Törötörötörstäi
Törötörötörstäi
No huomenta nassikat hei. Pilvipeite rakoilee ja aurinko tekee taas tuttavuutta. Hii. Parin päivän päästä tää kauhee rytinä duunissa on ohi, ja voi hieman rentoilla. Tai sitten keskittyä rästiin jääneen rytinän selvittelemiseen kunnes aivoverisuoni sanoo "poing".
Tavakseni on muuten tullut nähdä unia aiemmin katsomistani TV-ohjelmista. Viime yönä aivoni tarjosivat minulle loppuratkaisun Jekyll (ja Hyde) -minsarjaan, jossa Hyde tapettiin juottamalla tohtori niin känniin että Hyde tohtorin Jackmanin päässä kuoli viinamyrkytykseen mutta tohtori jäi henkiin. Mutta eihän toi olis oikeesti toiminut, sillä Hydellähän on parempi viinapää kuin tohtorilla.
Tavakseni on muuten tullut nähdä unia aiemmin katsomistani TV-ohjelmista. Viime yönä aivoni tarjosivat minulle loppuratkaisun Jekyll (ja Hyde) -minsarjaan, jossa Hyde tapettiin juottamalla tohtori niin känniin että Hyde tohtorin Jackmanin päässä kuoli viinamyrkytykseen mutta tohtori jäi henkiin. Mutta eihän toi olis oikeesti toiminut, sillä Hydellähän on parempi viinapää kuin tohtorilla.
- McJanne
- Kitisijä
Vaimoke lähti Piitin kurssia jatkamaan Unkariin, joten loppuviikko menee pehtoorina taasen.
Lisäksi lama on aiheuttanut sellaisen lieveilmiön, että työllistymisen riski on kasvanut merkittävän suureksi. Koetan silti taistella vastaan vielä.
Ihmeellinen juttu on nyt menossa ton painon kanssa. Aiemmin aamupainot ollut matalemmat, niinkuin kuuluukin, mutta muutama viimeinen päivä iltapaino on ollut 2-300g pienempi. Erikoista, liekö kuihtumassa poispoikkeen vai mitä tämä on? Nestemäärä ei liene syypää kuiten, eikä reenimäärissäkään mitään muutoksia. Lapamato?
Lisäksi lama on aiheuttanut sellaisen lieveilmiön, että työllistymisen riski on kasvanut merkittävän suureksi. Koetan silti taistella vastaan vielä.
Ihmeellinen juttu on nyt menossa ton painon kanssa. Aiemmin aamupainot ollut matalemmat, niinkuin kuuluukin, mutta muutama viimeinen päivä iltapaino on ollut 2-300g pienempi. Erikoista, liekö kuihtumassa poispoikkeen vai mitä tämä on? Nestemäärä ei liene syypää kuiten, eikä reenimäärissäkään mitään muutoksia. Lapamato?
Kirjoitan tätä alasti
Tunnin päästä soittelen taas niitä nielemätuloksia, sit aputeekkiin ja tuli antibiootit tai ei, ryövään aputeekin tyhjäksi kaikista nielemistä helpottavista tropeista. Oon vedelly särkylääkkeitä niin kaameesti että ihan kammottaa, ehkä nielua puuduttavat ois seuraavana vuorossa. Töihin tuskin pääsen huomennakaan, ei tuo puhuminen vieläkään houkuta.
Sipsille onnittelut ja Geetsu onnea uuteen kotiin!
Aurinkopäivä menee täällä vähän hukille, mutta parempi silti että se on ees tuolla ulkona vaiks mä sisällä. Niin.
Sipsille onnittelut ja Geetsu onnea uuteen kotiin!

Aurinkopäivä menee täällä vähän hukille, mutta parempi silti että se on ees tuolla ulkona vaiks mä sisällä. Niin.
Prepare for the worstest.
Meet ikkunan ääreen ja saat aurinko-energiat siinäkin.nowaysis kirjoitti:Aurinkopäivä menee täällä vähän hukille, mutta parempi silti että se on ees tuolla ulkona vaiks mä sisällä. Niin.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Saas nähä koska uuteen kotiin siirrytään, en oo vielä muksuille sanonu sanaakaan... Jotenkin mä pihtaan niitä neliöitä omaan käyttöön tappiin asti.

Jes, nyt joutuu venaileen vielä neljään saakka että saan hakee ne lääkkeet. Voi epätoivo. Miksi voi miksi sitä pikatestiä ei voitu tehdä? Ja taas unohdin kysyä. Kysyn sit apteekista, ellei Melnais tai joku osaa täällä vastata. Eikös se kerrokin sen, onko kyseessä bakteeri vai virus? A-streptokokkihan se oli, ja olisin sen saanut tietää jo kaks päivää sitten, ja olisin nyt todnäk jo kivuton ja terve antibioottien ansiosta. En tajua mikä pointti on kirjottaa vaan lisää saikkua ja odotella tuloksia, vai oliko sillä nyt jotain väliä mikä bakteeri se on? Ehkä. Silti
Ei näköjään oo. Argh. Syön antibioottikuurin ehkä joka kolmas vuosi, joten ärrin murrin vaikka ois turhaan yhden syönytkin!

Ei näköjään oo. Argh. Syön antibioottikuurin ehkä joka kolmas vuosi, joten ärrin murrin vaikka ois turhaan yhden syönytkin!
Prepare for the worstest.
Pitää varmaan ottaa käyttöön joku uusvanha jutttu, esimerkiks niinq alkaa tavata ihmisiä ihan irlVesper kirjoitti: Ootte muuten niin tylsiä ja passiivisia nykysin, että harkitsen huoraamista muillakin palstoilla.

KAIKKI palstat on ihan kuolleita tai sitten täynnä niin hirveetä shittiä että ei vaan kestä...
- Frederik Krueger
- Kitisijä
- Frederik Krueger
- Kitisijä