Liian hankalaa nykyään. Ratkaisin tämänkin helposti ---->Dumis kirjoitti:Ei siihen tikipoksia tartte, vaan nettikin riittää.Rouva Pupu kirjoitti:Mä haluan tallentavan boxin ihan vaan supernaturalin takia..
nimim. siison 4 on rautaa \o/
Unwanted Monday Unborn Burned Piece of it, shit.
Perskutarallaa kun tuli viikonlopun eräilyjen myötä taas ikävä landelle luonnon äärelle ja harrasteisiin.. koko päivä on mennyt eräjuttuja selatessa ja jahtireissuista haaveillessa..
Voe kvittu kun landella olis töitä niin pakkais kimpsut ja kampsut kasaan ja muuttas sinne.. Mitähän sitä perkele pitäs alkaa touhuamaan, että sillä elättäs perheensä landella. It-ala kun ei siellä suunnassa juhli..

Voe kvittu kun landella olis töitä niin pakkais kimpsut ja kampsut kasaan ja muuttas sinne.. Mitähän sitä perkele pitäs alkaa touhuamaan, että sillä elättäs perheensä landella. It-ala kun ei siellä suunnassa juhli..
Ahvenanmaalla on parempi huoltosuhde kuin Uudellamaalla! Siellä on enemmän kuin hyvin töitä, kunhan vähän treenaa sitä toista kotimaista.Onslow kirjoitti:Perskutarallaa kun tuli viikonlopun eräilyjen myötä taas ikävä landelle luonnon äärelle ja harrasteisiin.. koko päivä on mennyt eräjuttuja selatessa ja jahtireissuista haaveillessa..![]()
http://www.stat.fi/til/tyokay/2002/tyok ... e_001.html
- Pulkannaru
- Kitisijä
Kohta rattiin ja asiakkaan luokse. Sit kotiin katsomaan paikat valmiiksi systärin ja perheensä pikavisiitille. Ja lukemaan huomista ruotsin tuntia varten, kun en ole vielä panostanut tänä vuonna tohon hommaan ku tunnilla ollessani.
Tais olla lauantain pikkujoulujen safkat jne kohdallaan, kun neidot ja rouvat ovat kilvan tänään meileillä kiitelleet.
Taitaa jäädä makkarin sälekaihtimen asennus vielä tältä päivältä tekemättä.. herääpähän aamulla kunnolla ja luonnollisesti ulkoa tulvivaan valoon.
Tais olla lauantain pikkujoulujen safkat jne kohdallaan, kun neidot ja rouvat ovat kilvan tänään meileillä kiitelleet.
Taitaa jäädä makkarin sälekaihtimen asennus vielä tältä päivältä tekemättä.. herääpähän aamulla kunnolla ja luonnollisesti ulkoa tulvivaan valoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Tuo nyt on yhtä typerää kuin käyttäisi tallentavaa digiboksia ilman kiintolevyä!Niba kirjoitti:P.S. Minä en käytä kortsuja..Frederik Krueger kirjoitti:Jotkut muut ehkä yrittävät pärjätä yhdellä levyllä/kortsulla ja mieluummin tyhjentelevät sitä samaa silloin tällöin, mutta minä en jaksa lähteä sellaiseen pelleilyyn mukaan.
Paitsi tietenkin jos olet vakituisessa parisuhteessa ja kävitte molemmat sp-testeissä, minkä johdosta sitten Paljon Onnea! Nimetkää kaikki lapsenne minun mukaani.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Joo, yhdessä käytiin kaksin ja yhdessä kävin yksin, lähtien kesken kaiken pois. Olihan siinä jotain vaihtelua arkeen, mutta aika maalaisjärki asiaa niissä on. Me mennään ensi kuussa tuohon parisuhde sydeemiin, mehän ei skipata mitään mikä voi edes pienellä todennäköisyydellä antaa jotain mielenkiintoista infoa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kituvartti, sitten neuvolaan perhevalmennukseen. Onks muut käynyt näitä? Meille tarjottiin ilmaisia kolmea, joista skippasimme viimeisen parisuhteeseen keskittyneen. Tää olis eka.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Ai niin, minullekin tuli just varmistus eräälle kielikurssille pääsyyn. Päätin aloittaa kokonaan uuden kielen opiskelun, mutta se on vielä salaisuus mikä, kerron sitten kun osaan sitä. Valitettavasti tekisi mieli opiskella paria muutakin kieltä, ja just sellaisia erityisen vaikeita. Antaa olemassaolevan kielitaidon rapautua rauhassa, uutta vaan tilalle.Pulkannaru kirjoitti:Ja lukemaan huomista ruotsin tuntia varten, kun en ole vielä panostanut tänä vuonna tohon hommaan ku tunnilla ollessani.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Yllättävän pitkälle tuolla pötkii. Ainakin kun ottaa huomioon miten paljon suomenkielisiä sanoja IT-vahvistuksemme vahingossa päästeli suustaan, ja joita affenanmaalaiset sitten kiltisti käänsivät ruotsiksi.Onslow kirjoitti:prosessi kirjoitti: kunhan vähän treenaa sitä toista kotimaista.
Mitä. Eikö muka "har du set min stora kurkilintu flyga i taivasalla med longa koipinensa" riitä?
Missä mielessä? Sen verran moni suomalaisyritys sinne on siirtynyt, että vaikka siellä paljon korkeakoulutettua työvoimaa onkin, riittävästi ei kuitenkaan. Puitteet sen sijaan ovat erinomaiset, Maarianhamina on harvinaisen nätti pikkukaupunki. Ainoa harmillinen puoli on, ettei sieltä saa ostaa taloa, ellei ensin ole asunut siellä tiettyä vuosimäärää.Vai että affenanmaalle muka. Sehän on vähän kuin muuttaisi somaliaan.
prosessi kirjoitti:Ainoa harmillinen puoli on, ettei sieltä saa ostaa taloa, ellei ensin ole asunut siellä tiettyä vuosimäärää.
Minusta affenanmaan ainoa harmillinen puoli on se, että siellä ei asu mun kanssa saa kieltä puhuvia, vaan jotain ihmeen ruotsin sukuista kieltä mongertavaa huuhaajengiä.

