Höh. Olen haaveillut miehelle assaria joka kirjoittais sen väikkärin puhtaaks niin me voitas keskittyy johki oleelliseen niinQ Ei taira tuo sähkötekniikka kuitenkaan kuuluu tohon
Ain saa haaveil.
tiedän mitä eroa on resistanssilla ja impedanssilla, riittääkö se? Eli jos riittää että tiedän miltä kaavojen pitäisi näyttää ja termien kuulostaa niin markkinoi toi idea äijälleskin. Osaan korjata jos se on kirjotellu pitkiä pätkiä impotenssista Sille en sitten mitään osaa tehä jos asiasisältö on ihan huttua.
exPertti kirjoitti:Olen edelleen sitä mieltä, että sinulla on Passatti tai olumpiavolkkari.
Mielipiteitä saa olla, sinullakin. Saatan ajaa kuitenkin jollain muulla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Aaah, aamulla näntarkastus ja shoppailua Stockalla. Nyt kun olen ollut jo puoli tuntia töissä, voisi varmaan liueta lounaalle, ehkä jopa pitkälle sellaiselle. Töitä olis, mutta eivät tunnut tekemälläkään loppuvan niin miksi kiirehtiä? Pomokin on lomalla
Tilasin muten ihan törkeen kuumottavat silmälasit, kyllä tulee taas oppilailta hyviä arvosanoja. Eiks kaikki hottismaikat oo kuitenkin in ja pop? Forevö, niinq.
Vesper kirjoitti:Voi paska, kohta en oo enää isotissinenkään. Sillon viimestään tulee fudut palstalta.
Voisitsä nyt kuitenkin ottaa kuvia sun tisseistä ja postata niitä galtzuun vanhojen hyvien aikojen muistoksi, sen jälkeen kun sulla ei oo enää isoja tissejä?
Kävin Hulluttelemassa siskon kanssa. Mukaan ei tarttunut mitään, mikä on kyllä kummallista jopa mulle. Toisaalta se tungos ahdisti. Taidan käydä tuon katalookin vielä rauhassa läpi ja käydä sitten huomenna hakukeikalla, JOS sieltä nyt jotain tarpeellista löytyy. Ainakin tyttöjen kenkäpolitiikka on heikoilla kantimilla. Niiiiiin ja kai sitä täytyy käydä Herkussa "vilauttamassa pahemman puoliskon korttia"... Korolliset nahkasaappaat kun eivät kuulemma edelleenkään kuulu kotitalous-menoihin. *huoh*
Ja tanssikengät hajosivat oikein urakalla. Taidan koettaa käyttää niitä ensin suutarilla, jos sillä vähän voisi lykätä uusien hankintaa. Toisaalta jos uudet pitää laittaa, niin sitten pitäisi hoitaa homma suht pian, että ne ehtivät muokkautua ennen elokuun iltoja... Hmm... Päätöksiä, päätöksiä...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Monsieur Manala kirjoitti:Voisitsä nyt kuitenkin ottaa kuvia sun tisseistä ja postata niitä galtzuun vanhojen hyvien aikojen muistoksi, sen jälkeen kun sulla ei oo enää isoja tissejä?
Tottakai!
Ah, oon rautaa! Ensin spinning 55 min, sitten pientä punttisalistelua yläkropan kanssa ja siihen päälle Running 30 min. Oon ehkä ansainnut yhden minttupuffetin.
Ja nyt katsomaan Sulon pikkuveljeä, se kotiutui tänään
Monsieur Manala kirjoitti:Voisitsä nyt kuitenkin ottaa kuvia sun tisseistä ja postata niitä galtzuun vanhojen hyvien aikojen muistoksi, sen jälkeen kun sulla ei oo enää isoja tissejä?
Tottakai!
Ah, oon rautaa! Ensin spinning 55 min, sitten pientä punttisalistelua yläkropan kanssa ja siihen päälle Running 30 min. Oon ehkä ansainnut yhden minttupuffetin.
Ja nyt katsomaan Sulon pikkuveljeä, se kotiutui tänään
Siis kyse oli pelkästään liikunnan iloista ei kirurgin terävästä veitsestä??
Olipa tiukka päivä. Sain oman auton takas. Pelti- ja maalaushommelit onnistuivat kohtuullisen hyvin ja värieroa ei ole havaittavissa.
Huomenna, taas, vauhdikas päivä töissä. Iltapäivällä silmälääkärille tammikuisen vamman lopputarkastukseen. Ja illalla alkaa viikonloppu, eli matka taas maalle puuhommiin. Ja vähän kalastamaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.