mies??

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Riemumieli kirjoitti:Mikä ihme keskisormenheristyskampanja täällä on meneillään? Oululaiset eivät taida piimän pillillä juonnin lisäksi osata muuta kuin olla ikäviä?
Jaa, täällä on siirrytty keskisormiin. Käyhän sekin kai paremman puutteessa. Vai miten on, naiset/miehet/muu, mikä?
Came here for school, graduated to the high life
Mirja75

Viesti Kirjoittaja Mirja75 »

Riemumieli kirjoitti:Mikä ihme keskisormenheristyskampanja täällä on meneillään? Oululaiset eivät taida piimän pillillä juonnin lisäksi osata muuta kuin olla ikäviä?
Juu, on sitä vantaallakin asuttu
Mary

Viesti Kirjoittaja Mary »

Mirja näköjään häippässy
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mary kirjoitti:Mirja näköjään häippässy
Ja Mary tuli tilalle... :roll:
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kai tämä Mirja/Mary on trolli? Ei kai kukaan nyt aikuisten oikeasti luule, ettei tietyt jutut paista läpi vaikka miten nikkiään vaihtaisi?
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Koskaan ei kannata aliarvioida inhimillisen typeryyden määrää.
Paras päivä ikinä.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

EveryWoman kirjoitti:Mitä kauemmin täältä on yhtäjaksoisesti pois, sitä kauemmaksi aikaa tekee mieli jäädäkin.
No joko se kohta tekisi mieli sen verran että todella pysyisit, etkä vaan kerta toisensa jälkeen palaisi aina palstalle puhumaan pelkästään henkilökohtaisuuksia muista ihmisistä? Asiaahan sulla ei ole koskaan ollutkaan, koska lyhyesti sanottuna olet tyhmä kuin omaa koteloaan ylianalysoiva saippua.
Jos nyt vaikka Manalan mielestä aiemmin esittämäni kommentti oli jotenkin tuulesta temmattu, niin kehotan miettimään vaikka omalla kohdalla, miten todellinen henkisen hyvinvoinnin lisääntyminen esimerkiksi omaa käytöstäsi muuttaisi. Vittuilisitko tuntemattomille enemmän vai vähemmän? Olisitko empaattisempi vai vähemmän empaattinen? Todellinen pähkinä purtavaksi, vai mitä.
Niin. Todella. Ihan pistää taas miettimään miten sä ootkin eksynyt duunaamaan niitä riepuja kun oot tässä itsensä ja muiden tuntemisessa näin etevä.

Mutku...mulla...on...niin...paha...olla! Vittu mitä hulluja.
Melony

Viesti Kirjoittaja Melony »

ketkä täällä hulluja on??
Melony

Re: mies??

Mirja75 kirjoitti:Oletko tyytyväinenen vaimoonne??
Jos olet,
miksi katsotte naisten kuvia?? :(
Minua myös kiinnostaa tämä juttu
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Melony kirjoitti:
Mirja75 kirjoitti:Oletko tyytyväinenen vaimoonne??
Jos olet,
miksi katsotte naisten kuvia?? :(
Minua myös kiinnostaa tämä juttu
Ja tää multinikkailu alkaa minun mielestäni olla jo melkein hauska juttu!
bliss

MGandhi kirjoitti: Ja tää multinikkailu alkaa minun mielestäni olla jo melkein hauska juttu!
Ootahan, kohta tulee kommentoimaan Marilyn, Marilyn75 ja mitä niitä nyt olikaan...
Melony

bliss kirjoitti:
Mary kirjoitti:Mirja näköjään häippässy
Ja Mary tuli tilalle... :roll:
väki vähenee ja pidot paranee, vai miten se oli??
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

bliss kirjoitti:Jos jotain pitää pyytää anteeksi, niin olen pahoillani korkeintaan siitä, että joku on niin idiootti, että ottaa vakavissaan jokaisen asian, jota mm. tälle palstalle kirjoitetaan.
Käytöksesi ei muutu kohteliaaksi, empaattiseksi ja lämminsydämiseksi vaikka sen ottaisi kuinka vähän tosissaan. Mitenkään poikkevaahan se tässä ympäristössä ei ole, enkä ottanut mitään kantaa siihenkään, käyttäydytkö mahdollisesti samalla vai eri tavalla muissa yhteyksissä. Minua kiinnostaa kommentoida vain nettikäytöstäsi (+ muiden samoin käyttäytyvien), jo aiemmin mainitsemastani keskustelujen kuihtumiseen liittyvästä syystä.
bliss

EveryWoman kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jos jotain pitää pyytää anteeksi, niin olen pahoillani korkeintaan siitä, että joku on niin idiootti, että ottaa vakavissaan jokaisen asian, jota mm. tälle palstalle kirjoitetaan.
Käytöksesi ei muutu kohteliaaksi, empaattiseksi ja lämminsydämiseksi vaikka sen ottaisi kuinka vähän tosissaan.
En edes pyri siihen, joten miksi sen pitäisikään.
Edellisessä minä puhuin yleisesti ja sinä puhuit minusta. Jännittävää.
EveryWoman
Kitisijä

