Toooorstai!
Tää viikko on ollut aivan kamala. Viime viikonlopun äksönit tuntuvat vaikuttavan edelleen; olen vielä tavallista väsyneempi ja nuokun vaan duunissa aivokuolleena päivästä toiseen.
Onneksi viikonloppu on kohta käsillä. Mies lähtee taas matsaamaan ulkomaille, joten viettänen koko viikonlopun sängynpohjalla nukkumatin seurassa.
Onneksi viikonloppu on kohta käsillä. Mies lähtee taas matsaamaan ulkomaille, joten viettänen koko viikonlopun sängynpohjalla nukkumatin seurassa.
-
- Kitisijä
Sain just 95 k ylimäärästä rahaa diilistä, jossa luulin olevani 40 k tappiolla. Enkä tajuu että miten. On se harmi, kun en ymmärrä mittään näistä aikuisten asioista kuten taloudesta. Nyt aion vanhaan tapaan varastaa vanhempieni kolikkopurkista ja mennä Siwaan ostaan Karhua ja tupakkaa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Pistät vaan kaikki noreen, kulta pieni?Ann kirjoitti:On se vittu kumma ku ei voi enää dumariin eikä feispuukkiinkaan luottaa!
Meinaatko että hampurgerista saa looshin? Voihan siellä pallomeren ja Ronkun takana olla?Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kysy ninniltä tai patsilta!!!Vaola kirjoitti:Auttakaa ja kertokaa ravintoloita stadista, joista voisi saada yksityisen kabinetin ruokailun ajaksi!

Oot khyl' valtavan rikas kun sulla on varaa käydä Siwassa! Mä kattelen Siwassa vaan näyteikkunoita.Gat kirjoitti: Nyt aion vanhaan tapaan varastaa vanhempieni kolikkopurkista ja mennä Siwaan ostaan Karhua ja tupakkaa.
Pyyhin Netikettiin..
SAUNA OPEN AIR, KOTIMAINEN KÄRKI HALLUSSA
Eteläpuistossa 5.-7.6. järjestettävä Sauna Open Air on varmistanut kotimaisen kärjen Tampereelle. Kolmipäiväisen festivaalin aikana lauteilla kärisee suomalaisen metallin kovimmat: NIGHTWISH, STRATOVARIUS, APOCALYPTICA ja AMORPHIS. Ruotsalaiset HAMMERFALL ja BULLET heittävät lisälöylyt...

Eteläpuistossa 5.-7.6. järjestettävä Sauna Open Air on varmistanut kotimaisen kärjen Tampereelle. Kolmipäiväisen festivaalin aikana lauteilla kärisee suomalaisen metallin kovimmat: NIGHTWISH, STRATOVARIUS, APOCALYPTICA ja AMORPHIS. Ruotsalaiset HAMMERFALL ja BULLET heittävät lisälöylyt...

Miten susta Niba onkin tullut tollanen Menestyjä? Jakaisitko salaisuutesi?Niba kirjoitti:Oot khyl' valtavan rikas kun sulla on varaa käydä Siwassa! Mä kattelen Siwassa vaan näyteikkunoita.Gat kirjoitti: Nyt aion vanhaan tapaan varastaa vanhempieni kolikkopurkista ja mennä Siwaan ostaan Karhua ja tupakkaa.
- Riemumieli
- Kitisijä
Sähän voit lainata mulle 7k kodintekniikkapäivitystä varten. Puolet maksan kuoltua, toiset ylösnoustua tai sit 200 egee kuussa.Gat kirjoitti:Sain just 95 k ylimäärästä rahaa diilistä, jossa luulin olevani 40 k tappiolla. Enkä tajuu että miten. On se harmi, kun en ymmärrä mittään näistä aikuisten asioista kuten taloudesta. Nyt aion vanhaan tapaan varastaa vanhempieni kolikkopurkista ja mennä Siwaan ostaan Karhua ja tupakkaa.
Paras päivä ikinä.
Toivottavasti tulee jotain todellaa kovaa ulkomaista tai ei taida jaksaa vaivautua.1108 kirjoitti: suomalaisen metallin kovimmat: NIGHTWISH, STRATOVARIUS, APOCALYPTICA ja AMORPHIS. Ruotsalaiset HAMMERFALL ja BULLET heittävät lisälöylyt... [/i]
Tosin Hammerfall olisi kiva nähdä ja kai se Plevnan makkarapannun kanssa riittää syyksi muutaman tunnin pistäytymiseen pohjoisessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
No joo ja juu. Olen jo pidemmän aikaa halunnut eroon toisinaan raskaastakin (yleensä kuitenkin ei-niin-raskaasta) työstäni ja päivittää sen alakohtaisemmaksi istumatyöksi. Nyt kun olen alkanut iltaisin ja vapaapäivisin istumaan koneen ääressä iltamyöhään, on työmotivaationi palkkatöissä kasvanut; otan kaikki punnertamiset lähinnä kuntoilun kannalta.Duck kirjoitti:Gnäh! Haluun ruumiillista työtä! Ei jaxa vääntää bittiä enää. Migreeni jo orastaa ruudun tapittamisesta.
(varmaan laitoksissa joissa tehdään ruumiillista työtä valitetaan just päinvastoin, "haluun istumatyötä!!")
Toimiva kombo voisikin olla pieni hikinen lisäduuni vaikkapa iltaisin/viikonloppuisin oikeiden töiden päälle. Onneksi verottaja pitää huolen siitä, että moiset voi suosiolla unohtaa ja hikoilut saa hoitaa omalla ajallaan. *jatkaa koneen ääressä sählyyn saakka*