Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Bluntly kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Nimim. 125->107 taannoin ja eukko tokaisi vain ettei huomaa juuri mitään eroa kun menin puntarilta rinta rottingilla ilmoittamaan saavutuksistani.
Ai että meikäläinen on nyt painavempi kuin sinä. Voi v...., nyt alkoi laihdutus.
Tuskin olet. Ryyppäsin sittemmin vittuillakseni melkein kaikki kilot takaisin! Tästä on aikaa jo toista vuotta.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No niin menkääs off-topikkaajat siitä sotkemasta tätä keskustelua. Yllipito!!!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Olin treffeillä viime lauantaina. Eukko (nelikymppinen) sanoi suoraan: "Et saa nussia minua ennen kuin olet laihduttanut 20 kiloa." :roll:

Hei, siis nyt jotain rajaa! Ei oo sanonna. Nyt Homepoi koettaa hiukan heittää nuorvanhalle Arskalle hetulaa!
JA JOS sanoi, niin juokse karkuun! JUOKSE LUJAA!

Arska. Kyllä se sanoi juuri noin. Enkä juokse karkuun. Sen sijaan yritän laihduttaa.

Valittuja Paloja on tilauksen jälkeen tullut kolme (3) kappaletta. Onhan niissä kohtalaisesti mielenkiintoista lukemista. Ja lukemisen jälkeen ne voi viedä divariin, jossa kiltti kauppias antaa ehkä 50 centtiä vaihdossa. Kiva kiva. :roll:
Edesmenneessä Pahkasika-lehdessä oli btw aikoinaan oikein mainio Valitut Palat-parodia. Valitut Pahkat... :)

Tänään tuli tsekattua jo kauan sitten ostamaani Chuck Berry-kokoelmaa, joka on mainio. Tiettävästi pappa (ikää 82 tai 83) vielä keikkailee. No, ei tarvitse miettiä että mitenkäs Roll over Beethovenin ym. sanoitukset nyt menivätkään - niiden kanssa pääsee niin sanotusti tutuiksi. :komp:

Tänään voisi taas röpöttää, koska Homie ei kuulu raittiusliittoon. :wink:

Homeboy
itsepäinen laama Andeilta
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Monsieur Manala kirjoitti:
Onslow kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Eukko (nelikymppinen) sanoi suoraan: "Et saa nussia minua ennen kuin olet laihduttanut 20 kiloa." :roll:
...johon tietenkin vastasit herrasmiesmäisesti että: Luuletko että alentuisin vonkaamaan sinulta pillua, jos olisin 20 kiloa laihempi?
Lähinnä ihmetyttää että kuvitteliko se 20 kilon hoikentumisen näkyvän homien tapauksessa, kun ei se tunnu oikein omassakaan ruhossa vielä näkyvän.

Nimim. 125->107 taannoin ja eukko tokaisi vain ettei huomaa juuri mitään eroa kun menin puntarilta rinta rottingilla ilmoittamaan saavutuksistani.

Homie taitaa painaa lähemmäs 140.

Hassua, luulin että sinä olet hoikka nuori poika ja tietysti poikamies. Enhän tunne sinua. Kummia nuo ajatukset, jotka tyystin vääriä. vain kun kuvittelee.
Kirjoituksesi on hiukan 1108:n kaltaisia ja hänkin on ukkomies. Miksiköhän tyylinne on kovin aggressiivinen?

Mutta vaikka olet siis ukkomies (toki olisi kiva tietää minkälainen vaimosi on ja kirjoittaako hän täällä?) niin ainakin olin jotenkin varma että olet hoikka. En toki niin paljoa asiaa ole ajatellut. Olet varman jollain teknisellä alalla kun olet näppärästi neuvonut ihmisiä.

TUNNETKO HOMEN? Homeboykin voi vastata!

Manattomin manalaisin terveisin

Oliivi-Arska
Homeboy65
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti:
TUNNETKO HOMEN? Homeboykin voi vastata!

Manattomin manalaisin terveisin

Oliivi-Arska
Kyllä ollaan manalan kanssa pari kertaa IRL tavattu miiteissä...jos sitä nyt voi sanoa tuntemiseksi. Ja pari sanaa vaihdettu.
Stadinarska
Kitisijä

Frederik Krueger kirjoitti:No niin menkääs off-topikkaajat siitä sotkemasta tätä keskustelua. Yllipito!!!
Voi Fredrik kun sinä olet sellainen kuin olet. Hiukan läpinäkyvä, mutta olet sä ihan Frederik! Minä hiukan luulen, että olet Candyman! Ainakin sinä olet kiltti. Et niin kiltti kuin minä, mutta se onkin ihan liikaa...

Stadinarskan palsta on näet täysin avoin kaikille keskusteluille. Aivan vauvan ukinoista aina
kuninkaanetikettipuheisiin!
Öh, tai ainakin Victorian ja Madeleinen puheisiin. Silvian, tottakai.

Kuva

Mä olen kuninkaalisten fani vaikken yhtään sinänsä hyväksy tuollaista varojen tuhlausta. Mulla on kaikenlaiseen ajatteluun halua ja jaksamista, mutta tätä monarkkijuttua en itsessäni ymmärrä!
Minusta vaan on upeaa kun on tuollaista vanhaa. Mutta väärinhän se on ihan täysin. Yksi pelleilee etiketillä linnassa ja toinen jahtaa kännissä rottia haisevassa sellissään kenties viereisessä linnassa.
Mutta kun nuo tytötkin ovat niin...No onhan tässäkin kuvassa aivan upeat rotusääret. Ja naiset. Victoria on mennyttä. En laittanut edes luottotappiovihkooni! Kerta olen pettymyksiä jossain määrin kestävä, eikö totta?

Think Pink!

Stadinarska
kiltti kevätoliivinen kehittynyt kelmitön ajattelija
Viimeksi muokannut Stadinarska, 03.03.2009 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Homeboy65 kirjoitti:Sen sijaan yritän laihduttaa.
...
Tänään voisi taas röpöttää
Etkö pelkää että se jää tuon myötä pelkäksi yritykseksi?
Homeboy65
Kitisijä

Duck kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Sen sijaan yritän laihduttaa.
...
Tänään voisi taas röpöttää
Etkö pelkää että se jää tuon myötä pelkäksi yritykseksi?
En pelkää.

Mutta tähän gallup-kysymys koskien noita Ruotsin prinsessoja.

Kumpaa "höyläisit" mieluummin:

A) Victoriaa
B) Madeleinea.

Oma vastaukseni on B.

P.S. Myös Kitinän eukot voivat vastata. :wink:
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy kirjoitti:

Arska. Kyllä se sanoi juuri noin. Enkä juokse karkuun. Sen sijaan yritän laihduttaa.

Valittuja Paloja on tilauksen jälkeen tullut kolme (3) kappaletta. Onhan niissä kohtalaisesti mielenkiintoista lukemista. Ja lukemisen jälkeen ne voi viedä divariin, jossa kiltti kauppias antaa ehkä 50 centtiä vaihdossa. Kiva kiva. :roll:
Edesmenneessä Pahkasika-lehdessä oli btw aikoinaan oikein mainio Valitut Palat-parodia. Valitut Pahkat... :)

Tänään tuli tsekattua jo kauan sitten ostamaani Chuck Berry-kokoelmaa, joka on mainio. Tiettävästi pappa (ikää 82 tai 83) vielä keikkailee. No, ei tarvitse miettiä että mitenkäs Roll over Beethovenin ym. sanoitukset nyt menivätkään - niiden kanssa pääsee niin sanotusti tutuiksi. :komp:

Homeboy

Arska vastaa:

Hei Homie! Olen vasta oikeastaan aloittamassa päivää ja nyt tämä on vastaamatta. Anteeksi epäsäännöllisyyteni!

Joo, laihdutus ok, kunhan muistat että teet sen pikkuhiljaa! Mutta kylläpä oli paha nainen. Tuollaista naarasta en katsoisi itse puolta sekuntia! Joskus nainen itse tekee valinnan helpoksi, hehheh. Juu, Homie, älä vaan tuollaisiin sorru. Tuollainen sanominen ei tule ikinä vahingossa!

Valituissa paloissa on itseasiassa paljon hupia. Voi itsekin nauraa tahattomasti joskus. Kilpailuja siellä on buenoja!

Hieno varmaankin. Olethan kuullut maanmainiota Beatlesin tulkintaa "Roll over Beethovenista". Mulla on nimittäin se vinyylisingle!!!!

Röpötitkö? Vastaus viipyi niin kauan, että tiedät jo! Tässähän olen vastannut jo yli tämän postauksen. Huomaatko tarkkuuteni, Homie?

Homeboy

Ai siis mää luulin että olit maan ihminen!

Hyvää viikonloppua erikseen meidän Homeboylle ja kaikille palstaani lukeville ja lukemattomille muille!

(Naurakaa please tuota edellistä edes vähän kun itse keksin!)

