Kiviäkin kiinnostaa
Täällä kun on noita venäläisiä niin pirusti niin kyllä ne naiset pukeutuu naisellisesti, mutta harva tekee sen tyylikkäästi. Niin järkyttäviä kokonaisuuksia näkee, että ihan kauhistuttaa. Toinen trendi venäläisillä naisilla näyttää olevan teinimuoti, neli-ja viisikymppisilläkin. Ei kaunista. Venäläiset miehet taas pukeutuu huonosti, sinänsä jännä koska liikemaailmassa näkemäni ovat suhteellisen tyylikkäitä olleet.
Paskan marjat. Kyllä Michael Chick'ish on ollut aina se nössöistä nössöin. The Commishin jälkeen ei mitään saumaa olla muuta kuin nössöjen nössö. Nössö se on Shieldissäkin, eikä muuksi kuin nössöksi muutu. Ei tämä mitään kerro roolihahmon ja kaljun merkityksestä, vaan siitä miten helppo teitä naisia on huijata vaikka potkuhousut jalassa. Kun nössö sanoo että oonkin kovis niin johan mahlat valuu.Rouva Pupu kirjoitti:Shieldsin tyyppi oli ihan nössö Kuumassa piirissä, mut nyt se on kuuminta hottia. Nii-i, siinä huomaa taas roolihahmon ja kaljun merkityksen!
Muistelinkin, ettet hemmosta digannut :D Kylläpäs, just niin helppoa huijata nimenomaan roolihahmolla!Monsieur Manala kirjoitti:Paskan marjat. Kyllä Michael Chick'ish on ollut aina se nössöistä nössöin. The Commishin jälkeen ei mitään saumaa olla muuta kuin nössöjen nössö. Nössö se on Shieldissäkin, eikä muuksi kuin nössöksi muutu. Ei tämä mitään kerro roolihahmon ja kaljun merkityksestä, vaan siitä miten helppo teitä naisia on huijata vaikka potkuhousut jalassa. Kun nössö sanoo että oonkin kovis niin johan mahlat valuu.Rouva Pupu kirjoitti:Shieldsin tyyppi oli ihan nössö Kuumassa piirissä, mut nyt se on kuuminta hottia. Nii-i, siinä huomaa taas roolihahmon ja kaljun merkityksen!
Suoritan tieteellistä tutkimusta elcolla. Sen noresormessa näyttäisi olevan kramppi, koska joka toinen päivä olen sen noressa ja joka toinen päivä en. Ilmeisesti siksi se ei enää kehtaa kertoa noranneensa minut, koska silloin kävisi selväksi, että se on yhtä monta kertaa unnorannut minut. Lisäksi se selvästikin taas ikävöi Elukkaa.
No, nyt on minulla sitten lääkärinlausunto siitä, etten ole nainen. Finnwellin päätöstilaisuudessa kuuntelin huvittuneena keskustelua siitä, mikä tekee naisista huonoja pomoja. Aina ennen uutta kommenttia minulle sanottiin "sori, mutta tää mun on ihan pakko vielä sanoa...". Lopulta keskusteluun osallistunut lääkäri ei enää viitsinyt pahoitella, vaan totesi ettenhän minä oikeastaan olekaan mikään nainen. Meinasin sanoa, että on minulla sentään tissit, ja lisäksi tunnistan itsestäni useita heidän kritisoimistaan ominaisuuksista, mutten viitsinyt. Ei setiä saa kiusata liikaa, niillä on muutenkin tarpeeksi vaikeaa, kun ne joutuvat olemaan tekemisissä naisten kanssa.
Oon paras! Jos keskustelukumppani kertoo valikoivansa matkakohteensa niin, ettei kuulija voi kuitata käyneensä itse jo siellä, minä tietenkin kerron pikkuveljeni lapsuudessa tapahtuneesta matkasta sedän kanssa Oravaisten kaatopaikalle etsimään polkupyöränosia. Kukaan ei toistaiseksi ole kuitannut sitäkään!
Näköjään elämänmuutokset hirvittävät minua niin paljon, ettei pelkkä kävely riitä, vaan tänään sorruin jopa siivoamaan vaatehuoneen ja karsimaan vaatteista lähes puolet UFF:iin toimitettavaksi, kun en jaksa kirpputoreja. Luulen, että terapiamielessä tulen karsimaan vielä lisääkin noita jäljelle jääneitä vaatteita, asioista eroon hankkiutuminen kun on niiiiin vapauttavaa. Pääkopassa taustalla soi J. Karjalaisen Siivoa naulakko. Ja silti olen ihan
.

Tämä päivä oli äärimmäisen hyödyllinen. Saimme E:n kanssa lopultakin ositussopimuksen laadittua ja allekirjoitettua, jotenkin se on jäänyt roikkumaan kun omaisuudesta ei ole ollut minkäänlaista riitaa. Lisäksi minä otin itselleni uuden sukunimen suoraan facebookista, vai miten se nyt menikään? Tyttönimi takaisin viralliseen käyttöön 13 vuoden jälkeen. Kaikki pankkiasiat laitettiin myös järjestykseen, eipä tullutkaan vietettyä aikaa parissa pankissa kuin kuusi tuntia yhteensä, kun tilit, lainat ja sijoitukset menivät kaikki syyniin ja laitettiin saman tien kuntoon. Vähänkö on vapautunut olo.
