Duck kirjoitti:Monsieur Manala kirjoitti:Tässä on myös puhuttu tieteellisistä tutkimuksista jotka todistavat moottorinäänien aiheuttamien hyvänolontunteiden syntymistä ihan elimistön välittäjäainetasolla.
Siis mitä helvettiä tässä nyt pitää ylipäätänsä puolustella?
Just totahan sä tossa puolustelet, ja neititiesmitähomottelet heitä jotka ajavat pienillä autoilla, taloudellisilla autoilla tai sähköautoilla, tai edes pitävät niitä mielenkiintoisina, tai ajattelevat että vaihtoehtoihinkin on mahdollisuus. Niin, jos aivan anaalitarkkoja ollaan niin sähän sanoi että
sähköautot ovat homoja kuin perseraiskaus, eivät niistä kiinnostuneet ihmiset, ja sen perään jotain pillunsaamiseen liittyvää, joten sekin oli varmaan "vain vertauskuva" - mutta eiköhän viestisi ollut aika selvä.
Ruikuti-ruik. Kyllä, sähköautot ovat homoja kuin perseraiskaus hattarakioskin edessä, edelleen. Munattomia, fiiliksittömiä, värinättömiä. Ihan kuten vaikkapa raitiovaunutkin.
Duck kirjoitti:Monsieur Manala kirjoitti:Sehän oli toki ainoastaan vertauskuva
Ihan vitun sama, jos on ilmiselvää mitä sillä yrität vihjailla. Yrität aina nuorallakävellä henkilökohtaisuuksien ja "toki ainoastaan vertauskuvien" rajamailla jotta voisit lopulta tilanteen lauetessa syyttää ihmisiä henkilökohtaisuuksiin menemisistä kun et niihin muka itse sorru. Haista nyt oikeesti vaan paska. Kierteellä. Ja vaihda taktiikkaa jos et halua että se kierre jatkuu.
Jaaha, että minun se tässä pitää taktiikkaa vaihtaa? Minähän ilmaisin tosiaan mielipiteeni sähköautoista (jollaista et tietääkseni omista) johon sinä nokkelana poikana keksit ilmaista mielipiteesi 6...8-sylinteristen henkilöautojen (jollaisia tietääkseni omistan kaksikin kappaletta) omistajien "edes etäisesti mieheltä vaikuttavuudesta" ja muista vastaavista proteesien ja apujen tarpeista.
Edit: Eikun, sinähän itse asiassa jo kättelyssä keksit ilmaista tuon mielipiteesi meistä 6...8-sylinteristen omistajista, ja minä vasta sen jälkeen mielipiteeni sähköautojen neitihomoudesta (jollaista et tietääkseni vieläkään edes omista itse).
Joten ihan suoraan sanottuna a(n)kkaseni: Haistahan sinä yksinäinen runkkari vittu, jos kykenet, ja lopeta tuo akkamainen vinkuminen siitä miten sua aina syyttä kiusataan ja mennään henkilökohtaisuuksiin, kun teet sen kuitenkin itse ensin noilla vinkuiitakierteilläsi ja alat sen jälkeen marttyyrina parkumaan kun tulee ukemina omaan otsaan reaaliteetit naamalle.
Duck kirjoitti:
Mihin "siihen pillunsaamisongelmaan"?
Tähänkö? Miten voit edes itse ottaa saamisongelmaan viittaamisen ("you need all help you can get") niin henkilökohtaisesti että se muka riittää ad homiksi - jos kerran olet kuitenkin niin kova saamaan ja kaikkee? Phony. Et sä sit saakaan pillua? Ihme skitsoilua irvailla toisille saamattomuudesta kun on itse ihan yhtä saamaton. Ota tosta nyt selvää.
Siis OMG, onks mun tehnyt mieli pillua joulukuussa? No kyllä mä sitten olen ihan yhtä saamaton kuin sinä. Mikä aukoton todiste.