Toimiva julkinen liikenne on kaikin puolin jees, esim. ryyppyreissuilla.
.. tai housuihin kuseksijoille, kirvesmurhaajille, narkkareille, raiskareille ja kaikelle muulle roskasakille. Onneksi on tosiaan taksi.
Ymmärrän jos metro on sulle liian vaarallinen, mutta osa meistä kyllä pärjää.
Taksi on vaihtoehto myös sivistyksen parissa. Tosin välillä sitä joutuu jonottamaan, kun pöndet eivät tajua esim. yödösien päälle.
MGandhi kirjoitti:Ymmärrän jos metro on sulle liian vaarallinen, mutta osa meistä kyllä pärjää.
Taksi on vaihtoehto myös sivistyksen parissa. Tosin välillä sitä joutuu jonottamaan, kun pöndet eivät tajua esim. yödösien päälle.
Veljet, sait oikeasti jonkun tarttumaan näin ilmiselvään.
Pisunesteet ei tuu. Lamput kyllä putsii muttei tuulilasia. Hmmph. En silti lakkaa rakastamasta Opeliani. Aito rakkaus antaa vähän anteeks. Mut viddu huoltoonko plääh en jaksa, seisköön hetken kaunistamassa pihaa...
Ajattelin, et josko tänään kävis paikallisella punttisalilla hieman verryttelemässä. No en mee, kun salin kotisivuilla on heti noin järkyttävä ilmestys. :puistatus:
Ehkei sun kannata mua opettaa. On tullut elämän varrella myytyä ja ostettua uusia ja käytettyjä henkilö/paketti/kuorma-autoja nelinumeroinen määrä. Sain jopa hyvät katteet kaupoistani. Ei, en nykyään ole autokauppias.
Ja alkuperäinen hintakommentti oli valitukseesi potentiaalisten Opelisi ostohalukkaiden puutteeseen. Vai miten pitää ymmärtää lause:
Kukaan ei halua mun Opelia :C
Jos myöhemmin täsmensit hintajutskaa, niin sori etten lukenut myöhempää kirjoitustasi huolellisesti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ai, en mä tiennytkään että suunsoitossa on säännötkin. Mut okei.
Maalainen nappaa alkuillasta kapakasta nousuhumalaisen kiimaisen naisen, vie taksilla kotiin, panee mennentullen ja panon jälkeen paiskaa sen yöbussilla takasi päin stadilaisen pantavaksi.
Pulkannaru kirjoitti:
Ehkei sun kannata mua opettaa. On tullut elämän varrella myytyä ja ostettua uusia ja käytettyjä henkilö/paketti/kuorma-autoja nelinumeroinen määrä. Sain jopa hyvät katteet kaupoistani.
Harvemmin sitä näkee kenenkään leveilevän autokauppiasmenneisyydellään. Ehkä se on Kehä III:n ulkopuolella meriitti eikä rasite.
Ai, en mä tiennytkään että suunsoitossa on säännötkin. Mut okei.
Maalainen nappaa alkuillasta kapakasta nousuhumalaisen kiimaisen naisen, vie taksilla kotiin, panee mennentullen ja panon jälkeen paiskaa sen yöbussilla takasi päin stadilaisen pantavaksi.
Kiihottaaako nyt, onko kiva olla liukkailla?
Ei kiihota, mutta tää oli jo huomattavasti tota väsynyttä homo-läppää parempi. Sanoinhan, että osaat kun vaan yrität.
Mutta jäi vaan tämä logistinen puoli mietityttämään? Baaristahan on lähettävä pöndelle jo kuuden jälkeen takaisin, jotta kerkiää vielä yöbussilla laittaa akan takaisinkin.