Skermainen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exPertti kirjoitti:
BTW, minulla jäi joskus sellainen kuva, että sinun ei tarvitsisi pohtia näitä parisuhdeasioita ollenkaan kun olet vakiintunut. Onko tilanne muuttunut vai onko tämä tilanne juuri siksi hankala kun ei ole muuttunut?
nimenomaan siksi että ei ole muuttunut. ja mä haluan lopettaa hymyilemästä tyhmästi tuon ihastuksen kohteen tietämillä.

omalle ukolle kertominen taas ei oo kovin hyvä vaihtoehto, koskapa kumminkin harmistuu ja tuskin tuohon harmistukseen auttaa että vietän väistämättä päivittäin aikaa tuon ihastukseni kanssa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onslow kirjoitti:...hyvää aikaa rampata rusakoiden ja kettujen perässä
Jos vasemmalla "rusakko" ja keskellä "kettu", niin mikä tuo oikeanpuoleinen on sun koodikieles mukaan? ;)

Kuva
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Frederik Krueger kirjoitti: Vihdoinkin sossupokea!

Onko tunne molemminpuolinen, vai yksipuolinen (sinä vai hän)? Kumpi siis pitäisi saada hoideltua pois päiviltä?
ilo tarjota sisältöä elämäänne :D

on joo opiskelukaveri, joten välttely on vähän turhan haastavaa. ja juu, on se varattu.

tunteen moninpuolisuudesta on paha sanoa.. on vähän semmosia viitteitä että tämä ei ihan yksipuolista ole, mutta kumpikaan ei ole tehnyt mitään ratkaisevaa yksiselitteistä liikettä. tällä hetkellä me ikäänkuin kierretään toistemme ympärillä kumminkaan koskematta. jatkuvaa flirttailua jonka aina jonpikumpi vääntää viimehetkellä vitsiksi kun meinaa mennä vakavaksi.
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti: Deekolmosella se ei edes tule. Korkeintaan yrittää. Onko sulla ollut flunssaa koskaan kesäisin?
Uuulalaa, kitinässä on ratkaistu maailman yleisimmän taudin leviäminen. Jokohan rhinovirukset saadaan tällä tapettua maapallolta. Deekolmosta vaan niin perkeleesti joka kitaan.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

par-sky kirjoitti: on joo opiskelukaveri, joten välttely on vähän turhan haastavaa. ja juu, on se varattu.
Tää on ihan helppo: Nussi sitä. Sen jälkeen kohtaamisenne ovat lähinnä vain vaivaannuttavia, mutta tätä kai haetaan?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

par-sky kirjoitti:tunteen moninpuolisuudesta on paha sanoa.. on vähän semmosia viitteitä että tämä ei ihan yksipuolista ole, mutta kumpikaan ei ole tehnyt mitään ratkaisevaa yksiselitteistä liikettä. tällä hetkellä me ikäänkuin kierretään toistemme ympärillä kumminkaan koskematta. jatkuvaa flirttailua jonka aina jonpikumpi vääntää viimehetkellä vitsiksi kun meinaa mennä vakavaksi.
Aika ristiriitaista informaatiota. Toisaalta haluat lopettaa, toisaalta flirttaat. Ihan oikeasti joko lopetat tai sitten jatkat ja kerrot asiasta muille. Tuo ei mene tuosta kuin yhteen suuntaan ja kaikkein vahvin indisio yhteen suuntaan menemisestä on kykenemättömyys kertoa asiasta.

Mikä siinä on, että on yritettävä saada kaikki, sekä kiva uusi suhde että vanha ja vakaa kumppani. Se kuuluisa selkäranka, se olisi kiva niin nykymiehillä kuin -naisilla.
Paras päivä ikinä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:Mä oon kolmatta päivää töissä, huisia!
Nyt jo? Kylläpäs aika kuluu... :o
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Mun täytyy kyl sanoa ymmärtäväni. Käsittääkseni aika moni pitkässä suhteessa oleva kokee ihastumisia. Kyse on yleensä vain siitä, kuinka pitkälle ihastukset menevät.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti:Tää on ihan helppo: Nussi sitä. Sen jälkeen kohtaamisenne ovat lähinnä vain vaivaannuttavia, mutta tätä kai haetaan?
Ei välttämättä... Joskus se into ja ihastus siitä kasvaakin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

saira kirjoitti:Kyse on yleensä vain siitä, kuinka pitkälle ihastukset menevät.
Tuota juuri tarkoitin. Kun puhutaan jo koskettamisesta, ei kyse ole viattomasta ihastuksesta, vaan seuraavaksi opiskelubileissä torttu kostuu ja lerppu jäykistyy.

Tosin miehen vastuullahan tuo juttu on. Nainen on niin tunteidensa vietävä, että teki mitä tahansa, aina löytyy syitä ja ymmärrystä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

TE harrastatTE vain ylimääräistä vaivaa etsiviä toimintoja uuden panokaverin tai vanhan tai pelkän oletuksen etsiminen kuluttaa turhaan energiaa.

Tein testin ja sain tulokseksi 13 onnenluvun ja ohjeen kannattaa valvoa juomistasi. Perkelettäkö tälläiset testit valvovat juomistasi jos et itse valvo?

