Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Duck kirjoitti:Käy kateeksi te jotka täällä hehkuttelette saantianne ja auvoanne. Ellei se sitten ole pelkkää kulissia.
Miten onnistun nykyään missaamaan tuollaiset, vaikka niitä juuri haenkin?
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Fcuk kirjoitti:Miten onnistun nykyään missaamaan tuollaiset, vaikka niitä juuri haenkin?
No ei niitä kai ole nimpal kauhiasti ollut viime aikoina. Näen vain kärpäiset härkäisinä koska näkökulmani on värittynyt.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Höh.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Olin exän synttäribileissä, ja musta tuli exän nyxän ihan paras kaveri todistettuani miehuuteni kulauttamalla meksikolaisen matotequilan jonka hän oli itse tuonut sieltä asti (piti oikein käskystä laittaa mato kaikkien nähden kielen päälle ja purra, no olipas jännää, miten tää eroaa katkaravuista joita syödään harva se päivä?). Monilla tasoilla varsin terapeuttinen kokemus (siis se kohtaaminen, ei toi mato). Tein viisaasti kun tulin julkisilla enkä rajoittanut juomisiani. Selvänä tahi ne pari sallittua sidua juoneena tuskin olisin pystynyt samaan. Moni asia selvisi ja osa tuli myös puhuttua selviksi.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tiede: Miehen kiinnostus paistaa läpi

Kuinka hyvin sinä osaat tulkita oman ja vastakkaisen sukupuolen aikeet? Tällä testillä (15-20 minuuttia elämästäsi) voit testata. Minä osasin tulkita miehiä 70-prosenttisesti ja naisia 40-prosenttisesti. Miesten aikeet todellakin taitavat paistaa läpi....
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Duck kirjoitti:Tiede: Miehen kiinnostus paistaa läpi

Kuinka hyvin sinä osaat tulkita oman ja vastakkaisen sukupuolen aikeet? Tällä testillä (15-20 minuuttia elämästäsi) voit testata. Minä osasin tulkita miehiä 70-prosenttisesti ja naisia 40-prosenttisesti. Miesten aikeet todellakin taitavat paistaa läpi....
60/30. On suoranainen ihme, että olen parisuhteessa. :)

Ja miehiä en oikeasti edes arvioinut vaan keskityin naiseen ja naputtelin vaan jotakin miesten arvinointeihin.

Mielenkiintoisinta testissä oli, että kasvokuvat olivat surkeita verrattuna live esiintymisiin.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ovulaatiovaiheessa saa paremmin tippejä


Ovulaatiovaiheessa 5 tunnin tipit 335$, kuukautisten aikaan $185.

Aika hyviin tuloihin sylitanssijana pääsee.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

40/30. Öh
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

70/70 eli oletan tämän menneen ihan hyvin :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo 40/20 tämähän oli joku pila?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 19:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Viesti Kirjoittaja JoeB »

80 miehistä /60 naisista. Naisista oli kyllä kieltämättä vaikeampi sanoa kun ei naamaa niinkään päässyt näkemään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

50/80
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Miehet: 90 %
Naiset: 50 %
Paras päivä ikinä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Testi ei ainakaan jaksanut kiinnostaa kahta kysymystä pidemmälle. Kuka vittu tollasiakin miettii.., ja se testi pakotti mut miettimään! Sattu.

Miehet 100%
Naiset 100%

Ja kaikkia olen pannut.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ann kirjoitti:Testi ei ainakaan jaksanut kiinnostaa kahta kysymystä pidemmälle. Kuka vittu tollasiakin miettii...
Oma ikä? Oma sukupuoli? No ei niitä yleensä nimpal kauhiasti tuukaan mietittyä. Öhö öhö.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Duck kirjoitti: Oma ikä? Oma sukupuoli? No ei niitä yleensä nimpal kauhiasti tuukaan mietittyä. Öhö öhö.
Joo, mä niinku joka vitun päivä kelailen, et miks mulla roikkuu läskiä rintakehässä ja pimpistä valuu smägmää kerran kuussa. Ja siis onhan se numerosarja, joka mun passissa lukee sen vitun karmean kuvan välittömässä läheisyydessä, ihan perkeleen merkityksellinen. Jatkuvasti ihmiset pysäyttelee kadulla, ihan vain todetakseen ääneen et "Anna, sä et oo päivääkään yli nelikymppisen näkönen, ja panisin sua silti. Ihan vain siksi, että sulla on aivan ihana luonne!".

Anteeksi, mun pitää nyt mennä rikkomaan jotain. Tarvitsen jotain murehtimisen aihetta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:
Duck kirjoitti: Oma ikä? Oma sukupuoli? No ei niitä yleensä nimpal kauhiasti tuukaan mietittyä. Öhö öhö.
Joo, mä niinku joka vitun päivä kelailen, et miks mulla roikkuu läskiä rintakehässä ja pimpistä valuu smägmää kerran kuussa. Ja siis onhan se numerosarja, joka mun passissa lukee sen vitun karmean kuvan välittömässä läheisyydessä, ihan perkeleen merkityksellinen. Jatkuvasti ihmiset pysäyttelee kadulla, ihan vain todetakseen ääneen et "Anna, sä et oo päivääkään yli nelikymppisen näkönen, ja panisin sua silti. Ihan vain siksi, että sulla on aivan ihana luonne!".

Anteeksi, mun pitää nyt mennä rikkomaan jotain. Tarvitsen jotain murehtimisen aihetta.
Ann nyt sä olit tosi paska tyttö ja hunon hoomorin tyttö!
Mä voisin kusta ja paskoa sun päälles, mut senhän sä tiedätkin?
Niin, panisin.
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Duck kirjoitti:Käy kateeksi te jotka täällä hehkuttelette saantianne ja auvoanne. Ellei se sitten ole pelkkää kulissia.
Kulissisuhteeni on edennyt niin pitkälle, että voisin viikonloppuna viedä votakan jonnekin ulos, mieluiten kaapungin ulkopuolelle ns. spontaanireissu ilman suurempia suunnitelmia, mutta voisin tarvita edes vähän direktioonia... jotenka kysyn: oliskos mitään ulkoilu-ideaa heittää? Voi olla myös yönkin yli jossain motellissa/majatalossa yms...
Vähän niinQ reissuromantiikkaa, juunou-zäp-poks!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Vähän niinQ reissuromantiikkaa, juunou-zäp-poks!
Haikon kartano
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Olisin ehdottanut ihan samaa, mutta proaktiivisena tarkistin varaustilanteen la-su: täynnä.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Sitten kait joku Naantalin kylpylä tai vastaava.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Dumis kirjoitti:Vähän niinQ reissuromantiikkaa, juunou-zäp-poks!
Raaseporin linna + lähialue. Karjaa&Tammisaari ainakin hotlat pullottaa tyhjyyttänsä.

Hätätilassa voin tuoda lehtilaatikon sinne johkin pellolle, siinähän sitä varsinaista kulkuriromantiikkaa olisi :P
Kirjoitan tätä alasti
Paha Keisari

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Haikkohan on asuintiloiltaan luokkaa "tympeä betonibunkkeri" vaikka miljöö ihan miellyttävä onkin?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Maalaisromantiikkaa?
Hotellit on helvetin tylsiä. :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Paha Keisari kirjoitti:Haikkohan on asuintiloiltaan luokkaa "tympeä betonibunkkeri" vaikka miljöö ihan miellyttävä onkin?
Tuskin tuommoinen nuoripari ehtii huoneita niin tarkastella, mitä nyt toinen hiukan kattoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin