Viimeisimmät leffaostokset
- Riemumieli
- Kitisijä
Jeps.
Ennestään läjä kesällä ostettua, koskaan katsomatta.
En muistakaan mitä kaikkea, the Mist ja Resident Evil (pikkutisu-Milla on siinä!!) ainakin.
Tänään oli pikku pakko "hieman" ostella.
-Indiana Jones ja Kristallikallon valtakunta.
Näin teatterissa vain kerran, mikä on Indyfanille
<---
häpeä. Aiemmat Indyt ostelin kesällä, ei ennen ollutkaan minulla omassa hallussa.
-Narnian tarinat: Prinssi Kaspian
Tätä en nähnyt leffateatterissa ollenkaan! Vain warerettuna huonotasoisena boootlegginä koneelta! Mikä häpiä Narniafanille!! Johtuu, että jätin leffaan menon viimeiseen esityspäivään Varkaudessa, ja silloin olikin joku kesäkatutapahtuma, eikä kilometrin säteellä teatterista ollut parkkipaikkaa.
-Kultainen Kompassi
Kehuttu ateistiexkristittyjen (en oo, oon boddhisattva, mutta diggaan) foorumilla, ja kaiken lisäksi idolini Kate Bush teki siihen biisin!
-Pimeä nousee
En tiennytkään, että Susan Cooperin fantasiakirjoista on lopultakin tehty leffa, mitä olen aina toivonut. Toivottavasti eivät mokanneet.
-Lotta ystäväni
Nyt lapsettaa. Rakkain kirjani pentuna oli tuo E.B. Whiten porsas-, hämähäkki- ja rottadraama. Taas toivottavasti eivät ole mokanneet.
LISÄKSI RUNSAASTI KARHUA ja varmuuden vuoksi Ketorinia.
Saattaa olla, että en ehdi hetkeen Kitinöimään. Ja jos katoan kokonaan, olen kuollut mielihyväkeskuksen yliponnistukseen.
Ennestään läjä kesällä ostettua, koskaan katsomatta.
En muistakaan mitä kaikkea, the Mist ja Resident Evil (pikkutisu-Milla on siinä!!) ainakin.
Tänään oli pikku pakko "hieman" ostella.
-Indiana Jones ja Kristallikallon valtakunta.
Näin teatterissa vain kerran, mikä on Indyfanille
<---
häpeä. Aiemmat Indyt ostelin kesällä, ei ennen ollutkaan minulla omassa hallussa.
-Narnian tarinat: Prinssi Kaspian
Tätä en nähnyt leffateatterissa ollenkaan! Vain warerettuna huonotasoisena boootlegginä koneelta! Mikä häpiä Narniafanille!! Johtuu, että jätin leffaan menon viimeiseen esityspäivään Varkaudessa, ja silloin olikin joku kesäkatutapahtuma, eikä kilometrin säteellä teatterista ollut parkkipaikkaa.
-Kultainen Kompassi
Kehuttu ateistiexkristittyjen (en oo, oon boddhisattva, mutta diggaan) foorumilla, ja kaiken lisäksi idolini Kate Bush teki siihen biisin!
-Pimeä nousee
En tiennytkään, että Susan Cooperin fantasiakirjoista on lopultakin tehty leffa, mitä olen aina toivonut. Toivottavasti eivät mokanneet.
-Lotta ystäväni
Nyt lapsettaa. Rakkain kirjani pentuna oli tuo E.B. Whiten porsas-, hämähäkki- ja rottadraama. Taas toivottavasti eivät ole mokanneet.
LISÄKSI RUNSAASTI KARHUA ja varmuuden vuoksi Ketorinia.
Saattaa olla, että en ehdi hetkeen Kitinöimään. Ja jos katoan kokonaan, olen kuollut mielihyväkeskuksen yliponnistukseen.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Juup, olen muutenkin briteistä dvd:t pääasiassa tilaillut, mutta nyt kannattee blu-raytkin tilailla amerkan sijaan amazonista. Play.com ei kuulemma ole päivittänyt kursseja kunnolla, joten sieltä ei kannata ostoksia tehdä.Duck kirjoitti:Englannista kannattaakin nyt tilata kun punnan kurssi on romahtanut.bedlam kirjoitti:The Thing (Blu-ray) £14.83
Hardware (dvd) £15.97