Stevie Ray kirjoitti:Just. Ja minä kun luonnollisesti ajattelin nartun perberiä. Panen sinnekin jos erikseen pyydetään, mutta suosin A-rappua.
Musta tuntuu että sä arvot enempi ton oikean ja vasurin välillä.
Olet oikeassa vasurin suhteen. Oikeassa mulla on setti gangsta-koruja ja ne helisee huomiotaherättävästi kuivia vedellessä. Vaikka oikea olisikin tiukempi, niin aina ei voi voittaa.
Yritän selvitä rappujen yli astumatta, aamulla ( = iltapäivällä) autolla Joensuuhun. Kaverit haluavat lauantaina laskettelemaan Kolille, mä taidan pitää skimbarekordini edelleen nollissa ja keskittyä pre- ja afterskihin.
Californicationin koko julkistettu tuotanto vahdattu läpi. Aika päheä sarja minun makuuni: viinaa, naisia ja rokkenrollia hyvällä käsiksellä, toimii. Uutta matskua pitäisi tulla tänä vuonna, jään odottelemaan. Käyn vaikka aikani kuluksi paskalla. Hyvää yötä.
Mä en oikeesti käsitä miksi miehet haluu naija kakkoseen. Yök. Piilohomot!
Meillä pannaan B-rapussa, ei b-reppuun. (joo vituuun hauska läppä...)
Kahvia ja viikon vika työpäivä. Ei jaksais.
Päivän piristys: mutsilla ja faijalla on kylppäriremontti menossa, yläkerran pikkuvessa ja kylppäri yhdistetään ja uusitaan. Armas pikkuveli tuli sitten eilen umpijurrissa Tallinnasta ja tepasti tottumuksesta yläkerran vessaan ja kusi pokkana valuihin Saas nähä menikö kymppitonnin remppa vähän ketuiks. Mutsii ei kyl naurata.
bliss kirjoitti:Mä lähden just kohta snadin kanssa Jumboon.
Täst on tulossa melkoinen kitinäläisten kohtausnurkkaus. Paitsi että minähän en koskaan bongaa ketään. Vappu Pimiän bongasin sieltä tässä männä viikoilla. Aika håt.
bliss kirjoitti:Mä lähden just kohta snadin kanssa Jumboon.
Täst on tulossa melkoinen kitinäläisten kohtausnurkkaus.
Hyvä että on tilava nurkkaus.
Snadi tahtoo hampurilaisen, saa tyytyä Heseen, ja mulla on muita asioita siellä. Selloonkin olis voinut tietty mennä, mutta mä niin jotenkin inhoan sitä paikkaa
Watchmen tänään vihdoin ensi-illassa. Ehtisi vaan jossain välissä katsomaan... Lehdistä ja netistä löytyvät arvostelut ristiriitaisia - tietenkin. Muistakaa nyt arvostelijat siellä norsunluutorneissanne, että kyseessä on kuitenkin pohjimmiltaan infantiili superhero-movie, jota ei tule arvioida millään vitun Bergman-asteikolla.
Siitä ei nyt pääse mihinkään, että alkup. sarjis on poikkeuksellisen merkittävä tekijä genressään ja sen toivoisi saavan valkokankaalla arvoisensa kohtelun.