Päivän uutiskatsaus
- Riemumieli
- Kitisijä
Kyllä tuolla tullaan varmaan pian siihen tulokseen, että Politkovskja tappoi itse itsensä.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1646586
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1646586
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
Kiasus siunakkoon. Tätä siis se "persaukinen perjantai" tarkoittaa.Riemumieli kirjoitti:Varokaa tuolejanne!

Kieltämättä alkoi hieman ahdistamaan tää mun kaasuiskarinen duunituoli! :ODuck kirjoitti:Kiasus siunakkoon. Tätä siis se "persaukinen perjantai" tarkoittaa.Riemumieli kirjoitti:Varokaa tuolejanne!![]()
- Teraslilja_m
- Kitisijä
- Viesti:
Koira puri omaa nilkkaansa?
Wikileaks paljasti vahingossa tukijansa
Wikileaks paljasti vahingossa tukijansa
Salaisten asiakirjojen nimettömään julkaisuun erikoistunut Wikileaks-sivusto on vahingossa vuotanut listan sivustolle itselleen rahaa lahjoittaneiden ihmisten osoitteita.
Pian sähköpostin lähettämisen jälkeen lista osoitteista ilmestyi Wikileaksin sivuille. Ennen kuin asiakirja julkaistaan Wikileaksissa, sivuston ylläpidon on hyväksyttävä se ja varmistettava sen aitous. Tässä tapauksessa Wikileaks toimi siis omien periaatteidensa mukaisesti julkaistessaan asiakirjan.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
- Teraslilja_m
- Kitisijä
- Viesti:
Kaivurihuvipuisto! Lopultakin joku oivalsi!
Sata euroa tunnilta on vaan aika rankka hinta. 
Pitäisköhän romahtavan Ramirentin kokeilla samaa temppua?

Pitäisköhän romahtavan Ramirentin kokeilla samaa temppua?
No kyllä mä rakennustelineiden pystyttämisestä maksaisin 150 euroa tunnilta.Duck kirjoitti: Pitäisköhän romahtavan Ramirentin kokeilla samaa temppua?
- McJanne
- Kitisijä
Jos sillä välttää kymppitonnin laskun ja 3kk ehdollisen käräjillä, niin minäkin.Bhven kirjoitti:No kyllä mä rakennustelineiden pystyttämisestä maksaisin 150 euroa tunnilta.Duck kirjoitti: Pitäisköhän romahtavan Ramirentin kokeilla samaa temppua?
Kirjoitan tätä alasti
- Teraslilja_m
- Kitisijä
- Viesti:
Tuo oli aika mielenkiintoinen ehdotus. En ihan suoriltaan kannata näiden kahden sektorin täyttä erillistämistä mutta muutoksia kyllä tarvitaan työvoiman turvaamiseksi julkiselle puolelle. KELA-korvausten poisto? Yksityinen puoli osin täydentää julkista, joten ei sekään ehkä ole hyvä ratkaisu. Toisaalta yksityislääkärit hoitavat helpot ja selkeät tapaukset, ongelmaisimmat ja kalleimmat jäävät julkiselle. Hinnat saavatkin kohota kauneuskirurgiaa ja tarpeetonta flunssalääkettä hakeville.prosessi kirjoitti:http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo ... een/369871
Eikä ihan pelkkää keppia ole syytä tarjota, ainakin omalla klinikalla hallinnointitapa on melko kyykyttävä. Tuskin lääkäritkään pelkkien ammatillisten haasteiden perässä juoksevat, työolotkin vaikuttavat.
Toinen suuri ongelma on mielestäni lääkäreiden kielteinen kanta kolmivuorotyöhön ylipitkien päivystysten sijaan. En käsitä miten tuota systeemiä ei saada purettua, miten lääkärit suostuvat tekemään työtä vaikka aivan varmasti tietävät etteivät enää pysty väsymyksen ja kiireen keskeltä tilannetta arvioimaan. Myöskään takapäivystäjät eivät viime aikoina ole näyttäneet enää kovin hehkeiltä, en uskalla edes kysyä monestiko yössä heidät on herätetty konsultoimaan.
Jollain joku hyvä visio?
Elämä kantaa, jos sen antaa
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Pitäisi varmaan kysyä palstan lääkäreiltä miksi suostuvat, jos kerran itse ovat nykytilanteen purkamista vastaan. Minä epäilen syyksi siitä saatavia ylisuuria ylityöpalkkoja.Melnais kirjoitti:Toinen suuri ongelma on mielestäni lääkäreiden kielteinen kanta kolmivuorotyöhön ylipitkien päivystysten sijaan. En käsitä miten tuota systeemiä ei saada purettua, miten lääkärit suostuvat tekemään työtä vaikka aivan varmasti tietävät etteivät enää pysty väsymyksen ja kiireen keskeltä tilannetta arvioimaan.
Joku taho ehdotti aiemmin että lääkärien ylityöt pitäisi laittaa syyniin, lääkärit ilmeisesti kimmastuivat siitä. Yksi väite oli että lääkärit olivat ilmaisseet ylitöiden (ja niistä saatavien ylityöpalkkojen) olevan ns. saavutettu etu.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kävi mielessä. Yritän luottavaisesti ajatella, ettei kukaan työmäärästään valittaisi jos sitä tahtoo juuri korvausten vuoksi tehdä ja siksi koitan olla ajattelematta tuota vaihtoehtoa.Frederik Krueger kirjoitti: Pitäisi varmaan kysyä palstan lääkäreiltä miksi suostuvat, jos kerran itse ovat nykytilanteen purkamista vastaan. Minä epäilen syyksi siitä saatavia ylisuuria ylityöpalkkoja.
Tuntuu jotenkin häiriintyneelle yrittää vastata asiallisesti sun avatarille.
Elämä kantaa, jos sen antaa