Tulikivenkatkuinen tiistai
- McJanne
- Kitisijä
Potkut [X]
Lomautus [_]
Kassanrahat [X]
Peruspäiväraha [_]
Vapaa-aikaa [X]
Ei vapaa-aikaa [_]
Täähän onkin hauska peli!
Tiiättekö muuten miten on mahdollista että parivuotias ruunattu orivarsa pääsee pilttuun reunan yli ja saa jalkansa seinällä olevien tikapuiden väliin jumiin siten että riimut ja naru on edelleen kiinni juuri niin kuin odottaa saattaakin?
En minäkään. Enkä sitä, miten helvetissä jaksoin nostaa tuon luupään sen verran että se koivat lähti jumista poispoikkeen ja sain rauhoitettua sen verran että sain vietyä laitumelle.
Lomautus [_]
Kassanrahat [X]
Peruspäiväraha [_]
Vapaa-aikaa [X]
Ei vapaa-aikaa [_]
Täähän onkin hauska peli!
Tiiättekö muuten miten on mahdollista että parivuotias ruunattu orivarsa pääsee pilttuun reunan yli ja saa jalkansa seinällä olevien tikapuiden väliin jumiin siten että riimut ja naru on edelleen kiinni juuri niin kuin odottaa saattaakin?
En minäkään. Enkä sitä, miten helvetissä jaksoin nostaa tuon luupään sen verran että se koivat lähti jumista poispoikkeen ja sain rauhoitettua sen verran että sain vietyä laitumelle.
Kirjoitan tätä alasti
- McJanne
- Kitisijä
EIsssssaaaattanas, tollaane on PAKKOSAADA™!Ann kirjoitti:http://www.tshirthell.com/shirts/produc ... 610_bm.gif
Kirjoitan tätä alasti
Sit pitää olla nopea. Pulju lopettaa toimintansa. =(McJanne kirjoitti:EIsssssaaaattanas, tollaane on PAKKOSAADA™!Ann kirjoitti:http://www.tshirthell.com/shirts/produc ... 610_bm.gif
Rotan aivot valtasivat pääni.
Palkankorotus[X]
Ei palkankorotusta[ ]
Tai siis noin niinq tavallaan, kai. Päivittäinen työaika lyheni päivästä riippuen 1-4 tuntia, mutta tuntia kohti laskettu palkka n. tuplaantui. Keikkaluonteista tosin, joten yllä mainitut muuttujat saattavat myöskin nollautua päivästä riippuen.
Eka työpäivä oli ihan hauska, vaikka jostain syystä viime yönä oli normaaliakin vaikeampaa saada nukuttua. Vähäsen siis jännitti, mutta aamulla oli jo hyvä fiilis painella hymyssä suin tulta päin. Mua kävi päivän päätteeksi ihan oikeasti sääliksi itseäni ja luokkatovereitani aikoinaan sietäneitä kansankynttilöitä; mä olin paikka paikoin aika romuttuneessa mielentilassa yrittäessäni saada pikku paskiaisia pysymään aloillaan, ja heidän meininkinsä oli suorastaan mallikasta verrattuna omaani ja muutaman vielä häiriintyneemmän ikätoverini käytökseen tuon ikäisinä! Huomenna uudestaan, jippii...
Ei palkankorotusta[ ]
Tai siis noin niinq tavallaan, kai. Päivittäinen työaika lyheni päivästä riippuen 1-4 tuntia, mutta tuntia kohti laskettu palkka n. tuplaantui. Keikkaluonteista tosin, joten yllä mainitut muuttujat saattavat myöskin nollautua päivästä riippuen.
Eka työpäivä oli ihan hauska, vaikka jostain syystä viime yönä oli normaaliakin vaikeampaa saada nukuttua. Vähäsen siis jännitti, mutta aamulla oli jo hyvä fiilis painella hymyssä suin tulta päin. Mua kävi päivän päätteeksi ihan oikeasti sääliksi itseäni ja luokkatovereitani aikoinaan sietäneitä kansankynttilöitä; mä olin paikka paikoin aika romuttuneessa mielentilassa yrittäessäni saada pikku paskiaisia pysymään aloillaan, ja heidän meininkinsä oli suorastaan mallikasta verrattuna omaani ja muutaman vielä häiriintyneemmän ikätoverini käytökseen tuon ikäisinä! Huomenna uudestaan, jippii...
- McJanne
- Kitisijä
No prkle. Eipä sillä, en minä sitä uskaltaisi päällä pitää kuitenkaan.Ann kirjoitti:Sit pitää olla nopea. Pulju lopettaa toimintansa. =(McJanne kirjoitti:EIsssssaaaattanas, tollaane on PAKKOSAADA™!Ann kirjoitti:http://www.tshirthell.com/shirts/produc ... 610_bm.gif
Kirjoitan tätä alasti
Runnoin itseni töistä kotiin ja @:ssa oli jo tälläistä:
HUOM 2. Toivon, että käyttöönottokatselmusta varten katselmuksen suorittajille hankitaan kenkäsuojukset, jotta vältytään asunnon likaantumiselta.
Tämä asukas ihan oikeasti vaatii että pitää olla kenkäsuojukset, se ei kelpaa että kengät otetaan pois jalasta kun mennään tekemään tarkastusta.
Mua nyt taas huvita mikään, kai tässä vaan pakko on ymmärtää.
EDIT: Ainiin tässä docissa on 5 eri väriä taas kerran. Toi oli siis punainen.
Pitäs vissiin saada joku kurssi tän ämmän ideaan näistä väreistä...
HUOM 2. Toivon, että käyttöönottokatselmusta varten katselmuksen suorittajille hankitaan kenkäsuojukset, jotta vältytään asunnon likaantumiselta.
Tämä asukas ihan oikeasti vaatii että pitää olla kenkäsuojukset, se ei kelpaa että kengät otetaan pois jalasta kun mennään tekemään tarkastusta.
Mua nyt taas huvita mikään, kai tässä vaan pakko on ymmärtää.
EDIT: Ainiin tässä docissa on 5 eri väriä taas kerran. Toi oli siis punainen.
Pitäs vissiin saada joku kurssi tän ämmän ideaan näistä väreistä...
Miksi minä saneerauksessa toimittaisin moisia?McJanne kirjoitti:Kai sille on toimitettu "Uuden asunnon laatu" ja RYL-tarkastusohjeet?
Vallox tuloilmalämppärin ja lattialämmityksen ohjeet olen pusertanut kokolailla törmäysnukelle soveltuvaan muotoon ja toimittanut jo valmistauneidein asukkaiden asuntoihin.
Perjantaina luovutukset ja pääsee 26-19 asunnoista eroon, 18-14 työnalla ja 13:sta aloittamatta. Elokuuksi valmiiksi, taitaa vielä onnistuakin, 2 viikkoa aikataulusta edellä.
Olen saanut itselleni natsin maineen jätkien parissa.
^Sähän oot varsinainen natsi! Aina komentelemassa!
Mä päätin päästää itseni helpolla ja olla jäljittämättä Unelmataloni omistajaa. Sen sijaan kirjoitin kirjeen, jossa toivon yhteydenottoa jos suunnittelevat myyntiä/vuokrausta. Ei sen vuokrakaan voi olla yhtä iso kuin tämän hetkinen aso-vastikkeemme, ja tarkoitus on joka tapauksessa säästää kuukausimenoissamme. Tänään vielä pieni lenkki postilaatikolleen, ja sitten odottelemaan mitä tapahtuu...
Mä päätin päästää itseni helpolla ja olla jäljittämättä Unelmataloni omistajaa. Sen sijaan kirjoitin kirjeen, jossa toivon yhteydenottoa jos suunnittelevat myyntiä/vuokrausta. Ei sen vuokrakaan voi olla yhtä iso kuin tämän hetkinen aso-vastikkeemme, ja tarkoitus on joka tapauksessa säästää kuukausimenoissamme. Tänään vielä pieni lenkki postilaatikolleen, ja sitten odottelemaan mitä tapahtuu...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
- McJanne
- Kitisijä
Siksi että ko. opuksessa on tyhmemmällekin aukeavasti selitetty mitä mikin toimenpide rakentamisessa tarkoittaa.1108 kirjoitti:Miksi minä saneerauksessa toimittaisin moisia?
Leuh leuh, mie sain tännää lopputilin, lomarahat ja muut jätökset tilille, 1.5vko etuajoissa, sovitaanko että meni tasan?
Kirjoitan tätä alasti
No tiedän mutta firmalla ei ole omistuksessa RT-Kortistoa ja täten aika mahdoton tehtävä alkaa jakaamaan. Ja toisekseen putkistosaneerauksessa asukkaat saisivat kokolailla liikaa tavaraa ja käyttistä kouriinsa.McJanne kirjoitti:Siksi että ko. opuksessa on tyhmemmällekin aukeavasti selitetty mitä mikin toimenpide rakentamisessa tarkoittaa.
Nyt ei nappaa ajatus!
- McJanne
- Kitisijä
Pöh, Kekkosella oli hyvä sanonta tuohon! Ja se on kirja, saatana1!11!11108 kirjoitti:No tiedän mutta firmalla ei ole omistuksessa RT-Kortistoa ja täten aika mahdoton tehtävä alkaa jakaamaan. Ja toisekseen putkistosaneerauksessa asukkaat saisivat kokolailla liikaa tavaraa ja käyttistä kouriinsa.
Nyt ei nappaa ajatus!
Kirjoitan tätä alasti