Toivoo

STADINARSKA
omalla palstalla RÖYH!! :P
Homeboy65
Kitisijä

Arska. Tuolla mainitsemallasi singlellä saattaa olla jo melkoisesti keräilyarvoa, ainakin hyväkuntoisena. :wink:

Vastaus kysymykseesi: röpötin. Niin kuin myös tänään. :beer:

Laihdutusprojekti jatkuu myös.

Vitsi:

Kriitikko: Pidin uudesta kirjastasi. Kuka kirjoitti sen sinulle?
Kirjailija: Kiva kun pidit siitä. Kuka luki sen sinulle?

Homeboy
kitinäläinen forever
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei kristus, se ei riitä että Homie on typerä, alkoholisoitunut ja häviäjä mutta se on bonuksena vielä läski?

lulz!
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

1108 kirjoitti:Ei kristus, se ei riitä että Homie on typerä, alkoholisoitunut ja häviäjä mutta se on bonuksena vielä läski?

lulz!
Ennemmin kyllä sanoisin että amatöörimäinen puuhastelija, ammamiehet on laihoja perkeleitä kaikki.
Kirjoitan tätä alasti
Homeboy65
Kitisijä

1108 kirjoitti:Ei kristus, se ei riitä että Homie on typerä, alkoholisoitunut ja häviäjä mutta se on bonuksena vielä läski?

lulz!
Ja sinä olet hyvin käyttäytyvä, kiitettävästi netetikettiä noudattava tyyppi joka perustelee argumenttinsa hyvin, niin kuin tässäkin tapauksessa.

Nyt sopii löntystää kirjahyllylle, etsiä sivistyssanakirja käsiinsä ja katsoa mitä tarkoittaa "sarkasmi". :finger:
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Arska. Tuolla mainitsemallasi singlellä saattaa olla jo melkoisesti keräilyarvoa, ainakin hyväkuntoisena. :wink:

Vitsi:

Homeboy
kitinäläinen forever
HEI TAAS!

Homeboylle erikseen ja muille lukijoilleni!
vastaan taas lauseittesi perään! On jäänyt vastaamatta ja tämä on nyt vuorossa. Sullahan on jonossa vielä tuo viimeinen postauksesi, johon vastaan myöhemmin, ja ikävä kyllä tuossa jossakin postauksessa sinua on haukuttukin ikävästi. Olen siitä tottakai pahoillani vuoksesi, mutta sana on vapaa. Älä pahastu kuitenkaan ja ole pää pystyssä! Ja sinähän olet puolustanut itseäsi hyvin.

Arska. Tuolla mainitsemallasi singlellä saattaa olla jo melkoisesti keräilyarvoa, ainakin hyväkuntoisena. :wink:

NIIN, pitääpä pitää hyvässä kunnossa! B-puolella on Please Mr Postman!

No hyvä kuitenkin. Jätä kaikki aivan turha aluksi pois niin ei niin kirpaise se laihdutus! Röpötys on hyvä siksi että laihdutus ei ota liikaa hermoille!!!

Vitsi:

Kyllä minä nauroin. Ja saatta olla, että on erittäin tottakin vielä. Joka tapauksessa on ihan selvä, että ihmiset lukee kirjoja huomattavasti vähemmän kuin väittävät lukevansa!

Homeboy
kitinäläinen forever

All right! Itsestäni en tiedä, mutta koetetaan!!

Menehän vastaamaan liikennevisaani harrastuspalstalla, jos et ole jo vastanna!!

STADINARSKALAINEN
helsinkiläinen jo viime vuosisadalta
Homeboy65
Kitisijä

Kun nyt on noista levyistä puhuttu niin onhan minullakin joitain vinyylisinkkuja. Jaggerin ja Bowien "Dancing in the streets", joka liittyi Live Aidiin v. 1985, Elton Johnia, Frankie Milleriä, Chicagoa, Paul Oxley Radiota jne. Tuskin noilla on vielä pahemmin keräilyarvoa. Ehkä 10-15 vuoden päästä...

Laihduttaminen sujuu joten kuten: kevennetty ruokavalio ja enemmän liikuntaa. Liikunta sujuu pakottomammin kuin aikaisemmin, lähinnä kai leudompien säiden vuoksi. Tuloksia ei tosin näy vielä. :roll:

Juuri kun olin ajatellut että PetriFB on ehkä lähtenyt täältä lopullisesti, niin eiköhän palstaprofeeettamme tule tänne käymään. :( Siinä Ned Flanders missä mainitaan... :roll:

Vitsit on nyt vähissä. Onhan nyt perinteisesti epäonnen päivä... :shock:

Homeboy
arktisten alueiden pingviini
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Kun nyt on noista levyistä puhuttu niin onhan minullakin joitain vinyylisinkkuja. Jaggerin ja Bowien "Dancing in the streets", joka liittyi Live Aidiin v. 1985, Elton Johnia, Frankie Milleriä, Chicagoa, Paul Oxley Radiota jne. Tuskin noilla on vielä pahemmin keräilyarvoa. Ehkä 10-15 vuoden päästä...

