Pitäis aloittaa jättiurakka - roinaa huuto.nettiin myyntiin. Kirppis olis hyvä juttu, mutta kun... mää en jaksais mitenkään raahata tavaroita mihinkään ja vielä seistä myymässä niitä kokonaisen päivän...
Viimeksi muokannut bliss, 24.02.2009 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fcuk kirjoitti:Vittu vittu vittu sentään!!! Ansaitsisin kyl. Se perjantainen persepanokin meni plörinäks ku iski kakkahätä.
Kuka helvetti nyt oikeasti haluaisikaan vetää kunnon paskapötkylää vastapalloon omalla kyrvällään vaikka kuinka tekisi mieli upottaa se mulkku johonkin reikään. Hyi vittu sentäs!!
Mainostan tässä yhteydessä http://www.iki.fi palvelua, mullakin on tuolla nykyisin sähköpostitunnus. Toivottavasti se pysyy nimensä mukaisesti aina pystyssä. Mietin että pari kaveria ja velikin on gmail-tunnuksen takana, joudunko opettelemaan uudet sp-osoitteet heille.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 24.02.2009 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dead Kennedys: At My Job If your machine might slip a gear
Push this button to help it clear
Your time card says your names joe
But well call you 6-3-0
Im working at my job
Im so happy
More boring by the day
But they pay me
All that time spent going to school
Just to end up followingrules
Now its time to take a break
Dont stray too far or youll be late
Thank you for your service and a long career
Glad you gave us your best years
Hah, oon melko varmasti tehnyt päätöksen liipasta Thaimaahan heinäkuun vikalla viikolla. Ensin epäilin ajankohtaa, mutta nyt on niin moni taho poistanut epäluuloni, että sinne lienee matka käy. Jotenkin helpottavaa, kun päätös on (miltei) tehty!
Vesper kirjoitti:Hah, oon melko varmasti tehnyt päätöksen liipasta Thaimaahan heinäkuun vikalla viikolla. Ensin epäilin ajankohtaa, mutta nyt on niin moni taho poistanut epäluuloni, että sinne lienee matka käy. Jotenkin helpottavaa, kun päätös on (miltei) tehty!
Lakkaa haaveilemasta ja laita niitä kuvia. Gmail toimii taas.
Vesper kirjoitti:Hah, oon melko varmasti tehnyt päätöksen liipasta Thaimaahan heinäkuun vikalla viikolla.
Eikös taikamaassa ole tuolloin sadekausi?
Tosin turisteja on tuolloin vähemmän, joten kaipa tuonkin kestää. Jos vaan börsa kestäis, mä lähtisin Taikkulaan vaikka kuukaudeksi. Mekong-"viskiä"... ahh!
daddykillkill kirjoitti:Eikös taikamaassa ole tuolloin sadekausi?
Tosin turisteja on tuolloin vähemmän, joten kaipa tuonkin kestää. Jos vaan börsa kestäis, mä lähtisin Taikkulaan vaikka kuukaudeksi.
Joo, mut sataa kai pääosin yöllä tai pikku kuuroina, ei siis haittaa. Syyskuulla alkaa sitten myrskytä, ehdinpähän sitä ennen veks. Ja kyllä mulla on suunnitelmissa olla minimissään 3 vkoa, eläminenhän siellä ei maksa mitään.