Diisdai
Jiihaa!
Töissä tosiaan. Hitsi mitä seikkailua eilen, sain ostettua uuden läppäri, kuhan vain vähän huristeltiin pääkaupunkiseutua ristiin rastiin. Vanhalla voi nyt heittää vesilintua, tai sitten voin purkaa siihen mahdolllista patoutunutta raivoa.
Tämäkin viikko on sitten vielä "sairaslomaa"... eli kakkosduuni on kielletty.
Töissä tosiaan. Hitsi mitä seikkailua eilen, sain ostettua uuden läppäri, kuhan vain vähän huristeltiin pääkaupunkiseutua ristiin rastiin. Vanhalla voi nyt heittää vesilintua, tai sitten voin purkaa siihen mahdolllista patoutunutta raivoa.
Tämäkin viikko on sitten vielä "sairaslomaa"... eli kakkosduuni on kielletty.
Musta matolaatikko täällä, mutta kuten yleensä sisäinen kauneus on tärkeintä.milli kirjoitti:Mun telkkari yritti kyllä saada mut ostamaan sellaisen äärimmäisen söpön pinkin acerin, onneksi avokki puhui muhun järkeä.exPertti kirjoitti:Lähettääkö televisio meille sublimaalisia viestejä vai mitä? Sama homma.

Came here for school, graduated to the high life
Semmonen on ihQ, näin semmosen liikkeessä. Tää on samanlainen, mut tylsän tummansininen. En kuulemma saa maalata tätä pinkiksimilli kirjoitti:Mun telkkari yritti kyllä saada mut ostamaan sellaisen äärimmäisen söpön pinkin acerin, onneksi avokki puhui muhun järkeä.exPertti kirjoitti:Lähettääkö televisio meille sublimaalisia viestejä vai mitä? Sama homma.

Vapaapäivä, Kelassa juostu, kolmen maissa muksu eskarista ja makkarakastiketta pöytään.
Eilen kävin eksällä oikeen kylässä duunin jälkeen. Arvatkaa meinasinko ruveta siivoomaan ja pyykkäämään siellä...
Yhdessä vaiheessa olimme kovasti miniläppäriä katsomassa. Kuitenkin päädyimme ihan perinteiseen 15.4 tuumaiseen. En edelleenkään rakasta tuota näyttökokoa varsinkaan pystyresoluutio ei naurata, mutta muuten meneehän tuo.ninnithequeen kirjoitti:Semmonen on ihQ, näin semmosen liikkeessä. Tää on samanlainen, mut tylsän tummansininen. En kuulemma saa maalata tätä pinkiksi
Vapaapäivä, Kelassa juostu, kolmen maissa muksu eskarista ja makkarakastiketta pöytään.
Eilen kävin eksällä oikeen kylässä duunin jälkeen. Arvatkaa meinasinko ruveta siivoomaan ja pyykkäämään siellä...
Menin sitten rikkomaan uusvanhan puhelimeni kun kaadoin lauantaina vesilasin siihen päälle. Elän vielä pienessä toivossa että jospa se vielä vörkkis. Pahalta näyttää. Pin-koodia saan lyötyä 2 ekaa numeroo ja sit ei mitään. Nyyh. Kaikki ihqut kuvat ja viestit on siellä eikä varaa uuteen kamerapuhelimeen ois.
Mukavaa on taas se, että sain työkamulta kyydin töihin, kaveri hakee mut ja tulee hieromaan mua kotiin. Oujeah!
Mukavaa on taas se, että sain työkamulta kyydin töihin, kaveri hakee mut ja tulee hieromaan mua kotiin. Oujeah!
Nörtti purkaisi puhelimen. Jos se on pelkkää vettä niin ehkä pura sitä niin paljon kuin pystyt ja anna kuivua. Eli akku ja takakuori ainakin irti, etukuori jos on näitä pikapurettavia.Stinky kirjoitti:Menin sitten rikkomaan uusvanhan puhelimeni kun kaadoin lauantaina vesilasin siihen päälle. Elän vielä pienessä toivossa että jospa se vielä vörkkis. Pahalta näyttää. Pin-koodia saan lyötyä 2 ekaa numeroo ja sit ei mitään. Nyyh. Kaikki ihqut kuvat ja viestit on siellä eikä varaa uuteen kamerapuhelimeen ois.
Tv. nimim. siiderilasi povarissa ja laitanpa puhelimen povariin...