Laihduttaminen sujuu joten kuten: kevennetty ruokavalio ja enemmän liikuntaa. Liikunta sujuu pakottomammin kuin aikaisemmin, lähinnä kai leudompien säiden vuoksi. Tuloksia ei tosin näy vielä. :roll:

Juuri kun olin ajatellut että PetriFB on ehkä lähtenyt täältä lopullisesti, niin eiköhän palstaprofeeettamme tule tänne käymään. :( Siinä Ned Flanders missä mainitaan... :roll:

Vitsit on nyt vähissä. Onhan nyt perinteisesti epäonnen päivä... :shock:

Homeboy
arktisten alueiden pingviini
Hei Home!!Ja hei kaikki lukijani! Kiitoksia taas palstalapsen huomioimisesta ja ruokkimisesta!

Mutta tämä ruokkiminen on siis pois omasta ravinnostasi ja olet laihduttava itseäsi! Tokihan se terveellistä on, jos painoa liikaa on. Tosin terveyteen kuuluu myös hyvä huumoriasenne joka sinulla ihan selvästi on!
Jatka sitä samaa toimintaasi ja tuloksia kyllä näkyy. Se on ihan selvä. Pitkäjänteisyys on se juttu.

Keräilyarvoa tuskin vielä noilla levyillä kun mainitsit, on, mutta eräästä Pellen vinyylilevystä eräs kaverini olisi antanut 80 euroa tuosta vaan! MITÄ se juttu oli? En myynyt kun en tajunnut mikä siinä olisi. Siis 480 markkaa!
Onko Pellellä keräilyarvo. Kaveri, jos luet niin morjensta, hehheh!

Parahin mukava Homie! Kerro hiukan Petri FBstä. Minä en oikeastaan tiedä hänestä mitään! Miksi on ikävä?

VOI ja VOIKAA kaikki lukijani hyvin!
Tai huonosti, mutta voikaa sen jälkeen hyvin!!

STADIN Arskainen
:P
Homeboy65
Kitisijä

Kerron sitten Petristä sen vähän mitä tiedän: 40 ja risat uskis, jonkin sortin lahkolainen, vaimo ja lapsia, kuvagalleriastaan päätellen asuu jossain böndellä, käy täällä aina joskus saarnaamassa. Avatartaan klikkaamalla löydät hänen kotisivunsa, jos kiinnostaa. Minua ei kiinnosta.

Laihduttamisesta huolimatta kiusauksiin tulee joskus langettua. Eilenkin vedin yhden donitsin "tuulensuojaan."

70-luvun ja jopa 80-luvun alun levyillä alkaa olla jo kummasti keräilyarvoa. Niin myös 70-luvun sarjakuvilla. Tiesitkö että esim. 70-luvun alun hyväkuntoisten Tex Willerien keräilyhinnat on 20-50 euroa kappale? :shock:

Vitsi:

- Miehen käsitys romanttisesta illasta?
- Kynttilöin koristeltu jäähalli. :)

Homeboy
luonnollinen henkilö
Stadinarska
Kitisijä

[quote="Homeboy65"][/quote]

MOI HOME ja MUUT HOMET!!

NYT KUNNON VÄRITERAPIAT, ja muonaa lapselleni! Ja tottakai Homepoitsulle reply!

Kerron sitten Petristä sen vähän mitä tiedän: 40 ja risat uskis, jonkin sortin lahkolainen, vaimo ja lapsia, kuvagalleriastaan päätellen asuu jossain böndellä, käy täällä aina joskus saarnaamassa. Avatartaan klikkaamalla löydät hänen kotisivunsa, jos kiinnostaa. Minua ei kiinnosta.

SINÄ olet älykäs ja hauska, niin se riittää perusteluksi etten avaa kotisivujaan! Pitää olla home-uskollinen!

Laihduttamisesta huolimatta kiusauksiin tulee joskus langettua. Eilenkin vedin yhden donitsin "tuulensuojaan."

Tarkoitat siis toki takkisi taskua ja annoit donitsin merihaahkalle?

70-luvun ja jopa 80-luvun alun levyillä alkaa olla jo kummasti keräilyarvoa. Niin myös 70-luvun sarjakuvilla. Tiesitkö että esim. 70-luvun alun hyväkuntoisten Tex Willerien keräilyhinnat on 20-50 euroa kappale? :shock:

Arvaa vaan onko mulla vanhempiakin! Ite enoo hankkinna vaan nuo vanhemmat sisarukset.

