Jeps, kolmeen asti duunia ja sit himaan siivoomaan. Huomenna lähtö Tallinnaan Alben luo. Lupas viedä mut keilaamaan ja mä päätin voittaa sen!!!
Aamu töissä näyttää hiljaselta, saas nähä meneekö loppupäivä samaa tahtia. Onk kaikki lähteneet jo pääsisäispyhien viettoon?
Mä en saanu eilen ensimmäistäkään vaatekappaletta Lapin reppuun, mut ei se mitään, onneks on ruokatunti (siis puoltunti) ja koti lähellä. Roadtrip! Luksusta!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mä en saanu eilen ensimmäistäkään vaatekappaletta Lapin reppuun, mut ei se mitään, onneks on ruokatunti (siis puoltunti) ja koti lähellä. Roadtrip! Luksusta!
Albella pyyhkii hyvin mutta ei tasoja, Menkööt!
Myös minu terviset Tallinnaan!
Juu, lapinreissuja on nyt ollut tarjolla halba hind. Mutta onko halb hea?
Lolita kirjoitti:Älä nyt kuitenkaan niin keravaksi rupea, että otat jonkun flanellipaitaisen miehen itelles. Tai sellaisen, joka tunkee paidan farkkujen sisään.
Ai oikein kovaan ääneen kitissyt? Onko sulla jotain traumoja?
Ja kyllä, pääasiallisesti pidän paidoista housunkauluksen sisäpuolelle. Tämä koskee siis ns. kauluspaitoja.
Sitten on tyyppejä, jotka pitävät esim. t-paitaa ja siinä päällä paitaa auki/osittain kiinni, tai tyyppejä, jotka muuten vaan pitävät sellaisia alahelmasta muotoon leikattuja (ns. akkojen paitoja) paitoja housujen päällä. En pidä kummastakaan tyypistä.
Soronoo, se olis aika hypätä luudan selkään ja julistaa pääsiäisrauha täältä Kyöpelinvuorelta kaikille Kitisijöille tasapuolisesti. Muna/pupurikasta kaikille!
On tiskattu ja juotu olutta, naisyksikkö tulee kohta ja aletaan varmaan kattomaan jotain filkkaa. Vissiinki siis koti-ilta, huomenna vois huoltaa autoa ja iltasella napata kännin päälle.