Muanandai, ähihi!
Joo..
Alkoi taas vähän vaimeesti viikko, viikonloppuna saldo kaksi lasia punkkua..
No Punkku on kunkku, ruuankin kanssa. Ei ole tipaton eikä tule, viime maunantaina oli ihan toiset toiveet jotka täytettiin Real Ale -tuopeilla.. Bullmannissa vai mikä se oli White Horse -real Shitty O'shea taas jotain muuta, kannattaa maistaa elleivät ole vanhoiksi alkaneet mennä? Rymyssä pari juoppoa sakua, mutta tänään ot.. eikä oteta.. Jos ei tuu tarjouksia..
Alkoi taas vähän vaimeesti viikko, viikonloppuna saldo kaksi lasia punkkua..
No Punkku on kunkku, ruuankin kanssa. Ei ole tipaton eikä tule, viime maunantaina oli ihan toiset toiveet jotka täytettiin Real Ale -tuopeilla.. Bullmannissa vai mikä se oli White Horse -real Shitty O'shea taas jotain muuta, kannattaa maistaa elleivät ole vanhoiksi alkaneet mennä? Rymyssä pari juoppoa sakua, mutta tänään ot.. eikä oteta.. Jos ei tuu tarjouksia..

Pyyhin Netikettiin..
- Riemumieli
- Kitisijä
- McJanne
- Kitisijä
Hmm. Eilisen muutaman tunnin rattastusharjoitteen seurauksena on todettu seuraavaa; lonkankoukistajien lisäksi seljän puolella tuntuisi olevan samaan tapaan toimivaa lihasryhmää, varsin kivuliaat perkeleet ovat myös.
Taidanpa sen kunniaksi käydä rehkimässä yhden 350kg möhköolkipaalin pihattoon itekseni.
Taidanpa sen kunniaksi käydä rehkimässä yhden 350kg möhköolkipaalin pihattoon itekseni.
Kirjoitan tätä alasti
daddykillkill kirjoitti:Mutta eihän Onninen käsittääkseni myy yksityisille, ainoastaan yrityksille / tiliasiakkaille?
Pistä numba asialle? Sehän noita neuvojaan jagelee? Tämsterissä ei vissiin rakennushommat oo ihan jumissa?
Jaa meidän(ei minun) hento missukkakin tietää bätre?Vesper kirjoitti:Kyllä niitä saa ihan Bauhaus/K-Rauta -akseliltakin. Olettaen että kyseessä on joku perusmerkki (IDO, Gustavsberg, Svedberg)?daddykillkill kirjoitti:Mutta eihän Onninen käsittääkseni myy yksityisille, ainoastaan yrityksille / tiliasiakkaille?
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
Töissä pakerrettu. ISO Johtaja kiitteli sähköpostilla henkilökohtaisesti, taas.
Nyt asiakaskäynnille, wrooom!
Nyt asiakaskäynnille, wrooom!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Plikka on oikeassa, mutta kun en töissäni käytä muita kuin Dahl:ia ja Onnista putkipelleilyissä.Vesper kirjoitti:Kyllä niitä saa ihan Bauhaus/K-Rauta -akseliltakin. Olettaen että kyseessä on joku perusmerkki (IDO, Gustavsberg, Svedberg)?daddykillkill kirjoitti:Mutta eihän Onninen käsittääkseni myy yksityisille, ainoastaan yrityksille / tiliasiakkaille?
Mutta vastaus on että kyllä niitä saa ja ihan muistaakseni pelkästään varaosina esim uimurin, tiivisteet jne... Jopa vanhempiin malleihin uusituotantona.
^ Uskon että näin. Tarttee huomenna käydä.
Purin sen joutessani. Helvetin yksinkertainenhan tuo on, muutama tiiviste ja pari o-rengasta. Silti työntää vedet jostain syystä uimurin saranan puolelta josta ne lirisevät lattialle. Helpompi varmaan vaihtaa koko mekanismi kuin etsiä vuotoa. Kaikki osat nääs ovat silminnähden ehjiä ja nyt puhtaita.
Purin sen joutessani. Helvetin yksinkertainenhan tuo on, muutama tiiviste ja pari o-rengasta. Silti työntää vedet jostain syystä uimurin saranan puolelta josta ne lirisevät lattialle. Helpompi varmaan vaihtaa koko mekanismi kuin etsiä vuotoa. Kaikki osat nääs ovat silminnähden ehjiä ja nyt puhtaita.
Jumalaare mää oon rikki. Raahauduin niin koomisena näkynä tänään spinnaamaan, että ohjaajakin pyöritteli silmiään. Puhkasin just ennen tuntia rakkulan kantapäästä, ja se oli sen verran pipi, ettei melko tiukilla pyöräilykengillä voinut kävellä kunnolla eli nilkutin. Sen lisäks on lonkan koukuistajat niin hyytelönä, että piti oikein kaksin käsin nostaa jalat sen fillarin päälle. Mutta se polkeminen ei sattunut yhtään, sinne tunnille pääseminen vaan. Ja sieltä tunnilta pois ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Paplarit päähän ja viikkosarjoja, aaah!
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Paplarit päähän ja viikkosarjoja, aaah!
Work like a captain, play like a pirate.
Oon ehkä pipipää, mut mua naurattaa ihan homonasimona noi Jenkkimainokset, missä hampaat twistaa Åken kanssa 

Work like a captain, play like a pirate.
Toinen pipipää ilmoittautuuVesper kirjoitti:Oon ehkä pipipää, mut mua naurattaa ihan homonasimona noi Jenkkimainokset, missä hampaat twistaa Åken kanssa