Minä taas otin vihdoin ensituntumaa siihen varsinaiseen Suureen Velvollisuuteen eilen. Alkoi hahmottua kuinka isosta urakasta on kysymys. Ja inspis on tiessään. Ja aika hupenee. Voihan nakki.
Jaahas, pitäs tehdä elämäni ensimmäinen työttymyyspäiväraha-anomus :>
Kyllä tähän sosiaalipummin eloonkin pystyy tottumaan, nyt kuukauden jälkeen vasta kahdesti meinannut räjähtää pää "leipätyön" puutteeseen.
Onneksi siitäkin pääsee yli paskaa lapiomalla ja reeneissä rehkimällä (josta tulikin mieleen että 4x TKD + 2x säbä viikossa tuntuu jo menevän ilman isompia tuskia. Paino vajui kasikymppiin ja nyt toissakuussa nousi ysikymppiin... Tällä hetkellä viikon trendi tuntuu taas olevan kilo ja viikko alaspäin. Ja PASKAMAHA pienenee silmissä!).
irmelianneli kirjoitti:Ihanaa, huomenna on maanantai eikä sillä ole mitään eroa tähän sunnuntaihin.
Eikä tiistaikaan tule tuomaan mitään uutta. Tervetuloa lapsiperheen arkeen
Tätä mä tässä just rakastan. Ja rauhallisia omantahtisia aamuja. Vihaan ja pelkään minuuttiaikatauluja ja pakkoja, ja luulenkin että ahdistun ja masennun syvästi jos/kun joskus joudun palaamaan siihen työpaikkaan. Ei niiiiiiiiiin oo yhtään mun juttu. Mikähän ois jotain sellasta työtä jota vois kotoa käsin tehdä?? Puhelintytöks en rupee, enkä lehtimyyjäks En oo verbaalikko enkä tippaakaan myyntihenkinen persoona. Pelottais kyllä myöskin irtisanoa itsensä, mites kaikki lomat ja kaikki ja ihan hyvä palkkakin menis siinä. Prkl ku on vaikeeta. Kaikkein paras ratkaisu olis, jos mut irtisanottais tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Sit voisin, kun lapset on 'isoja', etsiä jonkun humanistisemman ja rennomman duunin, vaikkakin sitten pienemmällä liksalla.
Eikös huhtikuu (tiedän, on vasta kuukauden päästä) ole kuukausista julmin ja kevät mielenterveysongelmien kulta-aikaa? Syö roskaruokaa niin ei sudita. Itse kaipaan vain uutta töllöä kotiin tai vaihtoehtoisesti cross-traineria, jonka pitäisi kohta puoliin saapuakin.
Riemumieli kirjoitti:Syö roskaruokaa niin ei sudita.
No ei ku sellasta suti-sutinaa!
Etkä sano roskaruoka, mur!
Mutta kun runsassuolainen ja -rasvainen ruoka vie sutinahalut. Vatsan pöllöttäessä suonentukkijoita ja paineen nostajia, niin viimeiseksi haluaa sutinaa paitsi ehkä kermajäätelöä.
Riemumieli kirjoitti:Mutta kun runsassuolainen ja -rasvainen ruoka vie sutinahalut. Vatsan pöllöttäessä suonentukkijoita ja paineen nostajia, niin viimeiseksi haluaa sutinaa paitsi ehkä kermajäätelöä.
Riemumieli kirjoitti:Mutta kun runsassuolainen ja -rasvainen ruoka vie sutinahalut.
No ei tuo ainakaan mikään pikaratkaisu ole. Juuri tulin saksalaisen ravintolan buffettipöydästä ja siltikin tekisi mieli saada naisihminen syliin. Tai ei ehkä syliin juuri tällähetkellä, mutta kainaloon.