Lauhallinen lauantai
ULTIMATE PERHERIITA!
Hienoa että on olemassa laitoksella sekaantuneita sisaruksia, siskoni, joka on todennäköisesti jonkun Piri-Pirkon sisuksiin eksyneen geenivirheen tuotos sai nyt lopullisen vihani niskaansa. Ämmä ei voi olla sukua minulle, äsköisen 30 minuutin tappelun jälkeen voin todeta että myydään sekopäinen sisarus eniten tarjoavalle.
*tilittää*
Hienoa että on olemassa laitoksella sekaantuneita sisaruksia, siskoni, joka on todennäköisesti jonkun Piri-Pirkon sisuksiin eksyneen geenivirheen tuotos sai nyt lopullisen vihani niskaansa. Ämmä ei voi olla sukua minulle, äsköisen 30 minuutin tappelun jälkeen voin todeta että myydään sekopäinen sisarus eniten tarjoavalle.
*tilittää*
No ei ole ei. Niinhän se menee että mitä kamalampi renkutus, sitä ikävämmin se jää soimaan päähän. Mitä enemmän "nannannannanna", "önnönnönnönnönnö" tai muita vastaavia viallista mossea imitoivia äännähdyksiä biisissä on, sitä suurempi renkutushitti.aasi kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=xyDRbp1ZPp8
Mitähän subliminaalisia viestejä tuossa on, jostain syystä se jää soimaan päähän vähän turhankin hyvin. Eikä tämä nyt niiiiin hyvä ole.
Nyt en anna periksi ja ala sovittelemaan, vaimoni on kuulemma selkäänpuukottaja valehtelija. Nauta saa olla yksin ylhäisyydessään iäti.saira kirjoitti:Ja molemmat yhtä jääräpäisiä...
Pitää olla periaatteita.
Ja tähän sopii:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dR9nehYs25E[/youtube]
- Pulkannaru
- Kitisijä
Metsässä puita nurin ja pinoon 3 tuntia. Mahtava aurinkokeli ja kirpeä pakkanen. Sen jälkeen naapurin sahan säätö. Ja uuden sahani kokeilua: koivuhalkoja klapimittaan plus kirvestä noille 1,5 tuntia. Lopuksi vähän seuranpitoa 4v kummitytölle, ilman moottorisahaa !11.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
^^
Kiits. Mut tää on hyvä näin. Voisin saada yliannostuksen
Edit.
Kummitytön vieraillessa mun luona torstaina laitoin kunnon iltapöperöt. Lohta ulkogrillistä, metsurinleipää, jäämerisalaattia, graavilohta, kalkkunasalaattia, kahta erilaista jäätelöä, ja tytölle Herra Hakkaraisen limsaa. Likka söi liki 200g lohta+jäämerensalaattia, n 80g graavilohta, reilsuti kalkkunasalaattia, pari siivua leipää ja kulhollisen jäätelöitä. Niin ja limua melkein pullollisen Lopuksi kiitti ja sanoi menevänsä käsi+kasvo+hammaspesulle. Ja sitten heti nukkumaan ennen kun pamahtaa.
Kiits. Mut tää on hyvä näin. Voisin saada yliannostuksen
Edit.
Kummitytön vieraillessa mun luona torstaina laitoin kunnon iltapöperöt. Lohta ulkogrillistä, metsurinleipää, jäämerisalaattia, graavilohta, kalkkunasalaattia, kahta erilaista jäätelöä, ja tytölle Herra Hakkaraisen limsaa. Likka söi liki 200g lohta+jäämerensalaattia, n 80g graavilohta, reilsuti kalkkunasalaattia, pari siivua leipää ja kulhollisen jäätelöitä. Niin ja limua melkein pullollisen Lopuksi kiitti ja sanoi menevänsä käsi+kasvo+hammaspesulle. Ja sitten heti nukkumaan ennen kun pamahtaa.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Tällaisen löysin, ehkä auttaa:Monsieur Manala kirjoitti:Mahtaako ankalla olla kokemusta paljonko salittelu esimerkiksi Espoonlahden uimahallilla kustantaisi? Onks niillä kertamaksut vai jotain kuukausimaksuja? Vois olla jotakuinkin siedettävämpi vaihtoehto verrattuna noihin "oikeisiin" kuntosaleihin joiden sopimukset ja hinnat tuntuvat suoraan sanottuna käsittämättömiltä.
Uimahallien yhteydessä olevat kuntosalit (hinta sisältää uinnin)
- 10 kerran sarjakortti 40 €
- 10 kerran sarjakortti, alennettu hintaryhmä 24 €
- 20 kerran sarjakortti 75 €
- 20 kerran sarjakortti, alennettu hintaryhmä 44 €
- 30 kerran sarjakortti 90 €
- 30 kerran sarjakortti, alennettu hintaryhmä 60 €
- kertamaksu, aikuiset 5 €
- kertamaksu, erityisryhmät/alennettu hintaryhmä 3 € sotaveteraanit, ilmainen
Sarjakortteja myydään Espoonlahden, Leppävaaran, Tapiolan ja Keski-Espoon uimahallien kassoilla.
Kortti on voimassa kaikilla uimahallien kuntosaleilla, joissa on vapaaharjoitteluvuoroja.
Älä löi! En ole hurrit!
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Vielä ei ole tiedossa järeiden kaatoa. Mutta metsässä varmaan muutama tuulenkaato. Ja toisaalta syyskesästä tod.näk on tarvetta lauta- yms tavaralle eli ehkä muutama puu pitänee kaataa. 361 tuntuu haukkaavan puuta siihen malliin, että on ilo tehdä töitä.
Mitä Polar näytti?
Vielä ei ole tiedossa järeiden kaatoa. Mutta metsässä varmaan muutama tuulenkaato. Ja toisaalta syyskesästä tod.näk on tarvetta lauta- yms tavaralle eli ehkä muutama puu pitänee kaataa. 361 tuntuu haukkaavan puuta siihen malliin, että on ilo tehdä töitä.
Mitä Polar näytti?
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- McJanne
- Kitisijä
Tuu ny helevetissä jeesaamaan noihe tuulenkaatojen kanssa, yhtä koitin ja meinas lähteä henki :CPulkannaru kirjoitti:^
Pitää varmaan palokunta pyytää hätiin kun on niin perkulan piukassa petäjät että joutuu kaatosuunnassa kaatamaan usiamman jos meinas yhden tuulenkaadon saaha ponnelta poispoikkeen.
Kirjoitan tätä alasti
En ole vielä ehtinyt kokeilemaan. Mutta kyllä se tässä talvella vielä kokeillaan ...Pulkannaru kirjoitti: Vielä ei ole tiedossa järeiden kaatoa. Mutta metsässä varmaan muutama tuulenkaato. Ja toisaalta syyskesästä tod.näk on tarvetta lauta- yms tavaralle eli ehkä muutama puu pitänee kaataa. 361 tuntuu haukkaavan puuta siihen malliin, että on ilo tehdä töitä.
Mitä Polar näytti?