Mitä Ostit?
- Pulkannaru
- Kitisijä
- 20 ltr lasinpesunestettä autoon
- 25 ltr Autoglym Winter Wash pesuainetta
- loimulohta
- salaattiaineksia
- 25 ltr Autoglym Winter Wash pesuainetta
- loimulohta
- salaattiaineksia
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ostin Eilen Tuuloksen ostohelkutista, KIRJAKASSISTA pari kirjaa..
Södersvedin lintutornit,
Vaskiratsastajan sienisalaatti-kirjan a'la Ponomareva&Ponomarev,
Kalliolan ruokakasvit,
Goldsworthyn Ceasar-kirjan,
Casatin Aleksanteri Suuren ja
Sipen saluunasta 3+05litraa Lammin sahtia (Oisin ostanut tärppi-viinaakin mutta maistelin kuitenkin 30% 4cl 3,30), sitä ennen Lieson kyläkaupasta elintarpeita kuten olutta ja drinkkimixtuuroja..
Suomen alkoholiverotus ja tullihallitus, voi perkeleen perkeleen perkele!
Södersvedin lintutornit,
Vaskiratsastajan sienisalaatti-kirjan a'la Ponomareva&Ponomarev,
Kalliolan ruokakasvit,
Goldsworthyn Ceasar-kirjan,
Casatin Aleksanteri Suuren ja
Sipen saluunasta 3+05litraa Lammin sahtia (Oisin ostanut tärppi-viinaakin mutta maistelin kuitenkin 30% 4cl 3,30), sitä ennen Lieson kyläkaupasta elintarpeita kuten olutta ja drinkkimixtuuroja..
Suomen alkoholiverotus ja tullihallitus, voi perkeleen perkeleen perkele!
Pyyhin Netikettiin..
Mä oon ostanut muistaakseni 19,95 eurolla tai suurin piirtein samalla jumppapöksyt Stadium-kaupan omasta mallistosta ja on oikein kätevät ja jumppapöksymateriaaliset, muttei mitenkään huippuunsa viritetyn spesiaalit ehkä sitten, ja suurin piirtein yhtä halvalla myös sokoksesta jotkin vastaavat kaupan oman malliston pöksyt. Kenkiä vaan ei noistakaan kaupoista löydy kuin niistä kuuluisista ja kalleista merkeistä.Vesper kirjoitti: Mikä hemmeti noissa jumppakamoissa maksaa?? Tai no, tiedänhän mä, teknisyys. Sylettää silti!
-
- Kitisijä
Dedikoitu kama maksaa aina. Verkkareita saa ilmaiseksi ja hiki niissäkin tulee.Vesper kirjoitti:Mikä hemmeti noissa jumppakamoissa maksaa?? Tai no, tiedänhän mä, teknisyys. Sylettää silti!
EDIT: Niin, ostin Canalin puvun puoleen hintaan. Ruskea 2-nappinen, hyvin hento ohut sininen raidotus, jota ei näe kuin aivan läheltä.
- Riemumieli
- Kitisijä
Onneksi pääsen paljon halvemmalla.bliss kirjoitti: Tokihan juuri se kangas sitten maksoi 39 €/metri. Tyyriit verhot
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Perjantain ostos: Bilstein B6 satsi.
Pitäis tulla puolen viikon aikoihin. Ja alle ens perjantaina, no riippuu korjaamosta jossa hoidan 4p-suuntauksen.
Oisin ostanut Koni FSD:t, mutta maahantuojan setä ja pari myyjäliikettä eivät osanneet työtään. Bilsteinin setä osasi.
Pitäis tulla puolen viikon aikoihin. Ja alle ens perjantaina, no riippuu korjaamosta jossa hoidan 4p-suuntauksen.
Oisin ostanut Koni FSD:t, mutta maahantuojan setä ja pari myyjäliikettä eivät osanneet työtään. Bilsteinin setä osasi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: