Kuka täällä on kenenkin mies tai nainen tai pariskunta

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Monsieur Manala kirjoitti:Jaa. Niba, Gattaca, Homeboy eikä SA ole saanut.

Sitten sää ja urheilua.
Hei Manaaja ja kaikki koko Koko Kitinavaki!

Kiva ja kiitos vastauksistanne. MITEN kuitenkin erotan valheet oikeista?

----

Tuo vastauksesi, Manalaispoika, SAATTAA olla hauskakin. Jotain hauskaa tuossa jutussa kieltamatta on,kun naurahdin, mutta mita? Miten tama liittyy tahan pariasiakusimukseeni?

SA ilmoittaa, etta tietenkin epavakituisena miehena ja naisena on saaminen epavakaampaa ja epatasaisempaa, mutta jannittavampaa. Siina on kieltamatta joskus taukoja, mutta sitten palkitsevia erilaisia hetkia. Seksi on elaman parhaita asioita.

MONSIEUR-herra! Olet nyt muuttanut avatarta! ONKO tama sinun omakuvasi nyt talla kertaa? Oletan, etta on koska kuvittelen sinut suurinpiirtein tuin nakoiseksi. Oletko loukannut niskasi siis?

Stadinsnadi Arskalainen
:)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niban pyynnöstä: Niban vieressä samaan aikaan on nukkuneet ainakin minä ja Kesseli. Kesseli ja Niba vieläpä kuusysi-asennossa, eikä kellään ollut kameraa saatana.

Ite olen nukkunut aika monen kityläisen vieressä, ja miun omassa sängyssä on nukkunneet ainakin Aarne, Angela, 1108 ja Slam, muuten vaan siellä oleilleet mm. Huima, Elppa, Lolita, Saika, Haemaramies, Enttu ja ketähelvettejä siellä ny pyörikään.

Siinäpä teille purtavaa, antakaa mielikuvituksen lentää (mikään muu siellä ei sitten oo lentänytkään)
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

ninnithequeen kirjoitti:Siinäpä teille purtavaa, antakaa mielikuvituksen lentää (mikään muu siellä ei sitten oo lentänytkään)
Onpas: laatta.
ninnithequeen

Duck kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siinäpä teille purtavaa, antakaa mielikuvituksen lentää (mikään muu siellä ei sitten oo lentänytkään)
Onpas: laatta.
Ei piru. Ton olinki unohtanut. Sängystä ämpäriinhän se meni?
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

ninnithequeen kirjoitti:Sängystä ämpäriinhän se meni?
Joo, ja toivottavasti kaikki.
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Re: Kuka täällä on kenenkin mies tai nainen tai pariskunta

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Stadinarska kirjoitti: Siis Mylwin ja Ann, jotka ovat olemassa ja epäilen kirjoittajan silti olevan Mylwin.
Hä-ääh?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Mylwin kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Siis Mylwin ja Ann, jotka ovat olemassa ja epäilen kirjoittajan silti olevan Mylwin.
Hä-ääh?
Nii just, eiks tää kuva http://kitina.net/album_page.php?pic_id=184 kerro kuka on niinQ kenenki kaa :leuhka:
ninnithequeen

Duck kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sängystä ämpäriinhän se meni?
Joo, ja toivottavasti kaikki.
En paljon lakanoita katellu, kun ne rakkaan pesukoneeni syleilyyn tungin :)
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Homeboy65 kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Onko Poikuus jopa naimisissa oikeasti ja joku täällä sen vaimo?
Homeboy65:sta on veikattu, tiedä häntä.
Gat vonkasi eilen illalla, mutta minulla oli päänsärkyä...kaulinta saa käyttää joskus kun mies juo liikaa Karhua. :(
Onneksi Homie itse on sammuttuaan niin tajuton, ettei huomaa miten käytän hyväkseni.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Vastaa Viestiin