Ei sorkkarautaa. Itse joudun purkamaan siiderikylvyn jälkeen luurin piirilevyä myöten auki kuivamaan, mutta se olisi sokerista ja tahmaista.Stinky kirjoitti:Akun ja takakannen sainkin irti. Etupuolta en. Täytyy varmaan kokeilla sitä avata vielä sorkkaraudalla. Mä en halua luopua siitä kun se on niin ihuna ja saatu rakkaudella ilmatteeks.
Oikein epätoivoinen tietty veisi tuon kauppaan katsottavaksi, mutta mitäpä suomalainen ei tekisi itse.

Jos päätät jatkaa itse niin anna kuivua nyt kunnolla. Selvästikin siellä on oikosulku jossakin, mutta hyvässä lykyssä mitään ei ole pysyvästi levahtanut. Toinen juttu on, että akku on voinut mennä oikosulkuun ja siksi herätevirtaa on vähän kehnonlaisesti.
Kuivaa ja lataa.
Opiskelijan "Fiksu" säästökeino oli napata viimeinen ilmainen drinksu anniskelualueelta taksijuomisiksi (ja unohtaa se sitten).Vesper kirjoitti:Miks h*lvetissä sulla oli hinttivissyä povarissa??exPertti kirjoitti:Tv. nimim. siiderilasi povarissa ja laitanpa puhelimen povariin...

-
- Kitisijä
Ei tää oo oikeestaan yhtään kiva. Liian pieni ja hankala ja hermot menee prkl aina ton hiirisydeemin kansexPertti kirjoitti:Yhdessä vaiheessa olimme kovasti miniläppäriä katsomassa. Kuitenkin päädyimme ihan perinteiseen 15.4 tuumaiseen. En edelleenkään rakasta tuota näyttökokoa varsinkaan pystyresoluutio ei naurata, mutta muuten meneehän tuo.

Mut tyydyttävä on ku pöytäkone hajos (vihdoin) lopullisesti.
Itsellä optisen aseman puute taisi olla se lopullinen syy hylätä miniläppäri.ninnithequeen kirjoitti:Ei tää oo oikeestaan yhtään kiva. Liian pieni ja hankala ja hermot menee prkl aina ton hiirisydeemin kans![]()
- Pulkannaru
- Kitisijä
noin ja sitten lämpöpatterin päälle kuivamaan 'yön yli'. On ainakin auttanut kun olen MUIDEN puhelimia pelastellut. Mutsin peruspuhelin pelittää vieläkin kuivauksen jälkeen, putosi 2m syvyyteen järveen ja kuivaus jokseenkin tolla systeemillä (lämpöpatterin korvasi kuuma leivinuunin päälinen).Stinky kirjoitti:Akun ja takakannen sainkin irti
huoh. Eilen oli 4h paltsu, äsken 2h kurssi ja viime to+pe lomaa. Millon mä teen nää mun työt !!

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Liian pieni munkin ainoan käyttöön tuo Acer. Silti metsässä menettelee. (Nyt oon "kaupungissa", pöytäkoneella peräti sadan megan yhdynnällä!)ninnithequeen kirjoitti:Ei tää oo oikeestaan yhtään kiva. Liian pieni ja hankala ja hermot menee prkl aina ton hiirisydeemin kansexPertti kirjoitti:Yhdessä vaiheessa olimme kovasti miniläppäriä katsomassa. Kuitenkin päädyimme ihan perinteiseen 15.4 tuumaiseen. En edelleenkään rakasta tuota näyttökokoa varsinkaan pystyresoluutio ei naurata, mutta muuten meneehän tuo.![]()
Jaa hiiri? No osta siihen oikea hiiri. En itekään kestänyt sitä hipelöintilevyä päivää pitempään. Kaupasta saa. Yrittivät mulle myydä langatonta, sehän häviäs, eikä se piuha haittaa. Joten mikä vaan optinen hiiri sullekin. Jo helpottaa. USB-porttiin saa kiinni. Optisen aseman puute on huonompi juttu.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....