Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
James B

Viesti Kirjoittaja James B »

^ Jos jollakulla täällä on Daniel Craig -kroppa, se on kyllä minulla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James B kirjoitti:^ Jos jollakulla täällä on Daniel Craig -kroppa, se on kyllä minulla.
Lihaksien muodon perusteella ei taida olla au naturel-kroppaa, vaan horkkuversio. ...voihan toki olla, et Dany on geneettisesti erityisasemassa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lihaksien muodon perusteella ei taida olla au naturel-kroppaa, vaan horkkuversio. ...voihan toki olla, et Dany on geneettisesti erityisasemassa.
Useimmiten ainakin naista katsoessa voisi hahmotella seuraavan keskustelun:
- Katso noita puskureita
- Ovatko ne aidot?
- Mtä Ztn?
Came here for school, graduated to the high life
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lihaksien muodon perusteella ei taida olla au naturel-kroppaa, vaan horkkuversio. ...voihan toki olla, et Dany on geneettisesti erityisasemassa.
No silloin olisi kyllä Frederik Kruegerkin, joka ei käytä edes urheiluravinteita. Kyllä uskon että tommoinen onnistuu ihan luomuna, onhan Daniel Craigista vielä pitkä matka johonkin 80-luvun Arnold Schwarzeneggeriin. Ja mulla vielä pitkä matka Daniel Craigiin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ja^^ Yläkropan lihakset ovat harvinaisen pulleat ja rasvaprosentti äärimmäisen alhainen, joku 5-6. Veikkaan, että vetänyt horkkuja, vaikkei iso olekaan. Voin olla myös väärässä.

Olen muuten lukenut aikoja sitten artikkelin, jossa kerrottiin filmitähtien saavan omalääkäreiltään kaikelaisia "rohtoja" lihaskasvun avuksi. Kyllähän näitä eeppisiä sankartarina leffoja riittää, joissa milloin Brad milloin Russel on pelkällä punttikuurilla saanut 10 kiloa lihasta kolmessa kuukaudessa, vaikka rasvaprossa on tippunut samalla. Tuo on oikeasti hemmetin vaikeaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:pelkällä punttikuurilla saanut 10 kiloa lihasta kolmessa kuukaudessa, vaikka rasvaprossa on tippunut samalla. Tuo on oikeasti hemmetin vaikeaa.
Tuolla vauhdilla tietenkin kyllä, mutta ... no en tosiaan tiedä onko Craig ollut tommonen jo pitkäänkin vai vasta hiljattain ryhtynyt muskelimieheksi?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuuminta juuri nyt:
1)Nettipokeri usealla eri pöydällä samaan aikaan
2)NHL -09
NuoriDaavid

Aika hyvä pössis: sain vakuutusyhtiön laskutukset järjestykseen ja lisäksi päänuppi tuntuu olevan aiempaa paremmassa kondiksessa.

Olen saanut paniikkihäiriötyyppisen kastraatioahdistuksen paremmin rauhoittumaan uudella menetelmällä.

Aiemmin pyrin aina lannistamaan sen kognitiivisesti käymällä läpi asiaa järjestelmällisesti läpi ja vakuuttamalla itselleni, että asia on hoidossa. Se ei kuitenkaan auttanut, vaan asiaan huolellinen paneutuminen vain tuntui vain lisäävän tulta liekkeihin.

Nyt olen pari kertaa vain todennut itselleni, että tuo on sitä sun paniikkihäiriökastraatioahdistusta. Älä ala ajattelemaan koko asiaa, niin se menee ohi. Tuntuu toimivan paremmmin.
exPertti
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:...
Ehkä toinen vaihtoehto olisi palkata joku muu tekemään nuo hommat. Tietty lisäkuluerä sekin.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Mitämitä, voiko tohonkin palkata jonkun??
NuoriDaavid

Fcuk kirjoitti:^ Mitämitä, voiko tohonkin palkata jonkun??
:) AIka kätsyä olisi, jos voisi palkata jonkun ahdistelemaan puolestaan.
Fcuk

^ Suunnittelin jo tässä paperille missä määrin moista palvelua tarttisin. Muutamasti viikossa ainaski!
exPertti
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:
Tulkitsin tekstisi siten, että saat kastraatioahdistuksen siitä kun et ole täysin varma oletko tehnyt tarvittavat työt.

Tähän ongelmaan töitten ulkoistus toisi helpotusta.
NuoriDaavid

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tulkitsin tekstisi siten, että saat kastraatioahdistuksen siitä kun et ole täysin varma oletko tehnyt tarvittavat työt.

Tähän ongelmaan töitten ulkoistus toisi helpotusta.
Ongelma ei ole lähetyksessä vaan vastaanottimessa.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lihaksien muodon perusteella
Minä nyt yleisesti ottaen tunnen olevani omasta heteroudestani aika varma ja siten kohtalaisen homofobiaton persoona (vaikka Elco puolihomoksi miehenkuvatukseksi väittääkin), joten ehkä kertoo enemmän hankalasta ruumiillisuussuhteestani kuin seksuaalisista epävarmuuksista, että tuollainen lähestymistapa kummastuttaa. Tulee mieleen se, kun aikanaan oli tapanani pelailla sulkapalloa hallissa, jossa oli samassa yhteydessä aktiivikehonrakentajien suosima pumppaussali. Kaikesta avarakatseisuudesta huolimatta oli jotenkin vaikea suhtautua niihin pukuhuoneessa peilin edessä alastomina keimaileviin puhelinkopin kokoisiin hormonihirviöihin, jotka hivelivät toistenssa lihaksia kehuen niiden muotoja ja hyvää näkyvyyttä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriDaavid

