Masentava Maanantai
- Pulkannaru
- Kitisijä
^^^
Oon yrittänyt vältellä lahjojen ostoa. Mielummin aikaa ja elämyksiä.
Vaatteet oon jättänyt suosiolla vanhemmille ja isovanhemmille.
Oon yrittänyt vältellä lahjojen ostoa. Mielummin aikaa ja elämyksiä.
Vaatteet oon jättänyt suosiolla vanhemmille ja isovanhemmille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^Sama täällä. Mä käyn lasten kanssa mielummin pulkkamäessä, luistelemassa tai vaikka vaan leikin barbeilla tai väritän/piirrän heidän kanssaan. Leipominenkin on kivaa
Oli mukava päivä tänään. Ja huuto.netin kautta myymäni rotsikin oli ostajalle mieluinen. Kävin mä vähän itsekkin törsäämässä, ostin kierrätyskeskuksesta pari paitaa ja ens viikonloppuna vihdoin shopaileen kirppikselle. Life is good.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Oli mukava päivä tänään. Ja huuto.netin kautta myymäni rotsikin oli ostajalle mieluinen. Kävin mä vähän itsekkin törsäämässä, ostin kierrätyskeskuksesta pari paitaa ja ens viikonloppuna vihdoin shopaileen kirppikselle. Life is good.
Katos, niinpä oliki1108 kirjoitti: Pramea määrä viestejä!

Saisinko mä lopettaa työt tältä päivältä?
Sitäpaitsi. Mulla on kauhea ongelma. Mä haluaisin tilata Aku Ankka -lehden (no naurakaa vaan!!!), mutta mä en voi - koska Ankkalinnassa EI KUULU EIKÄ SAA olla kännyköitä ja tietokoneita (ellei ne tietokoneet ole vähintään talon kokoisia hökötyksiä).

60-, 70- ja 80-lukuiset AkuAnkat on ihan parhaita.
- McJanne
- Kitisijä
Tai chi. Voisin melkein vaikka maksaa jos tulet mukaanBluntly kirjoitti:Tässä arvon, että mihinkä ninjailulajiin ilmoittautuisin.
PS. 8-kymppiset kilpailee kehonrakennuksessa...

Kirjoitan tätä alasti
Se ei olisi kaunista katseltavaa. Bjj tuossa tarjonnassa eniten kiinnostaisi. Alkaisi kyllä nhb:n kurssi, mutta siihen nyt tuskin kannattaa mennä kun edellisistä ninjailuista on vierähtänyt aikaa.McJanne kirjoitti:Tai chi. Voisin melkein vaikka maksaa jos tulet mukaan
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Minun mielestäni nykyisin lajin valitseminen on paljon helpompaa kuin joskus muinoin kun tarjolla olevista eri lajeista ei ottanut erkkikään selvää, meni trial and erroriksi. Sanoo vaan miksi haluaa lähinnä harjoitella, ja heti on helppo valita pari parhainta vaihtoehtoa, kunhan löytyvät paikkakunnalta.Bluntly kirjoitti:Se ei olisi kaunista katseltavaa. Bjj tuossa tarjonnassa eniten kiinnostaisi. Alkaisi kyllä nhb:n kurssi, mutta siihen nyt tuskin kannattaa mennä kun edellisistä ninjailuista on vierähtänyt aikaa.McJanne kirjoitti:Tai chi. Voisin melkein vaikka maksaa jos tulet mukaan
BJJ-innostusta en sinällään täysin tajua. Tehokas nujuamisessa ja hiki tulee, mutta minun makuuni liian kisahenkistä, ja keskitytään liikaa pelkkään painiin. Tunnen tosin monia joille BJJ on täydentävä kakkoslaji, sellaisena minäkin voisin sitä harjoitella jos aikaa olisi. Maga-kaveri aina selittää kuinka "maga-painissa" tuo ja tuo tekniikka ei ole sallittua BJJ:ssä, koska on kilpalaji.
Sikäli BJJ:n nousu on mielenkiintoinen ilmiö koska Joskus Ennen esim. judoa ei pidetty erityisen mielenkiintoisena valintana eikä muihinkaan painimiseen keskittyviin lajeihin niin innostuttu paitsi jos asuttiin perinteisillä suomalaisilla painialueilla, mutta yhtäkkiä kaikki mummosta vaariin menevät BJJ:hin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
- Frederik Krueger
- Kitisijä