Diisdai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Diisdai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tittidii! Nyt meillä on viikonpäiväketju!
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Jiihaa!

Töissä tosiaan. Hitsi mitä seikkailua eilen, sain ostettua uuden läppäri, kuhan vain vähän huristeltiin pääkaupunkiseutua ristiin rastiin. Vanhalla voi nyt heittää vesilintua, tai sitten voin purkaa siihen mahdolllista patoutunutta raivoa.

Tämäkin viikko on sitten vielä "sairaslomaa"... eli kakkosduuni on kielletty.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

milli kirjoitti:sain ostettua uuden läppäri...
Lähettääkö televisio meille sublimaalisia viestejä vai mitä? Sama homma.
Came here for school, graduated to the high life
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aukeis nyt jo apteekki :/
Work like a captain, play like a pirate.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Lähettääkö televisio meille sublimaalisia viestejä vai mitä? Sama homma.
Mun telkkari yritti kyllä saada mut ostamaan sellaisen äärimmäisen söpön pinkin acerin, onneksi avokki puhui muhun järkeä.
exPertti
Kitisijä

milli kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Lähettääkö televisio meille sublimaalisia viestejä vai mitä? Sama homma.
Mun telkkari yritti kyllä saada mut ostamaan sellaisen äärimmäisen söpön pinkin acerin, onneksi avokki puhui muhun järkeä.
Musta matolaatikko täällä, mutta kuten yleensä sisäinen kauneus on tärkeintä. :)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

milli kirjoitti:
Semmonen on ihQ, näin semmosen liikkeessä. Tää on samanlainen, mut tylsän tummansininen. En kuulemma saa maalata tätä pinkiksi :roll:

Vapaapäivä, Kelassa juostu, kolmen maissa muksu eskarista ja makkarakastiketta pöytään.

Eilen kävin eksällä oikeen kylässä duunin jälkeen. Arvatkaa meinasinko ruveta siivoomaan ja pyykkäämään siellä...
exPertti
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:Semmonen on ihQ, näin semmosen liikkeessä. Tää on samanlainen, mut tylsän tummansininen. En kuulemma saa maalata tätä pinkiksi :roll:

Vapaapäivä, Kelassa juostu, kolmen maissa muksu eskarista ja makkarakastiketta pöytään.

Eilen kävin eksällä oikeen kylässä duunin jälkeen. Arvatkaa meinasinko ruveta siivoomaan ja pyykkäämään siellä...
Yhdessä vaiheessa olimme kovasti miniläppäriä katsomassa. Kuitenkin päädyimme ihan perinteiseen 15.4 tuumaiseen. En edelleenkään rakasta tuota näyttökokoa varsinkaan pystyresoluutio ei naurata, mutta muuten meneehän tuo.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olisinkohan kerrankin osunut firmaan, joka ei mene konkkaan oltuani vakituisena 8kk.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Menin sitten rikkomaan uusvanhan puhelimeni kun kaadoin lauantaina vesilasin siihen päälle. Elän vielä pienessä toivossa että jospa se vielä vörkkis. Pahalta näyttää. Pin-koodia saan lyötyä 2 ekaa numeroo ja sit ei mitään. Nyyh. Kaikki ihqut kuvat ja viestit on siellä eikä varaa uuteen kamerapuhelimeen ois.
Mukavaa on taas se, että sain työkamulta kyydin töihin, kaveri hakee mut ja tulee hieromaan mua kotiin. Oujeah!
exPertti
Kitisijä

Stinky kirjoitti:Menin sitten rikkomaan uusvanhan puhelimeni kun kaadoin lauantaina vesilasin siihen päälle. Elän vielä pienessä toivossa että jospa se vielä vörkkis. Pahalta näyttää. Pin-koodia saan lyötyä 2 ekaa numeroo ja sit ei mitään. Nyyh. Kaikki ihqut kuvat ja viestit on siellä eikä varaa uuteen kamerapuhelimeen ois.
Mukavaa on taas se, että sain työkamulta kyydin töihin, kaveri hakee mut ja tulee hieromaan mua kotiin. Oujeah!
Nörtti purkaisi puhelimen. Jos se on pelkkää vettä niin ehkä pura sitä niin paljon kuin pystyt ja anna kuivua. Eli akku ja takakuori ainakin irti, etukuori jos on näitä pikapurettavia.

Tv. nimim. siiderilasi povarissa ja laitanpa puhelimen povariin... :oops:
Stinky

Akun ja takakannen sainkin irti. Etupuolta en. Täytyy varmaan kokeilla sitä avata vielä sorkkaraudalla. Mä en halua luopua siitä kun se on niin ihuna ja saatu rakkaudella ilmatteeks.
exPertti
Kitisijä

Stinky kirjoitti:Akun ja takakannen sainkin irti. Etupuolta en. Täytyy varmaan kokeilla sitä avata vielä sorkkaraudalla. Mä en halua luopua siitä kun se on niin ihuna ja saatu rakkaudella ilmatteeks.
Ei sorkkarautaa. Itse joudun purkamaan siiderikylvyn jälkeen luurin piirilevyä myöten auki kuivamaan, mutta se olisi sokerista ja tahmaista.

