Manalalle jäähy?
Manalalle jäähy?
No niin, Manala aukoo taas sen verran päätään joka ketjussa jokaiselle vastaantulijalle, että oisko pienen jäähyn paikka? Vaikka pari viikkoa eli sen verran, että pitää hetkonen miettiä ja opetella käytöstapoja.
Miksi jäähy? Missä se sitä päätään aukoo? Multa on ilmeisesti mennyt joku mehukas keskustelu ihan sivusuun. Miksi tätä varten piti luoda ihan oma nimimerkki? Sulleko sitä päätä on auottu? Kuka sä olet oikeesti?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Re: Manalalle jäähy?
Oo hiljaa. Pelle.salanikki kirjoitti:No niin, Manala aukoo taas sen verran päätään joka ketjussa jokaiselle vastaantulijalle, että oisko pienen jäähyn paikka? Vaikka pari viikkoa eli sen verran, että pitää hetkonen miettiä ja opetella käytöstapoja.
-
- Kitisijä
Mutta jos joku ihan oikeesti haluaa olla nimimerkiltään Salanikki? Tai vaikka <insert väri>nikki?MGandhi kirjoitti:Enneminkin voisi perustaa kyselyn, jossa selvitettäisiin pitäisikö kaikki salanikit poistaa, jotta tuollaiset pelokkaat salahuutelut saataisiin loppumaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hitto, tääl on tämmönenkin ketju! Tää on tosi söpskä!
Nyt me voitais leikkiä salanikin salapoliisileikkiä. Jos aasi vaikka vähän huutais meille salanikin IP:tä, niin sit me muut voitais tehä vähän salapoliisityötä, ja arvailla vuorotellen onko aloittaja vähän yksinkertainen, vai vähän enemmän yksinkertainen!
En mä buubseliini kyllä usko että Ankka ihan noin loukatuksi vajoaisi. Eipä kai tällä palstalla ole kuin yksi aidosti napoleonkompleksista ja suuresta oikeudenjakotarpeesta kärsivä kaveri, joka onneksi saa lievää ensihoitoa edes päivätyöstään.
Niin ja Tixin lisäksi on vielä Ylermikin!
Nyt me voitais leikkiä salanikin salapoliisileikkiä. Jos aasi vaikka vähän huutais meille salanikin IP:tä, niin sit me muut voitais tehä vähän salapoliisityötä, ja arvailla vuorotellen onko aloittaja vähän yksinkertainen, vai vähän enemmän yksinkertainen!
En mä buubseliini kyllä usko että Ankka ihan noin loukatuksi vajoaisi. Eipä kai tällä palstalla ole kuin yksi aidosti napoleonkompleksista ja suuresta oikeudenjakotarpeesta kärsivä kaveri, joka onneksi saa lievää ensihoitoa edes päivätyöstään.
Niin ja Tixin lisäksi on vielä Ylermikin!
Niin siis minä en se ehdottelija ainakaan ole. Antaa kaikkien rikkaruohojen kukkia, jotkut pidemmiksi, jotkut lyhyemmiksi 

Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ruah, rinnakkaistodellisuusalert. Paranoiaa, katkeruutta ja vähän liian vaikeiden sivistyssanojen käyttöyrityksiä havaittu. Kyllä se on vaikiaa se elämä, on on. Äiti tuu ikkunaan, salanikki kiusaa. Se tökki mun intterveppiä ja sit mä pillahdin itkuun ja poljin jalkaa.
Melkee jo unohdin millaista tragikomediaa tääl parhaimmillaan on.
Melkee jo unohdin millaista tragikomediaa tääl parhaimmillaan on.
-
- Kitisijä