Pankkikortti vähän inahtaa. Purkki maitoa ja pussi xylitol-purkkaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Mä olen aina sanonut, että Visa se on reilu kaveri, kun aina maksaa kaiken. Itse tykkään käyttää käteistä jos vain suinkin ehtii automaatilla poikkeamaan. Visa tosin osti mulle taas levyjä viime viikolla :)
No kysyppä siltä maksaisko se mulle Thaimaan matkan. Veivät kurjat multa lomarahat ja en oo vielä ehtinyt Visan kanssa juttelemaan, että voisko se hoitaa kustannukset.
Nehemiah James kirjoitti:No kysyppä siltä maksaisko se mulle Thaimaan matkan. Veivät kurjat multa lomarahat ja en oo vielä ehtinyt Visan kanssa juttelemaan, että voisko se hoitaa kustannukset.
Se joutuu kyllä ensin maksamaan sen mulle. Mut voin mä kysyä sopivalla hetkellä..
Frederik Krueger kirjoitti:Ei ole Visaa, ainoastaan Masteri. :( Sitäkin olen käyttänyt vasta kerran, tein erään 25 euron ostoksen netissä viime viikonloppuna. :( :(
No ei mullakaan ole Visaa, Masteri vaan. Et ole yksin surusi kanssa. Tänään vingutan visa electronia. Mine en dikkaa pankkikortista. Electronilla menee heti varaukseen, joten pysyy hollilla siitä mitä tilillä on käytettävissä.
Tämä tyttö meinaa lisätä urheilua ... tein eilen pyhän päätöksen liittyä paikalliseen kuntoklubiin. Toivottavasti tällä kertaa käyn siellä useammin kuin pari vuotta sitten jossain Lady Linessa.
Nehemiah James kirjoitti:Mä olen aina sanonut, että Visa se on reilu kaveri, kun aina maksaa kaiken. Itse tykkään käyttää käteistä jos vain suinkin ehtii automaatilla poikkeamaan. Visa tosin osti mulle taas levyjä viime viikolla :)
Heti kun sä tuut hollille niin tän palstan täyttää zekzuaalinen energia <3 Se on silleen ihan käsinkosketeltavaa. Puss!