Kuka ansaitsee tulla poistetuksi palstalta?
Kuka ansaitsee tulla poistetuksi palstalta?
Viddu, tappelua kehiin. Täällä(kin) on tylsää nykyään.
-
- Kitisijä
Kiitos. Ja hyvä kun et laske "Erotiikan" äänestyksiäni. Minä kun olen niin aidosti tietämätön, mutta tiedonhaluinen Naiseuden MysteeriostaVesper kirjoitti:Vastasin kaikki edellämainitut - Gattaca. Ei se mua ärsytä juuri ollenkaan, kun ei jatkuvasti suolla jotain äänestyksiä paskanjauhantaan.

Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
- Pulkannaru
- Kitisijä
Mun puolesta kaikki kukat saa kukkia.
Jos koen jonkun jutut mielenkiinnottomiksi/ärsyttäviksi/tms skippaan niiden yli pikaisen silmäilyn muodossa.
Mut ei täältä, jos nyt juuri muualtakaan, jaksa 25kg pussia herneitä vedellä nenään.
Jos koen jonkun jutut mielenkiinnottomiksi/ärsyttäviksi/tms skippaan niiden yli pikaisen silmäilyn muodossa.
Mut ei täältä, jos nyt juuri muualtakaan, jaksa 25kg pussia herneitä vedellä nenään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Re: Kuka ansaitsee tulla poistetuksi palstalta?
Ilmeisesti puuttuu sulta kotonakin parisuhteen etuja niinkuin perheväkivaltaa, kiusantekoa, välinpitämättömyyttä ja alistamista?bliss kirjoitti:Viddu, tappelua kehiin. Täällä(kin) on tylsää nykyään.

Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
Sulla on liian pieni hiekkis? Ja liian vähän paskaa lennellyt ympäriinsä?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Hiekkalaatikolla ei kaikki kuki. Ahdasta ja ravinteet vähissä.
Mun hiekkikselle mahtuu ja hyvin kasvaa ja kukkii !!11!
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Onhan tässä melkoista hiekkalaatikkomentaliteettia, kun yritetään savustaa eikivat tyypit pois. Sellaista yläastetouhua. Vähän sama juttu, kun Hesanslerban vp-ketjuihin ei kirjoiteta, vaan aloitetaan mielummin oma. Voihan sitä kommentoida yksittäisesti, jos joku päästää aivopieruja, mutta...
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Kommenttisi oli kai siis yleisellä tasolla.
Vähän sellasta havaittavissa, mut sellasta kai tää on IRL puolellakin. Työpaikkoja myöten.
Kommenttisi oli kai siis yleisellä tasolla.
Vähän sellasta havaittavissa, mut sellasta kai tää on IRL puolellakin. Työpaikkoja myöten.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Eiköhän tää olis vakavasti otettavaa ja kiusaamista vasta sitten jos aasi äänestyttäis teitä?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onhan tässä melkoista hiekkalaatikkomentaliteettia, kun yritetään savustaa eikivat tyypit pois. Sellaista yläastetouhua. Vähän sama juttu, kun Hesanslerban vp-ketjuihin ei kirjoiteta, vaan aloitetaan mielummin oma. Voihan sitä kommentoida yksittäisesti, jos joku päästää aivopieruja, mutta...

- Pulkannaru
- Kitisijä
Tarkoituksellisella provolla haettu 'vastaus' ?bliss kirjoitti:24% äänistä. Suuri yleisö on puhunut.
Sanoisin kuitenkin: Joku Muu.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: