Urheiluosasto
Ähisin aamulla punttiksella. Duunikaveri tuli sitten samaan tilaan kesken touhujen, ja eihän siellä mahdu kaksi äheltämään kun tilaa on tuskin yhdelle. Hankalaksi meni, mutta sainpahan kaksi ja puoli kierrosta liikkeitä kuitenkin tehtyä.
Penkkitulos ei oo parantunu, niiq, yhtään, mutta toisaalta ei huonontunutkaan. Mitäs tässä. Ehkä kesemmällä sitten kun kiima-aika lähestyy rupeaa taas kroppakin testoutumaan, tai jotain. Toinen vaihtoehto on tietysti, että olen jo auttamatta liian vanha tällaiseen... *raihn*
Penkkitulos ei oo parantunu, niiq, yhtään, mutta toisaalta ei huonontunutkaan. Mitäs tässä. Ehkä kesemmällä sitten kun kiima-aika lähestyy rupeaa taas kroppakin testoutumaan, tai jotain. Toinen vaihtoehto on tietysti, että olen jo auttamatta liian vanha tällaiseen... *raihn*
Mulla käytössä TKK henkilökunnan laitteisto punttisalissa, laskujen mukaan 64 eri laitetta tai painojenpitotelinettä, eipä tarvi jonottaa laitteisiin..
No jos ei suoraan pääse mihin halusi, niin vaihtoehdoissa piisaa.. Tilaa pari sataa neliötä.. Paskasta työpaikasta ja paskasta palkasta on joskus etuja..
Ai niin 75 minuuttia voimailua ja ensin soutua jälkeen venyttelyä 30 min.
No jos ei suoraan pääse mihin halusi, niin vaihtoehdoissa piisaa.. Tilaa pari sataa neliötä.. Paskasta työpaikasta ja paskasta palkasta on joskus etuja..

Ai niin 75 minuuttia voimailua ja ensin soutua jälkeen venyttelyä 30 min.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Metsätöitä reilu 4 tuntia.
Lumen lapiointia saunamökin polulta ja neljältä verkkoavannolta. Lisäksi jää rikki noista em avannoista tuuralla. Tässäkin tuli niin lämmin ettei verkkoja katsoessa eikä avantoja peittäessä tarvinnut käsineitä. Kädet suorastaan höyrysivät.
Lumen lapiointia saunamökin polulta ja neljältä verkkoavannolta. Lisäksi jää rikki noista em avannoista tuuralla. Tässäkin tuli niin lämmin ettei verkkoja katsoessa eikä avantoja peittäessä tarvinnut käsineitä. Kädet suorastaan höyrysivät.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
-
- Kitisijä
No ei vittu viäkään mitään. Saatana aina kipeenä saatana. Tai no oli tos pari viikkoo ku jonkun kybäkertaa pystyin käymään, mut sit alkokin koulu ja allergia taas. Tän päivän PT:nki joutu peruun, harmitti aivan vitusti. Et ei sit vittu käytännös mitää.
Geocachingii sentään runsain mitoin. =) Tuskinpa sitä urheiluks lasketaan, mut ulkoilua, lenkkeilyä ja reipasta mieltä sentäs. =)
(Nii ja käynhän mä yleensä normisti, en vaan enää tänne jassa raportoida, paitsi nyt tän vitutuksen joka nakertaa rotan lailla. Narsk narsk saatana.}
Geocachingii sentään runsain mitoin. =) Tuskinpa sitä urheiluks lasketaan, mut ulkoilua, lenkkeilyä ja reipasta mieltä sentäs. =)
(Nii ja käynhän mä yleensä normisti, en vaan enää tänne jassa raportoida, paitsi nyt tän vitutuksen joka nakertaa rotan lailla. Narsk narsk saatana.}
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Perinteiset pommisuojan punttiähinät. No, tulos ei ainakaan heikkene, jos ei muuta. Kauhia nälkä vaivaa koko ajan. Ehkä ongelma onkin siinä, eli ylikunto. Pitäis mussuttaa enemmän safkaa pitkin päivää kai sit, tai jotain.
Kuten tuolla ylempänä totesin, maanantaina oli semmoinen olo että flunssaviirus yritti selvästi hyökätä keuhkoihin (köh köh), mutta näköjään tosiaan päihitin sen! Perrrrrrrkele! *irvistää uhmakkaasti viiruksille*Lapitii kirjoitti:No ei vittu viäkään mitään. Saatana aina kipeenä saatana.
Eilen äärimmäisen tiukka jalkatreeni. Tai käytännössä kyykkytreeni. Koetin toissapäivänä venytellä kroonisesti todella pahasti jumiutunutta oikeata reiden lähentäjää. Jotain siellä ilmeisesti pamahti lievästi paskaksi, kun on vieläkin kipeä eikä eilen ollut puhettakaan että pystyisi treenaamaan takareisiä. Kyykyssä ei siis haitannut lainkaan.
Tänään ekat treenit punttikoulussa, opeteltiin työntötekniikkaa pikkupainoilla kolmen peruskouluikäisen junnun ja yhden senioridaamin + ohjaajan kanssa. Oli siistii.
Tänään ekat treenit punttikoulussa, opeteltiin työntötekniikkaa pikkupainoilla kolmen peruskouluikäisen junnun ja yhden senioridaamin + ohjaajan kanssa. Oli siistii.
Ai niin joo, melkein unohdin raportoida että juu-u, kuten ennenkin pelattiin ne sählyt tänä aamuna. Oli vähän väsyneenkankea olo koko alkupuolen peliä. Rupesin pääsemään vauhtiin oikeastaan vasta kun peliaika oli jo melkein loppu.
Nestehukka varmaan. Tuli eilen illalla syötyä turhan suolaisesti, ja hörppiessäni vettä pullosta kroppa pikkuhiljaa nesteytyi kohilleen. Siitä se loppupiristyminen varmaan johtui.
Nestehukka varmaan. Tuli eilen illalla syötyä turhan suolaisesti, ja hörppiessäni vettä pullosta kroppa pikkuhiljaa nesteytyi kohilleen. Siitä se loppupiristyminen varmaan johtui.