Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^^
Oon yrittänyt vältellä lahjojen ostoa. Mielummin aikaa ja elämyksiä.
Vaatteet oon jättänyt suosiolla vanhemmille ja isovanhemmille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Sama täällä. Mä käyn lasten kanssa mielummin pulkkamäessä, luistelemassa tai vaikka vaan leikin barbeilla tai väritän/piirrän heidän kanssaan. Leipominenkin on kivaa :]

Oli mukava päivä tänään. Ja huuto.netin kautta myymäni rotsikin oli ostajalle mieluinen. Kävin mä vähän itsekkin törsäämässä, ostin kierrätyskeskuksesta pari paitaa ja ens viikonloppuna vihdoin shopaileen kirppikselle. Life is good.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bliss kirjoitti:Äääh, mä iskin silmäni huuto.netissä vallan ihquihin ranskalaisiin lastenvaatteisiin, enkä millään jaksais vahdata sitä puoleenyöhön asti :?
Pramea määrä viestejä!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olipa söpö skoude tossa Poliisit-ohjelmassa 8)
Work like a captain, play like a pirate.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Lettubuumi meneillään... :D

Me just syötiin loput viikonlopun juhlia varten kokatut letut. Oli kolmen litran taikina, josta sitten blinipannuissa paistettiin. Siinä meni "hetki", mutta hyvin tekivät kauppansa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

1108 kirjoitti: Pramea määrä viestejä!
Katos, niinpä oliki :)

Saisinko mä lopettaa työt tältä päivältä?
Sitäpaitsi. Mulla on kauhea ongelma. Mä haluaisin tilata Aku Ankka -lehden (no naurakaa vaan!!!), mutta mä en voi - koska Ankkalinnassa EI KUULU EIKÄ SAA olla kännyköitä ja tietokoneita (ellei ne tietokoneet ole vähintään talon kokoisia hökötyksiä). :(
60-, 70- ja 80-lukuiset AkuAnkat on ihan parhaita.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Bluntly kirjoitti:Tässä arvon, että mihinkä ninjailulajiin ilmoittautuisin.

PS. 8-kymppiset kilpailee kehonrakennuksessa...
Tai chi. Voisin melkein vaikka maksaa jos tulet mukaan :)
Kirjoitan tätä alasti
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

McJanne kirjoitti:Tai chi. Voisin melkein vaikka maksaa jos tulet mukaan :)
Se ei olisi kaunista katseltavaa. Bjj tuossa tarjonnassa eniten kiinnostaisi. Alkaisi kyllä nhb:n kurssi, mutta siihen nyt tuskin kannattaa mennä kun edellisistä ninjailuista on vierähtänyt aikaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bluntly kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Tai chi. Voisin melkein vaikka maksaa jos tulet mukaan :)
Se ei olisi kaunista katseltavaa. Bjj tuossa tarjonnassa eniten kiinnostaisi. Alkaisi kyllä nhb:n kurssi, mutta siihen nyt tuskin kannattaa mennä kun edellisistä ninjailuista on vierähtänyt aikaa.
Minun mielestäni nykyisin lajin valitseminen on paljon helpompaa kuin joskus muinoin kun tarjolla olevista eri lajeista ei ottanut erkkikään selvää, meni trial and erroriksi. Sanoo vaan miksi haluaa lähinnä harjoitella, ja heti on helppo valita pari parhainta vaihtoehtoa, kunhan löytyvät paikkakunnalta.

BJJ-innostusta en sinällään täysin tajua. Tehokas nujuamisessa ja hiki tulee, mutta minun makuuni liian kisahenkistä, ja keskitytään liikaa pelkkään painiin. Tunnen tosin monia joille BJJ on täydentävä kakkoslaji, sellaisena minäkin voisin sitä harjoitella jos aikaa olisi. Maga-kaveri aina selittää kuinka "maga-painissa" tuo ja tuo tekniikka ei ole sallittua BJJ:ssä, koska on kilpalaji.

Sikäli BJJ:n nousu on mielenkiintoinen ilmiö koska Joskus Ennen esim. judoa ei pidetty erityisen mielenkiintoisena valintana eikä muihinkaan painimiseen keskittyviin lajeihin niin innostuttu paitsi jos asuttiin perinteisillä suomalaisilla painialueilla, mutta yhtäkkiä kaikki mummosta vaariin menevät BJJ:hin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bluntly
Kitisijä

No kuntojuttuna tuo matossanyhjääminen on aika tehokasta ja aina on tullut oltua parhaimmillaan tuolla korkeudella.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Sinne sitten vaan. Mietinkin että sulla saattaisi olla luontaisia lahjoja, vahvuudet kannattaa valjastaa käyttöön.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bluntly
Kitisijä

Frederik Krueger kirjoitti:Sinne sitten vaan. Mietinkin että sulla saattaisi olla luontaisia lahjoja, vahvuudet kannattaa valjastaa käyttöön.
Sumoa ei ole lähistöllä.
Vastaa Viestiin