm riittääköhän tälle työmäärälle. Ja sitten kodin kautta maalle. Saha laulamaan, kai. Ens viikollakin ois 2 tehokasta työpäivää, kiirettä täytyy pitää selvitäkseni työmäärästä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Katon kauhuleffaa eikä ees pelota kun on liian valosaa. Hmph.
Tuntui sen verran hyvältä et kävin ihmisten ilmoilla pyörähtämässä. Niin mahtava keli ettei tosikaan. Tossa auringonpaisteessa on vaan se vika, että pölyt näkyy niin pirskatin selvästi ja huomaa et ikkunat pitäis ihan oikeesti pestä. Toinen hmph.
Kolmas hmph on se, että huomiselle illalle ois parikin juitsuu minnekkä haluisin mennä. Toiseen liittyy työkaverit (ei ehkä kehtais ku oon saikulla ja ah, niin kovin tekis kuitenki mieli mennä) ja toiseen hyväkroppaset timmit miehet. Tahtoo molemmat! Kaikkimullehetinyt.
Tuntui sen verran hyvältä et kävin ihmisten ilmoilla pyörähtämässä. Niin mahtava keli ettei tosikaan. Tossa auringonpaisteessa on vaan se vika, että pölyt näkyy niin pirskatin selvästi ja huomaa et ikkunat pitäis ihan oikeesti pestä. Toinen hmph.
Kolmas hmph on se, että huomiselle illalle ois parikin juitsuu minnekkä haluisin mennä. Toiseen liittyy työkaverit (ei ehkä kehtais ku oon saikulla ja ah, niin kovin tekis kuitenki mieli mennä) ja toiseen hyväkroppaset timmit miehet. Tahtoo molemmat! Kaikkimullehetinyt.
Mä nukahdan pystyyn tänne. Ei voi kuitenkaan mennä kumoon kun on ristiäispappi tulossa muutaman tunnin sisällä ja olen ihan räjähtänyt ja pyykit lojuu ympäri kämppää ja ja ja ja. Onneksi äitee ja veli saapuu huomenna ja lauantaina nään parhaat kamuni piiiiitkästä aikaa. Iskän vaimo kuoli tiistaina, varsin ikävällä tavalla, oisin toivonut ettei iskän ois tarvinut sitä nähdä. Onneksi kuitenkin nopeasti, alle kolme kuukautta syöpädiagnoosin jälkeen.