Fcuk kirjoitti:^ Suunnittelin jo tässä paperille missä määrin moista palvelua tarttisin. Muutamasti viikossa ainaski!
Toisaalta ahdistus on niin wattumainen olo, että tuskin sitä kukaan kovinkaan halvalla tekisi toisen puolesta.
exPertti
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:Ongelma ei ole lähetyksessä vaan vastaanottimessa.
Vaihda vastaanotinta ja pistä vanha lepovuoroon tai muihin hommiin. :)
Fcuk

NuoriDaavid kirjoitti:Toisaalta ahdistus on niin wattumainen olo, että tuskin sitä kukaan kovinkaan halvalla tekisi toisen puolesta.
Mut on se kyllä niin ihanakin olo, etten sitä liian halvalla ulkoistaiskaan!

Kerran viiteen vuoteen jos sais valita pillerillä minkä muiston aivoistaan nappasis pois niin sehän se ois metkaa. Toki sitä kannattais pähkiä paljon mutta nyt oon pähkiny aikani kuluks niin vitusti, että olen aika saletti mistä vois kokonaan luopua, minkä kokemisesta ei ole ollut niin yhtään mitään hyötyä tulevaisuutta ajatellen.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Lihaksien muodon perusteella
Minä nyt yleisesti ottaen...
Täähän on ihan perus keittiöpsykaa. Ylermi on vaan katkera, koska ei itse pääse horkutta vastaavanlaiseen tilaan. Sen vuoksi on helpompaa syyllistää muita kuin tunnustaa itse olevansa tässä suhteessa vajavainen. Projektiota, sano.

Ihan tällä samalla tavalla minä syytän kaikkia kauniita ja upeakroppaisia naisia photoshopatuiksi, läpipaskoiksi ja kultalusikka suussa syntyneiksi.
Work like a captain, play like a pirate.
NuoriDaavid

Fcuk kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Toisaalta ahdistus on niin wattumainen olo, että tuskin sitä kukaan kovinkaan halvalla tekisi toisen puolesta.
Mut on se kyllä niin ihanakin olo, etten sitä liian halvalla ulkoistaiskaan!
.
Puhutaankohan me nyt samasta asiasta?

Kyllä minusta ahdistus on läpipaska fiilis.
Fcuk

NuoriDaavid kirjoitti:Puhutaankohan me nyt samasta asiasta?
Ei tietenkään puhuta! Minä en tiedä sairastamisesta mitään.
NuoriDaavid

Fcuk kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Puhutaankohan me nyt samasta asiasta?
Ei tietenkään puhuta! Minä en tiedä sairastamisesta mitään.

Jaa? Olen käsittänyt, että olet mielenterveyspalveluiden käyttäjä, eli sinulla olisi jotain subjektiivista tuntemusta asiasta.
Fcuk

NuoriDaavid kirjoitti:Jaa? Olen käsittänyt, että olet mielenterveyspalveluiden käyttäjä, eli sinulla olisi jotain subjektiivista tuntemusta asiasta.
Äsh... Mulla iskee aina tarve toitottaa liiankin kanssa, etten tiedä juuri sinun tuskastasi yhtään mitään, vaikka minulla on omat juttuni, pliiiiis älä luule, että tyrkytän mielipiteitäni ja oletuksiani tässä faktoina.

Höppämpää! Taistelen lääkkeettä huonon itsetuntoni parissa juuri nyt. Käytän usein ja toistuvasti AHDISTUS-sanaa väärin. Olen kyllä joskus huhuillut diagnoosin perään enemmänkin.
NuoriDaavid

^ Kukaanhan ei pääse toisen pään sisään, eli ei voi tietää käytämmekö samaa sanaa samasta tunteesta.

Luojan kiitos en koe mitään kovin hankalaa ahdistusta useinkaan.

Se tunne, mistä itse käytän sanaa ahdistus, on pelkästään negatiivinen ahdistus rinnassa.

JOskus harvoin iskee sellainen depressiivinen "mä haluan vain nukkua" ja siinä on jotain miellyttävääkin mukana.

Ymmärsin, kun Suvinen taisi puhua joskus depression viekoittelevasta houkutteluvuudesta.

Itse en varsinaisesti masentunut ole koskaan mielestäni ollut, mutta joskus iskee tuo tunne, että täytyy mennä sänkyyn ja vetää peitto pään päälle.
Fcuk

^ Nii-i... Joo-o. Minäpä keskityn vähentämään ahdistus- ja masennus-sanojen käyttöä!

Perusminäni on onnellinen, pyrkii pitämäänkin sen fiiliksen päällimmäisenä ja voi iuh sitä häpeän määrää jos joskus kuiskaan olevani hieman ahdistunut ja sitten perään luen miten toiselle hieman ahdistuneelle määrättiin sitä ja tätä lääkettä ja on työkyvytön niin ja niin monta kuukautta ja minä kun vaan haluan peiton alle silloin tällöin hieman pidemmäksi aikaa. Nolaan ja vähättelen vain muita käyttämällä väärin sanoja.

Snadisti hukassa on ihan hyvä kuvaus tämmösille ku minä. ;)
Vastaa Viestiin