Tautinen tiistai
Joo. Vähän sama. Vähän ku koko kitinällä. Argh! Tylsää.SikaMika kirjoitti:Fcuk you vaan, ei ehdi. Sitä paitsi, ukkomiesten elämä on niin tylsää (ainakin ulkopuolisten silmin) ettei raportoitavaa yksinkertaisesti ole!Fcuk kirjoitti:Voisit kirjotella enemmänkin, tykkään kun ihmiset vihdoin käyvät tylsiksi silmilleni.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Lenkillä käyty. Ja suihkussa. Takka ja hella kuumina.
Huomenna vois yrittää ehtiä vaihtamaan autosta mootoriöljyn ja -suodatimen ja tsekkaamaan noiden hel*tin xenonien suuntaus ja tarvittaessa säätää. Ja rengaspaineet taitaa olla liian korkeat, näin yksin ajellessa.
Huomenna vois yrittää ehtiä vaihtamaan autosta mootoriöljyn ja -suodatimen ja tsekkaamaan noiden hel*tin xenonien suuntaus ja tarvittaessa säätää. Ja rengaspaineet taitaa olla liian korkeat, näin yksin ajellessa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tämä olikin lopulta helppo keikka. Starkissa oli hyvä valikoima ao. huoltokittejä a 6 euria. Vaihdoin osat ja o-renkaat ja taas wörkkii.1108 kirjoitti:DKK: Tarkistin WC:n pytty asian putkimieheltä ja kehoitti putsaamaan uimurin tiivisteet, mutta kehui että vuosimallin -62 Idon pytystä lähtien osia löytyy Stark/Rautia/vapaa valintainen rautakauppa akselilta.