Kuhafile (omat verkot pyytäneet!), tomaatia, kurkkua, porkkanaa ja karpalomehua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
porkkana, truffels from Brussels, moccabebejä, linssi-kookoskeittoo, sunnuntaina leivottuja sämpylöitä margiksella ja juustolla, matea soijamaidolla, vaniljajädee vattuhillolla ja myslillä, pari japanilaista riisikeksiä ja nyt tuli kauhee pitsanhimo tosta kuvasta! Vois kehittää jotain homejuusto-tomsku-jotain-jotain lämpimiä voileipiä uunissa tai jopa leipägrillissä vaimikäsenytoli.
350 grammaa pippurilla ja valkosipulilla maustettua maksaa nautittu lounakseksi vihannesvuoren kera. Vois ehkä vetästä vielä vähän 85-volttista suklaata (Lindt & Sprüngli Excellence) päälle. Namz.
Illalla katon sit uudestaan, nälän mukaan edetään.
EDIT: Äsken (klo 18:10) meni höyrytetty kukkakaali herbamarella ja juustoraasteella. Sen kanssa kurkku ja paprika. Nami.
Huomiseksi on sulamassa karitsan sisäpaistia joka oli tarjouksessa Lidlissä joskus ties kuinka kempeleen kauan sitten. Aattelin että vois vihdoin alkaa hyödyntämään tota pakastimeen kertynyttä röipettä.
Lolita kirjoitti:306 grammaa mustamakkaraa meno justiinsa. Röyh.
Mua tää kauheesti kiehtois, mutten oo vielä uskaltanu koittaa(siis kasvissyöntikauden jälkeen). Vappuna taisin jotain ryynäriä vähän maistaa. Täytyy ottaa tuosta haaste.
Tänään tekis mieli jotain tukevaa ja kevyttä. Semmosta rehtiä. Vois olla vaikka salaatti ja joku kanafile. Hedelmiä tai marjoja ja rahkaa.
Muiden äitien keittämää lihakeittoa ja kuitukunkkua feta-oliivi raejuustolla. Jotain pitäs vielä mättää ettei tuu hillitön kalorivaje. Meen kaapille ihmettelemään.
Edit: rahkaa ja mustaherukoita
Viimeksi muokannut Vesper, 03.03.2009 22:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Multakin loppu alkukodin porkkanat jo kuukausi sitten. Ensi kesänä kasvatusala kuulema tuplaantuu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.