Oikein epätoivoinen tietty veisi tuon kauppaan katsottavaksi, mutta mitäpä suomalainen ei tekisi itse. :)

Jos päätät jatkaa itse niin anna kuivua nyt kunnolla. Selvästikin siellä on oikosulku jossakin, mutta hyvässä lykyssä mitään ei ole pysyvästi levahtanut. Toinen juttu on, että akku on voinut mennä oikosulkuun ja siksi herätevirtaa on vähän kehnonlaisesti.

Kuivaa ja lataa.
ninnithequeen

Onnea Myltsille tätäkin kautta :h:
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Tv. nimim. siiderilasi povarissa ja laitanpa puhelimen povariin... :oops:
Miks h*lvetissä sulla oli hinttivissyä povarissa??
Work like a captain, play like a pirate.
exPertti
Kitisijä

Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tv. nimim. siiderilasi povarissa ja laitanpa puhelimen povariin... :oops:
Miks h*lvetissä sulla oli hinttivissyä povarissa??
Opiskelijan "Fiksu" säästökeino oli napata viimeinen ilmainen drinksu anniskelualueelta taksijuomisiksi (ja unohtaa se sitten). :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Miks h*lvetissä sulla oli hinttivissyä povarissa??
En olekaan tota kuullut, homolimpan kyllä. :tallentaa:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
ninnithequeen

exPertti kirjoitti:Yhdessä vaiheessa olimme kovasti miniläppäriä katsomassa. Kuitenkin päädyimme ihan perinteiseen 15.4 tuumaiseen. En edelleenkään rakasta tuota näyttökokoa varsinkaan pystyresoluutio ei naurata, mutta muuten meneehän tuo.
Ei tää oo oikeestaan yhtään kiva. Liian pieni ja hankala ja hermot menee prkl aina ton hiirisydeemin kans :evil:

Mut tyydyttävä on ku pöytäkone hajos (vihdoin) lopullisesti.
exPertti
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:Ei tää oo oikeestaan yhtään kiva. Liian pieni ja hankala ja hermot menee prkl aina ton hiirisydeemin kans :evil:

Itsellä optisen aseman puute taisi olla se lopullinen syy hylätä miniläppäri.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Stinky kirjoitti:Akun ja takakannen sainkin irti
noin ja sitten lämpöpatterin päälle kuivamaan 'yön yli'. On ainakin auttanut kun olen MUIDEN puhelimia pelastellut. Mutsin peruspuhelin pelittää vieläkin kuivauksen jälkeen, putosi 2m syvyyteen järveen ja kuivaus jokseenkin tolla systeemillä (lämpöpatterin korvasi kuuma leivinuunin päälinen).

huoh. Eilen oli 4h paltsu, äsken 2h kurssi ja viime to+pe lomaa. Millon mä teen nää mun työt !! :evil: Ens perjantai taas lomaa, hyvä tai no joo.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

City kirjoitti:Sinulle on asetettu käytönesto. Et voi lisätä uutta tekstisisältöä.
• Käytöneston syy: Toisten käyttäjien solvaaminen
• Palvelussa: Keskustelut
Vittu.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Yhdessä vaiheessa olimme kovasti miniläppäriä katsomassa. Kuitenkin päädyimme ihan perinteiseen 15.4 tuumaiseen. En edelleenkään rakasta tuota näyttökokoa varsinkaan pystyresoluutio ei naurata, mutta muuten meneehän tuo.
Ei tää oo oikeestaan yhtään kiva. Liian pieni ja hankala ja hermot menee prkl aina ton hiirisydeemin kans :evil:

Liian pieni munkin ainoan käyttöön tuo Acer. Silti metsässä menettelee. (Nyt oon "kaupungissa", pöytäkoneella peräti sadan megan yhdynnällä!)
Jaa hiiri? No osta siihen oikea hiiri. En itekään kestänyt sitä hipelöintilevyä päivää pitempään. Kaupasta saa. Yrittivät mulle myydä langatonta, sehän häviäs, eikä se piuha haittaa. Joten mikä vaan optinen hiiri sullekin. Jo helpottaa. USB-porttiin saa kiinni. Optisen aseman puute on huonompi juttu.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Stinky

Pulkannaru kirjoitti: noin ja sitten lämpöpatterin päälle kuivamaan 'yön yli'.
Eli toivoa vielä on? Se on kyllä kuivumassa ollut pöydällä jo lauantaista asti.. Laitetaan vielä patterin päälle kun himaan pääsen. Jos se ei rupee toimiin niin tulee suru puseroon.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

1108 kirjoitti:
City kirjoitti:Sinulle on asetettu käytönesto. Et voi lisätä uutta tekstisisältöä.
• Käytöneston syy: Toisten käyttäjien solvaaminen
• Palvelussa: Keskustelut
Vittu.
Ketä sä nyt muka oot solvannut? :o
En mä oo mitään tavallisuudesta poikkeavaa huomannut.
Stevie Ray

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Nyt on kevättä rinnassa siinä määrin, että vois kaivaa BettyGeen varastosta ja antaa sille kunnon kyydit jo tällä viikolla. Mutta kun toi lämpötila heittelee vieläkin pakkaselle ja en ole raaskinut investoida nastallisiin kumeihin.
Vastaa Viestiin