Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.Fcuk kirjoitti:^ Suunnittelin jo tässä paperille missä määrin moista palvelua tarttisin. Muutamasti viikossa ainaski!
Kiviäkin kiinnostaa
Oon huomannu, että sulle saa kyllä kaadettua jopa ilmaseks aika paljonkin mut sit sieltä tulee vastapalloon sama määrä ellei enemmän! Raha saattais ratkasta toki vastaboltsiprobleeman.Monsieur Manala kirjoitti:Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.

Miten toi toimii käytännössä? Tuletko kotikäynnille, vai voitko ahdistua etänä?Monsieur Manala kirjoitti:Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.Fcuk kirjoitti:^ Suunnittelin jo tässä paperille missä määrin moista palvelua tarttisin. Muutamasti viikossa ainaski!
Mietit et jos maksaisit niin Manala tulis kotikäynnille ja voisit purkautua?NuoriDaavid kirjoitti:Miten toi toimii käytännössä? Tuletko kotikäynnille, vai voitko ahdistua etänä?Monsieur Manala kirjoitti:Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.
Preferoisin sellaista etäpalvelua. Jonkinlainen nettisovellus olisi kätevä. Voisi valita ahdistuksen keston, aiheen ja voimakkuuden.Fcuk kirjoitti:Mietit et jos maksaisit niin Manala tulis kotikäynnille ja voisit purkautua?NuoriDaavid kirjoitti:Miten toi toimii käytännössä? Tuletko kotikäynnille, vai voitko ahdistua etänä?Monsieur Manala kirjoitti:Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.
No ei kyl varmaan tuu, senkin itsekäs spoilattu narttu. Huomaa kyllä taas että pidät ihmisiä vaan pelkkinä välineinä!Fcuk kirjoitti:Oon huomannu, että sulle saa kyllä kaadettua jopa ilmaseks aika paljonkin mut sit sieltä tulee vastapalloon sama määrä ellei enemmän! Raha saattais ratkasta toki vastaboltsiprobleeman.Monsieur Manala kirjoitti:Mä oon ihan luontainen lahjakkuus tossa. Varsinkin jos liksa on hyvä. Kannattaa tiedustella muitakin palveluja.
OLen muutaman päivän poltellut wanhoja kotivideoita (C-VHS) DVD:lle.
Ostin sitä varten halvalla kombo-laitteen, jossa on VHS ja DVD molemmat. Saa siirrettyä helposti. Toki tuon olisi voinut tehdä vielä halvemmalla tietokoneen kanssa, mutta tämä on helpompaa.
Saas nähdä, kuinka monta kertaa tuon formaattivaihdon vielä joutuu tekemään.
Kun DVD:stä aika jättää, niin silloin on käytössä yleisesti mitä ilmeisemmin blu-ray ja kaikki blu-ray soittmiet varmaankin osaavat lukea dvd-levyjä.
blu-rayn jälkeen tulee tietysti taas jotain uutta, lieneekö seuraava tallennusmenetelmä sitten jokin flash-kortin tapainen sitten, eli siinä vaiheessa täytyy sitten taas siirtää uuteen formaatiin.
Ostin sitä varten halvalla kombo-laitteen, jossa on VHS ja DVD molemmat. Saa siirrettyä helposti. Toki tuon olisi voinut tehdä vielä halvemmalla tietokoneen kanssa, mutta tämä on helpompaa.
Saas nähdä, kuinka monta kertaa tuon formaattivaihdon vielä joutuu tekemään.
Kun DVD:stä aika jättää, niin silloin on käytössä yleisesti mitä ilmeisemmin blu-ray ja kaikki blu-ray soittmiet varmaankin osaavat lukea dvd-levyjä.
blu-rayn jälkeen tulee tietysti taas jotain uutta, lieneekö seuraava tallennusmenetelmä sitten jokin flash-kortin tapainen sitten, eli siinä vaiheessa täytyy sitten taas siirtää uuteen formaatiin.
Nytpäs kässäristä onkin valmiina jo yli kolmasosa. Olen ylittänyt mennen tullen kaikki aikataulut. En kyllä taida nukkua tarpeeksi, sillä pääosin kirjoitan iltaisin mukelon nukahdettua, ja nukkumaanmeno lykkääntyy kovin usein.prosessi kirjoitti:Lähes viidennes [romaanikäsikirjoituksesta] on jo kirjoitettu, joten jos olettaisi, että saisin keskimäärin 2 sivua kirjoitettua päivässä, olisi ensimmäinen versio valmis huhtikuussa. Ei paha.
>40%!prosessi kirjoitti:Nytpäs kässäristä onkin valmiina jo yli kolmasosa. Olen ylittänyt mennen tullen kaikki aikataulut. En kyllä taida nukkua tarpeeksi, sillä pääosin kirjoitan iltaisin mukelon nukahdettua, ja nukkumaanmeno lykkääntyy kovin usein.prosessi kirjoitti:Lähes viidennes [romaanikäsikirjoituksesta] on jo kirjoitettu, joten jos olettaisi, että saisin keskimäärin 2 sivua kirjoitettua päivässä, olisi ensimmäinen versio valmis huhtikuussa. Ei paha.