On tässä pitänyt pesettää vuokralaisen kaivo, mutta paloasemat eivät enää kuulemma saa tehdä sellaisia hommia. Kyseistä toimintaa työkseen tekevät puolestaan veloittavat kohtuuttomia summia moisesta, periaatesyistä en moiseen riistoon suostu, joten päätin pestä itse. Soitettuani paloasemalle ja sanottuani tarvitsevani tehokasta uppopumppua lainaksi, palopäällikkö kielsi minua menemästä kaivoon, vaikkei se ole kuin viisirenkainen. Sitten hän soitti muutaman puhelun, ja järjesti sinne jonkun tekemään homman puoli-ilmaiseksi, etten vain toteuttaisi aikeitani. Hyvä näin.
Häpesin itseäni tänään junassa,kun kikattelin Metro-lehden tekstiviestille joka meni suurinpiirtein näin:
"Näytimme Berlusconille puukirkon, ja hän sanoi että meillä italiassa tuo olisi jo purettu. Meillä suomessa taas tuollainen paskanpuhuja olisi jo saanut turpiin."
"Näytimme Berlusconille puukirkon, ja hän sanoi että meillä italiassa tuo olisi jo purettu. Meillä suomessa taas tuollainen paskanpuhuja olisi jo saanut turpiin."
The great club outshines the individual, always and forever.
harkitsin perustavani Haluan kertoa-ketjun, kunnes muistin, että onhan täällä kiviäkin kiinnostaa. Eli...
...sain ihan hyvän ja kivan duunin, mutta odottelen parhaillaan tietoa saisinko enempi omaa alaa olevan paikan. Tänään rupesi kaihertamaan mielessä kannattaako ylipäätään vaihtaa siihen. Siinä kyllä oppisi varmasti enemmän uutta ja hyödyllistä tietoa opiskelualan kannalta, mutta kumminkin...
...sain ihan hyvän ja kivan duunin, mutta odottelen parhaillaan tietoa saisinko enempi omaa alaa olevan paikan. Tänään rupesi kaihertamaan mielessä kannattaako ylipäätään vaihtaa siihen. Siinä kyllä oppisi varmasti enemmän uutta ja hyödyllistä tietoa opiskelualan kannalta, mutta kumminkin...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Oletko kyllästynyt koko R&D:n opetteluun?par-sky kirjoitti:harkitsin perustavani Haluan kertoa-ketjun, kunnes muistin, että onhan täällä kiviäkin kiinnostaa. Eli...

Vai nimenomaan kiinnostunut?
Came here for school, graduated to the high life
MITEN voi olla näin vaikiaa? Toinen kyssyy että "haittaako jos teen näin" ja kun sanon että "joo" niin se vetää herneen nenään. Oisko se parempi että valehtelen että "ei haittaa" vaikka oikiasti haittaiski, toinen ei ois kuitenkaan sitten niin naama norsunvitulla. Pitääkö tässä alkaa oikiasti valhettelemaan kun mielipidettä kysytään? Nou kän duu.
No nyt tällä kertaa sitten sanoin että ei haittaa, mutta kyseenalaistin sen että miksi "niin" pitää tehdä, niin ei sekään ollut hyvä. Sanoin nimenomaan että tee miten huvittaa mutta haluaisin perustelut. Ei oikeen tullu perusteluja ja keskustelu päätty siihen että "no ei sitte tehä niin". Että ei tämäkään vaihtoehto ollu hyvä. No okei, miestä saattaa ärsyttää jos nainen argumentoi tehokkaasti ja itse jää ns alakynteen. Ja sitten kun jää alakynteen niin vaikka sanottaisikin "ei haittaa, mutta perustelut pliis" niin äyskäistään että "no ei sitten tehä kyseessäolevaatoiminnetta".
Pitäs vaan vissin hymyillä ja sanoa että "ei haittaa" vaikka oikeasti melkein joka kerta haittaa. Nou kän duu.
En tajuu.
Tämä tehtävä toiminne ei liity mitenkään seksiin. Tilanne saattaa liittyä siten että koska halusin perustelut ja toisen mielestä heittäydyin hankalaksi ja varmaankin aiheutin hänelle pahaa mieltä niin en nyt saa kikkeliä ihan hetkeen.
No nyt tällä kertaa sitten sanoin että ei haittaa, mutta kyseenalaistin sen että miksi "niin" pitää tehdä, niin ei sekään ollut hyvä. Sanoin nimenomaan että tee miten huvittaa mutta haluaisin perustelut. Ei oikeen tullu perusteluja ja keskustelu päätty siihen että "no ei sitte tehä niin". Että ei tämäkään vaihtoehto ollu hyvä. No okei, miestä saattaa ärsyttää jos nainen argumentoi tehokkaasti ja itse jää ns alakynteen. Ja sitten kun jää alakynteen niin vaikka sanottaisikin "ei haittaa, mutta perustelut pliis" niin äyskäistään että "no ei sitten tehä kyseessäolevaatoiminnetta".
Pitäs vaan vissin hymyillä ja sanoa että "ei haittaa" vaikka oikeasti melkein joka kerta haittaa. Nou kän duu.
En tajuu.
Tämä tehtävä toiminne ei liity mitenkään seksiin. Tilanne saattaa liittyä siten että koska halusin perustelut ja toisen mielestä heittäydyin hankalaksi ja varmaankin aiheutin hänelle pahaa mieltä niin en nyt saa kikkeliä ihan hetkeen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.