Duck kirjoitti:No niin, nyt täällä on taas selvästi jo monien vakkareiden peräänkuuluttamaa äksöniä ja kaikki voivat taas toteuttaa luontaisia haukku- kauhistelu- ja vittuilutarpeitaan ja tuntea itsensä ylevämmiksi kuin joku eritteistä puhuva henkilö. Nyt on kaikki taas hyvin, eikö?
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Kiitos palstan piristämisestä, Gat!
Kiitos itsellesi.
Mutta nyt olen sydämessäni järkyttynyt.
Tässä ketjussa yritin asettaa Kitinän juttuja niiden oikealle tasolle.
Uhrautumalla itse, kertomalla henkilökohtaisia herkkiä asioita.
Ja mitä saan palkinnoksi? Pilkkaa, solvauksia ja norauksiakin.
Kaiken huumorinkin perusta on joko toisten vahingoille nauraminen (Johon tämä ketju kelpaa)...
tai rakentavammin myös omien traagisten tai hävettävien asioiden käsittely. Osaten lopulta etäyttää ne omasta egosta ja itsetärkeydestä sinne asti, että niille voi nauraa itsekin. Siihenkin tämä ketju antaa terapeuttisen tilaisuuden.
Jos tämä menee mauttoman puolelle.. niin hyvä jos olen onnistunut järkyttämään poroporvareita, juntteja, ja poliittisesti korrekteja kukkahattutätejä. Tällä kertaa jopa muita kitinäläisiä haukkumatta, kuten yleensä norea ja bannia saan. Maailman rajojen avartamista sellainen kauhistuttaminen. Punk. Toimii huumorinakin, mutta vain sinne asti kunnes näistä voidaan puhua avoimesti, eli vitsi on tehtävänsä tehnyt. Ja on uusien tabujen käsittelyn aika.
FCUK/GEETZU:
Kiitos!
Hyvä kun sinussa on samaa kipeyttä kuin minussa.
Pissatarina ja Vittun/Vutton-laukkujuttu olivat herkkua!
Laivan kuukautisveritarina tosin herätti minussa lutkamoralisointia. Mutta toisaalta aatoksen, että jos olisin tavannut sinut ennen äitiytymistäsi, niin joskohan minäkin olisin Saanut, ainakin jos olisit kännissä

Tai ei, enhän just minä ja ainakaan en olisi uskaltanut edes kysyä. (Sori, vähän ilkeetä)
NINNI:
Minulla menee joskus Nuoren Daavidin ja Killkillin kirjoitukset sekaisin, en käsitä miksi.
ND:n muistan joskus kertoneen housuunpaskomisesta ja sitten työmaan vessassa piileskelystä kunnes vaimo tuli apuun. Saisi kertoa uudestaan.
Mylwin taas muistini mukaan kertoi joskus kusseensä yltympäri päällensä sairaalan mielenterveysosastolla. (Jossa ei-hulluna oli) Sekin olisi kiva kuulla uudestaan.