Törötörötörstäi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Oli näköjään niin tuoreenkirpeitä kiwejä ettei kuori lähtenyt irti lusikoimalla. Että hitsi kun ne kuorikarvat ärsyttävät, kielenpäätä kirpoo vieläkin. :P Turvauduin sitten kuorimaveitseen niiden nylkemiseksi elävältä.

Mut oli kyl merkillisen kiva päivä. Kaikki meni ihan putkeen. Ja ei ollut pilven pilvee taivaalla. Jotenkin mulla nää kaks aina korreloi. Pilvisinä päivinä väsy-vatuttaa lähes poikkeuksetta. Pitäisköhän muuttaa jonnekin missä on pilvetöntä yNpäri vuoden? Vaikka Sudaniin? Bhohoh.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Toivottavasti sain voitettua kaktuksen kurkussani.
Huomenna vois aloittaa ostoskierroksen Kokkipuodista ja edetä sit muihin kauppoihin. Ja ostosten jälkeen laittaa ne kaihtimet lopulta paikalleen, kokkailla lauatain tarjottavat, imuroida ja kuurata, pestä sauna ja pesutilat, mitähän vielä. Ai niin ja laittaa musiikit usb-kovalle, jonka laitan sit MediaLoungeen kiinni. Onneksi on vielä lauantain päivä vielä aikaa..

Nyt nuquu..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pulkannaru kirjoitti:...kokkailla lauatain tarjottavat, imuroida ja kuurata, pestä sauna ja pesutilat, mitähän vielä...
Voisit vaik muuttaa meille? Meiltä puuttuu just tollasia juttuja tekevä tyyppi...
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

meinasin tehdä humalaisen avautumisviestin, mutta onneksi itsesensuuri ehti väliin ennen postaamista. mietinpäs nyt jonkun aikaa ja viestin sitten selvinpäin jos on edelleen pakottava tarve avautua.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:Nyt nuquu..
Missä viipyy mun pikkujoulukutsu??
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin