Manalan mielestä 1108 naurettava!!!11! 1108 mielestä Manala on nolo!!1! Molemmat käyttäytyvät kuin kuusivuotiaat. Lopetetaan poikien kisailu! Äänestetään!!!! JOOO!!!!!! KAIKKI MUKAAN!!!11
Ja pojat voi jatkaa tässä ketjussa, niin kaikki 2 nokittelusta kiinnostunutta voi sitten lukea tätä! JOOO!!!
PS. Ette ikinä uskoisi, mutta olen itse sen verran nolo, että äänestän sekä omalla nimimerkilläni, että valkonikkinä haluamaani vaihtoehtoa.
Viimeksi muokannut Valkonikki, 10.02.2009 3:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss kirjoitti:Ja tätä ei voinut omalla nikillä aloittaa, koska...?
Mua lähinnä kiinnostais tietää että miksi valkonikkiä kiinnostaa. Meinaakohan se että jos niinq kaikki sanois et toi on niinq tosi tyhmää ja hölmöö ja iha noloo, ni sit tulis posket kauhee punasix ja sit ois sillee et soooriiii...olinpa hölmöööö........upz..........
Löysin aamupuurostani paskahitusen? Kumpi kakkii tykimmin kun ei noista pojista donkkaajiksi ole? Munala paskoo ruikulia lihansyöjänä ehkä numbakin syö jo terveellisemmin kun ovat menneet tanbereellakin löytämään kasvikset ?
Valkonikki kirjoitti:PS. Ette ikinä uskoisi, mutta olen itse sen verran nolo, että äänestän sekä omalla nimimerkilläni, että valkonikkinä haluamaani vaihtoehtoa.
Tuosta hyvästä minäkin päätin äänestää. Mustanikin mielipide on painavampi koska Valkonikki on pelkkä pahainen kopio. Pöö!
Valkonikki kirjoitti:
PS. Ette ikinä uskoisi, mutta olen itse sen verran nolo, että äänestän sekä omalla nimimerkilläni, että valkonikkinä haluamaani vaihtoehtoa.
Nisuko se siellä? Tosin se me kyllä tiedetään noloksi.
^Aika hyvä seivausyritys, mut ei mee läpi. Mitä sä teit tässä ketjussa kello 3:07 yöllä valkonikillä rekattuna? Et kai yrittänyt pienimunaista peukalointia, ethän?
Oma nikki kirjoitti:^Aika hyvä seivausyritys, mut ei mee läpi. Mitä sä teit tässä ketjussa kello 3:07 yöllä valkonikillä rekattuna? Et kai yrittänyt pienimunaista peukalointia, ethän?
Kysyy mies neljän eri nimimerkin takaa äänestäen.
Iso poika. Olemattomat munat.
Ei oo kuule ensimmäistäkään tarvetta äänestää mitään tuloksia mihinkään suuntaan kuten sulla. Munaton nössö.