Noo joo. Ei kiitos.
Meillä taas vanhemmat ovat suunnitelleet muuttavansa ainakin joksikin aikaa Affenanmaalle isän jäätyä eläkkeelle. Saa sitten isukki leikkiä lintubongaria ja pienviljelijää ja kalastajaa oikein sydämensä kyllyydestä. Äiti varmaankin voisi siirtyä kutomaan tai pienkeramiikan puolelle
Ei hullumpi unelma oikeastaan!
Toivottavasti toteuttavat suunnitelmansa. Kai myös virallisesti ahvenanmaalaiseksi on tosi hankala päästä, mutta mikäs siellä eläkeläisten asustellessa jonkin aikaa muuten vaan

Toivottavasti toteuttavat suunnitelmansa. Kai myös virallisesti ahvenanmaalaiseksi on tosi hankala päästä, mutta mikäs siellä eläkeläisten asustellessa jonkin aikaa muuten vaan

Prepare for the worstest.
Äkkiäkös sen kielen käyttäessä oppisit, ellei ois asennevammaaOnslow kirjoitti:prosessi kirjoitti:Ainoa harmillinen puoli on, ettei sieltä saa ostaa taloa, ellei ensin ole asunut siellä tiettyä vuosimäärää.
Minusta affenanmaan ainoa harmillinen puoli on se, että siellä ei asu mun kanssa saa kieltä puhuvia, vaan jotain ihmeen ruotsin sukuista kieltä mongertavaa huuhaajengiä.![]()
Noo joo. Ei kiitos.

Prepare for the worstest.
Asennevamma tai ei, miksi helvetissä mun pitäs affenanmaalle muuttaa, jos haaveilen etelä-pohjanmaan jahtimaille? Sitäpaitsi, ei meiltä tarvitse mennä kuin 80 kilsaa länteen niin saa kuulla jo ihan tarpeeksi noita toisia asennevammasia hurreja, jotka ei suostu suomen sanaa puhumaan.nowaysis kirjoitti: Äkkiäkös sen kielen käyttäessä oppisit, ellei ois asennevammaa
Viimeksi muokannut Onslow, 23.03.2009 19:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Affenanmaalla olisi aikamoinen merimetsopopulaatio lahdattavaksi, kun tässä vähän aikaa sitten viherpiipertäjät olivat tajunneet vahingossa rauhoittaneensa eri linnun kuin sen jota EU vaati suojelemaan. Olisi yksi jos toinenkin luoto pelastettavana valkoiselta tuholta.Onslow kirjoitti:Asennevamma tai ei, miksi helvetissä mun pitäs affenanmaalle muuttaa, jos haaveilen etelä-pohjanmaan jahtimaille?nowaysis kirjoitti: Äkkiäkös sen kielen käyttäessä oppisit, ellei ois asennevammaa
-
- Kitisijä
Ja kun mulla asia on juuri päinvastoinRouva Pupu kirjoitti:Joo, yhdessä käytiin kaksin ja yhdessä kävin yksin, lähtien kesken kaiken pois. Olihan siinä jotain vaihtelua arkeen, mutta aika maalaisjärki asiaa niissä on. Me mennään ensi kuussa tuohon parisuhde sydeemiin, mehän ei skipata mitään mikä voi edes pienellä todennäköisyydellä antaa jotain mielenkiintoista infoa.

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.