Nyt oon ansainnut jotain, en vielä tiedä mitä.
En onnistunu, mokasin!Lapitii kirjoitti:Illalla haaveilen maksimoivani epäsosiaalisuuteni.
Mä näin ostarilla ihan oikean kukkahattupojan. Oli varmaan ihan saatanan muodikas räppi lippis, mut oikeesti nyt jumalauta. Eiköhän teinit sitten 10 vuoden päästä tajua miten naurettiavilta näyttivät paskavarahousuissaan ja kukkahatuissaan, korjaan, räppi lippiksissään. Ja toiset 10 vuotta ja niistä tulee taas retromuotia.Rouva Pupu kirjoitti:Kukkahattu on taas hiljaa ja lopettaa sen nenän edessä hyppimisen.
Kalifornia on mulle kyllä melko vierasta aluetta, mutta usko pois, kyllä sä ne mestat löydät. Suuntaat postinumeron mukaan sinne paremman väen alueelle ja paikalliseen ostoskeskukseen. Siellä ne on kaikkiRouva Pupu kirjoitti:^Sä kun matkustat suht paljon ja olet siellä jenkeissä asunutkin niin osaatko sano hyviä shoppailupaikkoja (merkkituotteille) joihin kannattaisi suunnata Kalifornian suunnalla?
Joo, pitää seurata rahan hajua. Tai sitten liikkuvaa Pradan käsilaukkua :)Vesper kirjoitti:Kalifornia on mulle kyllä melko vierasta aluetta, mutta usko pois, kyllä sä ne mestat löydät. Suuntaat postinumeron mukaan sinne paremman väen alueelle ja paikalliseen ostoskeskukseen. Siellä ne on kaikki :)Rouva Pupu kirjoitti:^Sä kun matkustat suht paljon ja olet siellä jenkeissä asunutkin niin osaatko sano hyviä shoppailupaikkoja (merkkituotteille) joihin kannattaisi suunnata Kalifornian suunnalla?