Vitsi:

- Miehen käsitys romanttisesta illasta?
- Kynttilöin koristeltu jäähalli.

Onhan se romanttinen kerta siellä usein päästään isolle jumboruudulle ja käsky tulee pussata (KISS ME!!). Siinä on kiva olla työkaverin tai peräti siskon kanssa, huh!

Homeboy
luonnollinen henkilö

Kuinka luonnollinen?

STADINARSKA
Väriterapeutti
Palstalehtolapsen isiukko
Homeboy65
Kitisijä

No näyttää se Petri taas poistuneen...olisiko liikaa toivottu että lopullisesti? :roll:

Pääsiäinen lähestyy ja Petri saa kasvattaa rairuohoa ja maalata munia. Tai muniaan... :D

30.4. on myös Hitlerin syntymän 120-vuotispäivä. Hakaristiliput liehumaan... :sir:

Lipuista puheenollen vitsi:

Työnjohtaja: Onko lippu salossa?
Huoltomies: Ei. Se on Turussa...

Täältä tähän, taas.

Homeboy
kansalainen
Stadinarska
Kitisijä

Hei taas kaikki Kitinäiset kitisijät!

Minulle ei nyt kuulu yhtään mitään kummallista. Hiukan ollut matkustelua tässä rapakkojen taaksekin, jota en nyt ole täällä Kitinässä alleviivannut sen kummemmin. Pikkureissuja. Tennisaihettakin.

Pääasia on meidän Suomi ja nyt istun kotisohvalla. Olen hyvin terveenä paitsi mitä nyt väsymystä on joskus jos tekee liikaa juttuja. Se outo piirre on, että vaikka olen tehnyt viime aikoina mukavia juttuja niin silti ne asiat väsyttää illalla. Ei nyt niin kovasti, mutta huomaa vaan, että mukaviinkin asioihin liittyvät asiat, esim. seurustelu ja käytöstavat ja asioiden selvilleotto vie energiaa hirveästi.
Olen varustettu samalla älykkyystasolla mitä ennekin, joka taso on kait normaali ainakin.
Kaiken kaikkiaan olen iloinen tas keväästäkin, vaikka kummallista kyllä on pirun kylmä.
Olen katsonut aika ajoin kirjoituksia Kitinässä ja olenhan itsekin laittanut tänne juttuja. Laitoin pitkän "väriterapiajutun". Mun huumorini vain on tällaista. Luulen, että se ei purrut sen kummemmin. Väriterapia noin asiana noin tietenkin on oma lähes tieteenalansa, mutta minullahan se on vain tällainen hauska asia tässä.

MUUTENKAAN en muuten ole VIELÄKÄÄN varma, oletteko te eräät oikeasti asioista ärsyyntyneitä vai oletteko armottomia humoristeja? Nimittäin en pidä muutamista postauksista, joissa on kovin väkivaltaista ja epähumaania ajatusta...!
Silti sana on vapaa täällä ja se on hyvä. Sen tähden pidän teitä kaikkia tärkeänä tietenkin itseänikään väheksymättä. On totta, että itse viihdyn kivassa mutkattomassa ja hauskassa, mutta myös sillätavalla mukavassa seurassa, jossa huomioidaan toiset. Siksi minulla on AINA suuri epätietoisuus, onko täällä olevat varsin epäystävälliset ajatukset ja huomautukset lainkaan totta!!
Itse boikotoin noita kyselyjä, joissa on maininta "kenen pitää lähteä Kitinästä"... Se on monellatapaa erittäin läpinäkyvä kysely. Ihmettelen suuresti, kuinka kukaan kehtaisi laittaa tällaista, koska se on niin epäsolidaarinen ja epähumaani ja suorastaan sensuuria haluava ja rajoitettu ajattelutapa. Ei siis rakentava eikä nykyaikainen.
Tuon kyselyn tulos sikäli oli terveellinen, eli lopputuloksessa voidaan nähdä terveellistä ajattelutapaa. Onhan ihan selvä, että se,joka katsoo jonkun olevan hyvä mennä pois, on itse asettunut muiden yläpuolelle! On aivan outoa, että sellainen ajatusmaailma voidaan hyväksyä!
Itsehän olen lopettanut ärsyttämisen, ja palannut aikalailla siihen, mitä oikeasti olen IRL.
Minua ei tosiaan Kitinässä ärsytä muut kuin nuo oikeasti itsensä yläpuolelle laittavat kyselijät ja sitten muutamat käsittämättömän väkivaltaiset postaukset. Ne ovat paitsi ikäviä, myös masentavia ja erittäin armottoman tylsiä. Ainakin minusta.
MUTTA kaikki ovat uskoakseni silti mukavia.

