nastamuumio kirjoitti:Osaisitko muuten analysoida sitä ilmiötä, että miksi tämmöiset tytöt kuin minä ovat niin heikkona tuommoisiin etäämmältä katsottuina ylimielisiin paskiaisiin
Mä osaan. Tuo johtuu siitä että naiset rakastuvat aina ylimielisiin paskiaisiin.
Joo, mut ei silti aina ihan kaikki. Nää mun ihastukset vaan on just tollasia periaatteessa kilttejä ja hyväntahtosia ja sosiaalista oikeudenmukaisuutta kannattavia ja selkeesti enemmän vasemmalle kuin oikeelle kallistuvia, mutta ihan liian älykkäitä mulle ja älykkyydestään muutenkin hyvin tietosia. Miten oppisin kiinnostuun jostakusta saavutettavasta?
Tiedä sitten ovatko nuo niin saavuttamattomia kuin luulet, mutta aika usein kai silloin kiinnostutaan saavuttamattomista, kun ei silleen aikuisten oikeesti haluta yhtään mitään. Tavallaan käytetään sitä tavoittamatonta tapausta tunteitten kanavointiin ja helppona selityksenä sille, miksei kukaan muu kelpaa. Aika usein näissä tapauksissa taitaa käydä niin, että jos se tavoittamaton yllättäen alkaakin osoittaa tunteita takaisinpäin, ne omat tunteet katoavat kuin tuhka tuuleen.
Niba kirjoitti:
Hä! Vittumainen akka joka luulee itsestään jotain, liikaa?
Niin. Oispa vaan raukka tajunnut olevansa tasoisesi, mutta kun ei.
Aina sun pitää olla nuolemassa mun persettä!
Ja sä olet mikä asiasta sanomaan Vesperin suhteen? Ei vaan niinkuin osaa antaa olla vaan katkeraa ammittelyä pitää pukata joka välissä vuodesta toiseen kun ei pillua herunut?
Ehh,tätä oli suorastaan ikävä,että manala veti heti herneet nenään,
palstakirjoittelusta oli nimenomaan puhe,ei siitä että tuntisi toisen enemmän kuin hyvin enkä mä täällä minkään pillun takia ole,niin kuin toiset
p.s:enkä ole kellekään täällä katkera
Enttu kirjoitti:enkä mä täällä minkään pillun takia ole,niin kuin toiset
Täh, onko joku täällä pillun takia? Tämmöisessä pienessä sisäpiirissä jossa kaikki ovat joko varattuja tai kranttuja? Enpä usko, tai jos on niin sitten ko hlö ei vaan ole tajunnut.
Vesper kirjoitti:Mitä sä oikeasti tiedät tostakaan asiasta?
Onko sillä oikeasti väliä? Oot säkin pyyteettömästi tämän tästä vittuillut mulle vailla parempaa tietoa asiasta. Vaikken ollut kiusannut sua yhtään. Mikä pännii?