Duck kirjoitti:Deekolmosella se ei edes tule. Korkeintaan yrittää. Onko sulla ollut flunssaa koskaan kesäisin?
Eihän mulla ole flunsaa, on korkeintaan yritys päällä. Deekolmoset ja Ceet on kaikki ihan samaa humpuukia, ihan sama. Viereisen loosin kemisti nauraa katketakseen
Ei tiedä itkeä vai nauraa. Onhan se fakta että uudisrakentaminen tökkää mutta saneerauksen saatana menee nyt vähän liian vauhdilla. Paukahti tämän sirkuksen lisäksi yksi kappale Cumuluksia saneeraukseen.
juu ymmärsin kyl mitä hait, en vaan kiinnittäny siihen mitään huomiota
enkä mä oo suhdetta vailla, tää ihastus on melkeestä enempi kuin tauti mikä pitäs saaha parannettua
par-sky kirjoitti:enkä mä oo suhdetta vailla, tää ihastus on melkeestä enempi kuin tauti mikä pitäs saaha parannettua
Tarvitset jotain mikä tuo miehen huonoimmat puolet esiin. Kokeile vaikka parisuhdetta ihastuksesi kanssa, niin eiköhän ihastus hiivu. Sitten voit palata takaisin alkuperäiseen suhteeseesi. Öö eiku.
Arvostaisin hyvää suikkiinottoa, mistähän niitä saisi kun ei jaksa kirjautua Adultfinderiin koska olen lapsi! En oo ikinä saanu hyvää suikkiinottoa, olen vähän näre sen takia. Taatana!
par-sky kirjoitti:juu ymmärsin kyl mitä hait, en vaan kiinnittäny siihen mitään huomiota
enkä mä oo suhdetta vailla, tää ihastus on melkeestä enempi kuin tauti mikä pitäs saaha parannettua
BTW, minulla jäi joskus sellainen kuva, että sinun ei tarvitsisi pohtia näitä parisuhdeasioita ollenkaan kun olet vakiintunut. Onko tilanne muuttunut vai onko tämä tilanne juuri siksi hankala kun ei ole muuttunut?
par-sky kirjoitti:enkä mä oo suhdetta vailla, tää ihastus on melkeestä enempi kuin tauti mikä pitäs saaha parannettua
Vihdoinkin sossupokea!
Onko tunne molemminpuolinen, vai yksipuolinen (sinä vai hän)? Kumpi siis pitäisi saada hoideltua pois päiviltä?
Onko vastapuolikin teoriassa varattu, eli kielletyn hedelmän makua? Onko samalla työ- tai opiskelupaikalla? (tietysti on, tyhmä kysymys, missäs muualla suunnittelemattomat ylimääräiset ihastumiset tapahtuisivat?)
Kai siis puhumme romanttisesta ihastumisesta, eikä kyseessä ole mikään palstavedätys jossa olet "ihastunut" koiranpentuun tai kalliisiin kenkiin?
No joo. Harmittaa vaan isosti ettei metsästämään enää pääse ennen kuin vasta syksyllä. Nyt olis ollut hyvää aikaa rampata rusakoiden ja kettujen perässä. Jos sentään pari pilkkireissua raippikseen.. ja vähä juopottelua