JA--ehdottomasti: Itse haluan, että kaikki ovat Kitinässä! Myös ärsyttävät, jos toimivat lain mukaisesti. Jos jostakin pitäisi ottaa pois, se on väkivalta!

Miksi sitten pidän tosiaan Homeboynkin tavasta suhteuttaa maailmaa! Hän on asioita selkeästi laajasti ajatteleva ja ei tukeudu välttämättä laumasieluiseen ajatteluun. Hän uskaltaa olla rehellinen ja samalla avoin.
Minä arvostan suuresti. ja vielä itsekritiikki ja huumori itsestään ja muista.

Ja minulla on suosikkeja, joita olen maininnut, mutta on aivan varma asia, että tuo ei tarkoita sitä, että ne olisivat nyt ne ainoat kivat täällä.
Tykkäisin kovasti tutustua moniin, mutta on totta, että asiankäsittelyni on monelle liian rauhallista ja huumorini vierasta? Maailma on niin hektinen.

Sitten vastaan Homeboylle!!

-----------------------------------------------

Pääsiäinen lähestyy ja Petri saa kasvattaa rairuohoa ja maalata munia. Tai muniaan... :D

JOO, en ole vieläkään katsonut mitä PetriFB puuhaa? Antaa hänen olla vaan. Älä lue juttujaan jos ei kiinnosta. Onko hän jokin lahkolainen joka koettaa käännyttää? Älä käänny!!!
PÄÄSIÄINEN tulee ja munat on saatava hiihtoreissulle kuntoon!

30.4. on myös Hitlerin syntymän 120-vuotispäivä. Hakaristiliput liehumaan... :sir:

herran hyvästi hallitkoon! Mitä silloin muuten tapahtuu? Onko oikeasti ne liput silloin esillä?

Lipuista puheenollen vitsi:

Työnjohtaja: Onko lippu salossa?
Huoltomies: Ei. Se on Turussa...

Hehheh. Huoltomiehellä lanttu leikkasi näin. Onneksi on erilaisia lanttuja. Maailma olisi tylsä ilman erilaisia lanttuja!

Täältä tähän, taas.

Kiitos ruoasta toivoo lehtolapseni!

Homeboy
kansalainen

Tämän postauksen kansalaiselle ja kansalle antoi meidän yhteinen

Stadin Turskapatee
Kivoja taputtava. Ikäviä taputtava
Homeboy65
Kitisijä

Arska. Eipä mustaenkeli reagoinut tuohon aloittamaasi onnitteluketjuun (15.3.2009). Luulin että hän on siirtynyt RL:n piiriin mutta tänään näkyy postanneen yhden kirjoituksen. :wink:

Vitsi:

- Kävin tänään lääkärillä muistinmenetyksen vuoksi.
- Mitä lääkäri sanoi?
- Vaati maksamaan laskun etukäteen.

Kovasti vaadittiin minua, sinua, Gatia, Manalaa jne. poistumaan täältä. Mutta mehän pysymme täällä kuin paska Junttilan talon seinässä. Tai ainakin minä pysyn. :paska:

PetriFB sen sijaan sopisi bannata. :evil:

Homeboy
Pihtiputaan paskahousupataljoonan korpraali
Stadinarska
Kitisijä

Muunmuassa Homeboylle vastaukset ja ihan kaikille rakkahille lukijoilleni tietysti.

Joo, siis itse toki lähetin mm. tekstarinkin ja sain vastauksen. Hänellä on touhua. Ikävä hänen puolestaan, kun hänen onnittelupalsta ei saanut vastakaikua. Toivottavasti hän ei huomannut sitä. Lienee selkeä syy se, että hän on ollut niin paljon poissa palstalta ja ehkä sitä postausta ei vain huomattu niinkään siksi kerta oli sunnuntai.

Vitsisi oli hauska, mutta hieman ennakkoarvattava. Tai ei kokonaan. Ennakkomaksu oli jalostettu.Nauroin toki!

Älä Homie puhu itsekin tuollaista. Jos joku itsensä käsittämättömästi muiden yläpuolelle asettanut keksii tuollaista "poismenovaatimusta" niin se EI todellakaan ole "kaikki haluaa". Sehän vain oli terveellinen kysely sikäli, että Kitinäläiset osoitti fiksuutensa! Oli toki ajattelemattomia laumasieluja niinkuin RL:ss', mutta myös todella ilahduttavia, oikeinajattelevia. Ainoa "oikea" ratkaisu on "lopettaa" tällaisen kyselyn aloittaja, ja näyttää hänelle oikea paikkansa. Tietenkin.