Pohdin vähän emälää tässä sekä itseni kohdalta että yleisesti. Taannoin ankaraan katoliseen koulutukseen (ja luterilaiseen kyl maar myös) kuului keskeisenä teemana että voit tulla Hyväksi Ihmiseksi vastustamalla kiusauksia. Ja että kiusauksia vastustamalla voit myös osoittaa olevasi vahva ja hurskas ja tiesmitävittua.
Vaan miten käytännössä käykään? Kiusauksia vastustavista ihmisistä tulee ankeita elämättömiä nössötylsimyksiä, ja toisaalla kiusauksia kaihtamattomat nautiskelijat ovat rempseitä ja iloisia ja saavat kaikki naiset. Ja yhtäällä ne kiusaukset ovat kuitenkin käytännössä vain korvautuneet toisilla, epäsosiaalisemmilla sellaisilla.
Fail.
Vaan miten käytännössä käykään? Kiusauksia vastustavista ihmisistä tulee ankeita elämättömiä nössötylsimyksiä, ja toisaalla kiusauksia kaihtamattomat nautiskelijat ovat rempseitä ja iloisia ja saavat kaikki naiset. Ja yhtäällä ne kiusaukset ovat kuitenkin käytännössä vain korvautuneet toisilla, epäsosiaalisemmilla sellaisilla.
Fail.
No joo. Ei pidä uskoa kaikkea mitä koulussa sanotaan.Duck kirjoitti:Pohdin vähän emälää tässä sekä itseni kohdalta että yleisesti. Taannoin ankaraan katoliseen koulutukseen (ja luterilaiseen kyl maar myös) kuului keskeisenä teemana että voit tulla Hyväksi Ihmiseksi vastustamalla kiusauksia. Ja että kiusauksia vastustamalla voit myös osoittaa olevasi vahva ja hurskas ja tiesmitävittua.
Fail.
>50%!!prosessi kirjoitti:>40%!prosessi kirjoitti:Nytpäs kässäristä onkin valmiina jo yli kolmasosa. Olen ylittänyt mennen tullen kaikki aikataulut. En kyllä taida nukkua tarpeeksi, sillä pääosin kirjoitan iltaisin mukelon nukahdettua, ja nukkumaanmeno lykkääntyy kovin usein.prosessi kirjoitti:Lähes viidennes [romaanikäsikirjoituksesta] on jo kirjoitettu, joten jos olettaisi, että saisin keskimäärin 2 sivua kirjoitettua päivässä, olisi ensimmäinen versio valmis huhtikuussa. Ei paha.
Joo. Mäkin joskus luulin että kannattaa olla kiltti, kiva ja kaikkea.Duck kirjoitti:Pohdin vähän emälää tässä sekä itseni kohdalta että yleisesti. Taannoin ankaraan katoliseen koulutukseen (ja luterilaiseen kyl maar myös) kuului keskeisenä teemana että voit tulla Hyväksi Ihmiseksi vastustamalla kiusauksia. Ja että kiusauksia vastustamalla voit myös osoittaa olevasi vahva ja hurskas ja tiesmitävittua.
Fail.
Epic fail.
-
- Kitisijä
Enhän mä edes ollut, vaan lähinnä ärsyttävä.Monsieur Manala kirjoitti:Joo. Mäkin joskus luulin että kannattaa olla kiltti, kiva ja kaikkea.
No mähän selitin sen tuolla. Mut nyt kun tarkemmin miettii, niin eihän se ollut mitään kiusauksien vastustamista. Ne perinteiset nuorten kiusaukset eivät vaan yksinkertaisesti kiinnostaneet.EveryWoman kirjoitti:Miksei kannata?
-
- Kitisijä
Halusin tietää miksei kannata olla "kiltti, kiva ja kaikkea". Jos et omien sanojesi mukaan ollut, selityksesi ei käy vastaukseksi.Duck kirjoitti:Enhän mä edes ollut, vaan lähinnä ärsyttävä.Monsieur Manala kirjoitti:Joo. Mäkin joskus luulin että kannattaa olla kiltti, kiva ja kaikkea.
No mähän selitin sen tuolla. Mut nyt kun tarkemmin miettii, niin eihän se ollut mitään kiusauksien vastustamista. Ne perinteiset nuorten kiusaukset eivät vaan yksinkertaisesti kiinnostaneet.EveryWoman kirjoitti:Miksei kannata?
...Siis kiusauksien kritiikitön vastustaminen pelkän vastustamisen vuoksi ei mielestäni mitenkään leimallisesti korreloi kivuuden kanssa, jos nyt ei ilkeydenkään.
- Pulkannaru
- Kitisijä