P.S. Aion jatkaa dokausta ihanaan loppuun asti!

Sain kuulla äitini lonkanvaihdon menneen ilman komplikaatioita, hänhän on vanha kettu leikkauspöydällä sydänleikkaus yms. ja olenkin itse käynyt vain kerran useammin leikkauspöydällä, mutta ei se mitään koska ne lyö sulta kemikaalisesti tajun taskuun ennen kuin 1,2, 3.. kymmeneen ehdit laskea! En muista näinkö koskaan narkoosissa unia? Yleensä muistan kaiken kymmenenkin tuopin jälkeen!

Missä muuten ne märkäpöksyiset naiset luuraa kun niitä olis tarvis! ?
Ei se saa +40 ikä olla mikään este vai saako? Ei saa!
Viimeksi muokannut Niba, 04.03.2009 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

^^ :D Nainen on lähempänä luontoa, ja siksi tunteidensa vietävissä. Mies taas on rationaalisempi sukupuoli, joka aina ajattelee järjellään sivuuttaen tarvittaessa kaikki tunteensa. Siksi miehen kannattaa antaa tehdä päätökset naisten puolesta, ja naisen elää kunnioittaen perheen päätä ja toimien tämän parhaaksi.
Viimeksi muokannut saira, 04.03.2009 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

Pitäis vetää luentoa 16:30 - 18 ja kurkkua kutittaa ihan pirusti. Stana.
Don't Panic!
Stevie Ray

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

daddykillkill kirjoitti:Jos vasemmalla "rusakko" ja keskellä "kettu", niin mikä tuo oikeanpuoleinen on sun koodikieles mukaan? ;)
Mä voin auttaa! Selkee "lahna"! "Mentiin sittenkin kalaan..."
Stevie Ray

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

nexie kirjoitti:Pitäis vetää luentoa 16:30 - 18 ja kurkkua kutittaa ihan pirusti. Stana.
Joo. Ei. Kyl se taudin aiheuttaja on tää kitinä. Paree panna kiinni ja mennä kotiin. Heips...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

nexie kirjoitti:Pitäis vetää luentoa 16:30 - 18 ja kurkkua kutittaa ihan pirusti. Stana.
Ota suihin? Se parantaa kurkkukivut, vaikka kurkku onkin kasvi. Ai paska lähtikö tämä matkaan vielä työajalla?
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lupasin itseni Fight Festivaliin hommiin. Saas nähdä näkeekö tällä kertaa vilaustakaan otteluista...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Riemumieli kirjoitti:
Mikä siinä on, että on yritettävä saada kaikki, sekä kiva uusi suhde että vanha ja vakaa kumppani. Se kuuluisa selkäranka, se olisi kiva niin nykymiehillä kuin -naisilla.
niin. voisihan sitä varmaan vetää äärimmäisen asialinjalla koko ajan. huono puoli on se että menetän hyvää seuraa olevan ihmisen sillon täysin. ja ehkä olen huono ihminen, mutta kyllä mulle tulee hyvä mieli kun nuori hyvännäkönen mies iskee silmää. mä en vaan halua et se vaikuttas muhun niin paljon.
Me transmitte sursum, Caledoni!
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Vielä kaksi tuntia töitä, ainakin. Eilen sinetöin sen, että kesäkuun alusta alkaen on sitten vain semi normaali määrä työtunteja viikossa. Mitenköhän mä pärjään, kun sit mulla on aikaa.

Tuli aivan kauhea agreahdistuskohtaus, ei oikein tiedä miten päin olisi. Tarttis halia, jotta tämä menee pois, mutta mistä mä halin tähän hätään hankin, kun oon yksin toimistolla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Miksi ihmiset eivät saa kuolla rauhassa, vrt. tapaus Lindeman?

Menee salille.. mars!
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hiiri hajos. Kerpele. Mä en tykkää tästä läppärin "hiirestä" enkä siitä että nuolinäpyttimillä rullataan sivua. Argh.
Positiivista taas päivään toi se, että Ysti taitaa päästä huomenna sairaalasta kotiin :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:
Stevie Ray kirjoitti:No vittu, tolle MG:lle sanoin vain käsipäivää!
Tässä mysteerissähän on siis vain yksi yhdistävä tekijä!
No voi ny v*ttu. Sori pojat! Ens kerralla koitetaan muistaa ehkäisy...! :oops:
Work like a captain, play like a pirate.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Kotona yksin. Seurana kaksi koria kaljaa ja läjä pakastepizzoja, sekä monta kymmentä jaksoa UFC:tä.

Kolmen viikon päästä mä taas muistan mikä poikamieseläemässä on perseestä, mutta just tällä hetkellä en 8)
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Lupasin itseni Fight Festivaliin hommiin. Saas nähdä näkeekö tällä kertaa vilaustakaan otteluista...
Eikös kehätytöillä ole paikat eturivissä? ;)
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:
bliss kirjoitti:Lupasin itseni Fight Festivaliin hommiin. Saas nähdä näkeekö tällä kertaa vilaustakaan otteluista...
Eikös kehätytöillä ole paikat eturivissä? ;)
Pakko tunnustaa, että kehätytöt ovat _ainakin_ 20 vuotta mua nuorempia.
Vastaa Viestiin