Silti minä en lopettaisi ketään. Se olisi suurta ylimielisyyttä! En kyllä kehtaisi tosissani laittaa ketään pois ilman todellista syytä!!Täällä sitä ei ole muulla kuin ehkä eräällä oikeasti sairaita puhuvalla.

Olenkin nyt täällä hajuton mutta siis oliivinvärinen ainakin sentään!

Nythän olen ollunna niin tylsän tavis, eikö! Mutta toki olen enemmän itseni. Onhan se tervettä! Liian kärkevät kannanotot ovat ymmärretty aikas väärin ja niitä on aikas turha esittää täällä.
Erityisesti olen herännyt siihen, että joskus minua on luultu olevan täysin toisenlainen kuin olen. Ilmeisesti jopa tosissaan. Sitä en juuri tiedä!

Oletko HB-kastikemies vielä kaveerini, vaikka en haluakaan enää ärsyttää ketään huumorillani, joka ei uppoa, vaan se otetaan jopa tosissaan!
Vain väriterapeutti ajattelin olla sentään!

Mutta tämä tästä. Nyt ON IHAN PAKKO laittaa, että maailmassa on 6 miljardia yhtä tärkeää asiaa kuin Stadinarskan ajatukset, hehheh!

Tosi on kuitenkin. Hyvä olisi kaikkien muistaa tämä. Aina. Myös täällä!

Stadinarska
merentuoksuinen oliivinvihreä fenomeeni :)
Homeboy65
Kitisijä

Kavereita ollaan edelleen Arska. Ainakin IVL.

Mutta vielä tästä arvosteluista ja antipatioista. Tuntuu siltä, että kun ollaan täällä virtuaalitodellisuudessa, niin ihmisillä on enemmän pokkaa 1) vittuilla muille ja 2) kirjoittaa kaikenlaista potaskaa eli olla älyllisesti epärehellinen. Sitä pokkaa on sitten vähemmän kun ollaan kasvokkain.
Eikä tuo arvostelu ole läheskään aina mitenkään objektiivista vaan siinä erilaiset antipatiat ja sympatiat vaikuttavat kummasti.
Minulla...ehkä 80-90 % kaikesta täällä saamastani arvostelusta valuu kuin vesi hanhen selästä. 8)
Tästä aiheesta voisi jatkaa vielä, mutta ehkä joku toinen kerta...

Vitsi:

Basisti oli häämatkalla Turusta Tampereelle. Eräällä pikkutiellä lähellä Tamperetta hän pysäytti auton ja ryhtyi kopeloimaan vaimoa. Vaimo sanoi: "Voit mennä pitemmällekin, olemmehan nyt naimisissa."
Basisti ajoi Vaasaan. :roll:

Homeboy
elinvoimainen kolerabakteeri
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Kavereita ollaan edelleen Arska. Ainakin IVL.

Mutta vielä tästä arvosteluista ja antipatioista. Tuntuu siltä, että kun ollaan täällä virtuaalitodellisuudessa, niin ihmisillä on enemmän pokkaa 1) vittuilla muille ja 2) kirjoittaa kaikenlaista potaskaa eli olla älyllisesti epärehellinen. Sitä pokkaa on sitten vähemmän kun ollaan kasvokkain.
Eikä tuo arvostelu ole läheskään aina mitenkään objektiivista vaan siinä erilaiset antipatiat ja sympatiat vaikuttavat kummasti.
Minulla...ehkä 80-90 % kaikesta täällä saamastani arvostelusta valuu kuin vesi hanhen selästä. 8)

Vitsi:

Basisti oli häämatkalla Turusta Tampereelle. Eräällä pikkutiellä lähellä Tamperetta hän pysäytti auton ja ryhtyi kopeloimaan vaimoa. Vaimo sanoi: "Voit mennä pitemmällekin, olemmehan nyt naimisissa."

Homeboy

Hei Hombrehomie! Ja muut lukijani!

Mulla ei niin kovin paljon oleellista sanottavaa ole. Siksiseksi en ole kirjoittanutkaan nyt ja toiseksisiksi olen ollut melkoisessa matalalennossa viime paivat. Kaikenlaista hoitoa ja muuta paperihommaa ja sitten jopa siivousta ja mahtuupa siihen pieni kahvilaromanssikin! Siis sellainen flirttipiristetytta piristi paivaani eilen niin, etta olisin rakastellut koko maailmaa. Sellainen mies ilmeisesti on. No, koska ei homppelointi kuulu harrasteihini, niin kyse oli sukkahousukansasta.

