Kato, kaikki ei vaan pysty!1108 kirjoitti:Eikös olisi helpomapaa olla juomatta jos täytyy hypätä rattiin aamusta?
Eikös nyt ole maanantai?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Samaa mieltä.Monsieur Manala kirjoitti:Pointtini on luonnollisesti se, ettet voisi paljoa enempää väärässä olla. Paras hankinta viiteen vuoteen luokassa alle 50 euroa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ponttini oli luonnollisesti se, että kotialkomeetteri on kohtuu turha härpäke.Onslow kirjoitti:Onko joku muka väittänyt jotain muuta?
Kyttien asenteesta kuitenkin:
Tuossa oliko viime vuonna Hesassa.
Yön kännättyäni.
Aamulla yhden korjaustuopin otettuani. No joo, kaksi.
Iltapäivällä puhalsin omaan mittariin 0.25.
Tuli idea tarkastuttaa se kytillä. Pikkumusta oli Etelän rantakadulla parkissa yön.
No, siinä Rautatieaseman edessä oli Mustamaija.
Odotin, kunnes Kytät sai raahattua jonkun oliivinvärisen Mamun steissiltä takapaksiin.
Sitten kohteliaasti kysyin Kytiltä, että saanko vertailla teidän mittaria tähän omaan, että olenko varmasti ajokelpoinen.
Ja sitä Kyttien yli-ihmismoraalin ylimielistä yrmeilyä!
Ensin vittuilivat, että alkoholi haisee tänne asti.
Ja tiukkasivat, milloin olen viimekxi juonut ja paljonko.
Vasta kolmannella pyynnöllä sallivat minun puhaltaa mittariinsa. Noin minuutin viivyttelyn jälkeen.
Joka Kyttien mittari näytti enemmän kuin omani, 0.3. Laillinen silti.
Sanoin että O.K, tulipa vertailtua omaa, kiitos.
Ja sanoin, että hengailen vielä lisää, ja juon kahvit, ennen kuin lähden ajoon. Josta kytille ohjelmoitu opetussaarna, ettei kahvi nopeuta alkoholin palamista. Koetin vielä sanoa, että eikös ole kumminkin hyvä, että tarkastutan teillä. Ei vastausta niiltä Jumalilta, vain herruuskatse.
Kiersin sitten Steissin, ja huomasin, että siellä on oma kyttäasemakin, jossa olisin voinut myös testauttaa. Jos vaikka häiritsin jotenkin Maijapartiota. Parempi ettei, nehän olis varmuuden vuoksi heittäneet mut putkaan!
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
-
- Kitisijä
Joo, kyllä läskillä pitää olla kaupungin komein ja kallein tekofjöntta. Vähintäin sen tuhat euroa. Läskin kun pitää vain odottaa ja odottaa, jos se oikea joskus kolkuttais ovelle. Mites muuten Varkauden runkkuleiri sujui Gatin ja Homien kanssa? Paloiko rasva yhtään siinä mällin tykittämisen oheistuotteena? Vai sorruitko taas lukemaan Maraboun kuvastoa ja sait kosmista suklaasäteilyä paisuen 10 kiloa kerta heitolla?Monsieur Manala kirjoitti:Sori, mutta ton hintaluokan pillua ei saa kuin muijaltasi.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ja naiset saa olla miten ilkeitä vaan, eihän naista saa lyödä. Miehen taas pitää ymmärtää, että tarpeeksi auottuaan joutuu tappeluun.Vesper kirjoitti:Äh, koittaisitte vaihteeks keksiä parempia solvauksia kuin kyttä ja läski. Ihan hiekkalaatikkokamaa molemmat. Tää on just se miks miehet turvautuu nyrkkeihin.
Manalalla näkyy nyt olevan riita sekä Numbaa että Ylermiä vastaan. En ole seurannut, mihin perustuu, joten en ota kantaa. Paitsi että kytät on homoja.
Kuitenkin tätä menoo Manala saattaa joutua kahteen haasteeseen. Onneksi joidenkin tulkintojen mukaan pelkuruuttani, oman tulkintani mukaan alkuperäisen sanomani pehmoasematsin periaatteesta peruutin pois Manalan hakkauksesta. Tietty mulla on kivoja tieltä pöllittyjä aurauskeppejä niiku pehmoaseina sellaseen... ei ei.. mä en haluu enää tavata kitinäläisiä, jos eivät anna mulle pilluu.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
No eikös silloin ole täysin turha puhua mittarin hankinnan yhteydessä oikeudellisesti ei pätevästä laitteesta, jos kyttien laitteetkaan ei sitä ole?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei ole. Tämän sanon aina puhaltajalle. Että omalla vastuulla ajat.Onslow kirjoitti:Onko poliisin mittari oikedellisesti pätevä?
-
- Kitisijä
Oikeudellisesti päteviä ovat veri/virtsakoe ja poliisin tarkkuusalkometri.Onslow kirjoitti:No eikös silloin ole täysin turha puhua mittarin hankinnan yhteydessä oikeudellisesti ei pätevästä laitteesta, jos kyttien laitteetkaan ei sitä ole?
Tämän vuoksi on hyvä painottaa omaa vastuuta, vaikka tuo kaupan alkomeetteri onkin. Kaupan laite kun toimii epäluotettavasti.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
No sepä hyvä. Me kaikki alkometrin käytäjät oltas muuten uskottu omaa mittaria enemmän kuin 30 kertaa kalliimpia ja laadukkaampia poliisin mittareita.Ylermi Ylihankala kirjoitti: Tämän vuoksi on hyvä painottaa omaa vastuuta, vaikka tuo kaupan alkomeetteri onkin. Kaupan laite kun toimii epäluotettavasti.
-
- Kitisijä