Mutta myos siis tylsyyksia tai tylsia asioita on tullunna tehtya. Ei sillee tylsia, etta ne pahoja olisi, mutta siis hitsin tylsia. Unettavia.
Ulkona ihanassassassassassa ilmassassassassa on tullut TOUHUTTUA.

Mutta vastaan Homielle. H'n on odottanut liikaa ja toisaalta palstavekara laihtuu laihtuu...

HOME:

Kavereita ollaan edelleen Arska. Ainakin IVL.

Se on hyvin hyvä. IVL ainakin tassa vaiheessa!

No se lienee ihan kaikilla taalla aika selvio. Kyllahan minakin sellainen olen, vaikkakin itseasiassa olen kylla aika sanavalmis ja suulas IRL, ja toki samallatavalla kohtelias. Mutta en aivan leikkia laskisi sillatavalla tai puujalat poistaisin, heh! Varimestarinakaan en osaisi esiintya IRL, vaikka voisinhan ma ostaa JOKERIpaidan?

Mutta sitten on henkiloita, joilla on liian suuri ero IRL ja IVL-juttuihin. Varsinkaan en usko meidan kaikkein harskimpien sekoilu- ja vakivaltatyyppien olevan sellainen ollenkaan IRL. Ne ei pysty, sellaiset, kirjoittamaan ajatuksiaan!!! Katsoisin taalla kirjoittavat ilman muuta keskimaarin turvallisiksi ihmisiksi. Silti muutaman kanssa en haluaisi tutustua varmuuden vuoksi.

Juu siis tassa pitaa ensinnakin huomata se, etta haukkujat tai arvostelijat omaavat lahes poikkeuksetta jonkun ominaisuuden, jonka tietavat itsellaan olevan huonon, ja hakevat sille hyvaksyntaa provosoimalla.

Nain esim. eraankin henkilon aika tyhmat toksahtavat, eivat niin mukavat, jos nain suodaan minun sanovan, kirjoitukset taalla, ovat oikeastaan taysin sita hyvaksynnan hakemista.
Mutta nama kuuluvat INHIMILLISYYTEEN, ja siksi tama Kitinakin on tarkea forum.

Sitten on tietysti se ianikuinen kateus. Taallahan ollaan selkeasti kateellisia jopa kirjoitustaidolle! Mutta katellisuuskin kuuluu niin elamaan ja mustasukkaisuus. Tavaramerkki on MINA MINA!

Minustakin on ajateltu nain pitkaan ensialkuun kun vitsailin ajattelemattomasti ja kerroin jotain liian hyvaa, joka mun mielesta ihan arkipaivaa, mutta kun vihdoin ymmarsin, etta porukkahan uskoo minun olevan vain itsekas vesipaa niin enpa sitten enaa leikittele!

On oikeastaan valia, mita tanne kirjoittaa siksi koska se vaikuttaa muiden mielialoihin. Siksi minunkin on hyva korostaa, etta olen maailman tavallisin poikamies. Ehka sentaan keskimaaraista mukavampi tai rauhallisempi ainakin, hehheh!

Ja sina, hieno Homeboy-yksilo, olet taatusti keskimaaraista hyvaksyvampi, jota ominaisuutta tarvitaan tassa maailmassa aina vain enemman!!

Vitsi:

EN osannut arvata. Loistava sikali. Oli ns. lahjaton kopeloija.

Homeboy

Oho. Eikö olisi mukavampi nykyaikana olla virus? Se saa nimensä useimmin lehteen!

STADIN SNADI ARSKA

:P
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa...

Ensi viikonlopun jälkeen taidan aloittaa nänänvalkaisukauden. Ei kuitenkaan enempää kuin kaksi viikkoa.

Vitsi:

- Mitä eroa on Homeboylla ja kamelilla?
- Kameli voi olla pitkän aikaa juomatta.

Eilen tein periaatepäätöksen lopettaa iltapäivälehtien ostaminen. Eihän se mikään yllätys ole että ns. keltainen lehdistö kirjoittaa kaikenlaista shittiä, mutta kun annetaan 6-8 palstaa Matti Vanhasen pikkutuhmille tekstareille tai tiedolle että juomamme maito onkin enimmäkseen ruotsalaista, niin...antaa olla.

Clashin "Cut the crap"-LP tuli tsekattua. Aika hyvä.

Ei nyt enempiä.

Homeboy
donitsiperse
Vastaa Viestiin