Monsieur Manala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Mitä kauemmin täältä on yhtäjaksoisesti pois, sitä kauemmaksi aikaa tekee mieli jäädäkin.
No joko se kohta tekisi mieli sen verran että todella pysyisit, etkä vaan kerta toisensa jälkeen palaisi aina palstalle puhumaan pelkästään henkilökohtaisuuksia muista ihmisistä?
Enhän mä kertaakaan varsinaisesti ole palstalta poistunut. Kirjoittelutiheys vain vaihtelee. Voihan se olla, että joudut tulevaisuudessa sietämään tekstejäni aiempaa harvemmin. Toinen, kenties kannaltasi yksinkertaisempi, vaihtoehto olisi nore-nappula. Kuinkas olisi? :D
Asiaahan sulla ei ole koskaan ollutkaan, koska lyhyesti sanottuna olet tyhmä kuin omaa koteloaan ylianalysoiva saippua.
Varsin osuva luonnehdinta! Olet epäilemättä poikkeuksellisen lahjakas arvioimaan ihmisiä, ja lisäksi täydellisen tyytyväinen itseesi ja olemiseesi.
EveryWoman
Kitisijä

bliss kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
Käytöksesi ei muutu kohteliaaksi, empaattiseksi ja lämminsydämiseksi vaikka sen ottaisi kuinka vähän tosissaan.
En edes pyri siihen, joten miksi sen pitäisikään.
Sinun mielestäsi ei varmaan miksikään. Mutta koska sellaisiakin kirjoittajia on, jotka tiettyihin keskusteluihin empaattista asennetta kaipaavat, heiltä tulee aiempien kaltaisia kommentteja aina silloin kun sitä kaivattaisiin. Voit joko hyväksyä että kommentteja tulee tai muuttaa käytöstäsi; kumpikin vaihtoehto on periaatteessa ok. Palstan tasapaino muotoutuu sitten ajan kuluessa tällaisten valintojen seurauksena.
bliss kirjoitti:Edellisessä minä puhuin yleisesti ja sinä puhuit minusta. Jännittävää.
Samantapaisia kommentteja olen antanut aiemmin monille muillekin, ja olisin nytkin voinut puhua vain yleisesti, mutta yksittäisen kirjoittajan muotoiluihin on helpompaa tarttua. Silloin keskustelusta tulee konkreettisempaa.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

EveryWoman kirjoitti:Mutta koska sellaisiakin kirjoittajia on, jotka tiettyihin keskusteluihin empaattista asennetta kaipaavat, ...
Sinäkös sen päätitkin kuka mihinkin keskusteluun mitäkin kaipaa, perkele.
Kirjoitan tätä alasti
bliss

EveryWoman kirjoitti:
bliss kirjoitti: En edes pyri siihen, joten miksi sen pitäisikään.
Sinun mielestäsi ei varmaan miksikään. Mutta koska sellaisiakin kirjoittajia on, jotka tiettyihin keskusteluihin empaattista asennetta kaipaavat, heiltä tulee aiempien kaltaisia kommentteja aina silloin kun sitä kaivattaisiin. Voit joko hyväksyä että kommentteja tulee tai muuttaa käytöstäsi; kumpikin vaihtoehto on periaatteessa ok. Palstan tasapaino muotoutuu sitten ajan kuluessa tällaisten valintojen seurauksena.
Niin. Minua ei häiritse kritiikki tai vittuilu tällä tai muilla palstoilla. Jokainen voi itse miettiä hakeeko sitä olkapäätä enimmäkseen tuntemattomilta nettikeskustelijoilta vai ihan oikeilta ihmisiltä, ihan oikeassa, elävässä elämässä.
Jos joku pölähtää suuresta tuntemattomuudesta nyyhkimään omaa huonouttaan, sitä ei vaan voi ottaa tosissaan.

Mutta ei se mitään, tulipahan tännekin vähän suhinaa muutaman kommentin tähden.
EveryWoman
Kitisijä

McJanne kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Mutta koska sellaisiakin kirjoittajia on, jotka tiettyihin keskusteluihin empaattista asennetta kaipaavat, ...
Sinäkös sen päätitkin kuka mihinkin keskusteluun mitäkin kaipaa, perkele.
:?:

Minä kaipaan, enkä usko olevani ainoa. Mikä ongelma tässä?
Melony

bliss kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
bliss kirjoitti: En edes pyri siihen, joten miksi sen pitäisikään.
Niin. Minua ei häiritse kritiikki tai vittuilu tällä tai muilla palstoilla. Jokainen voi itse miettiä hakeeko sitä olkapäätä enimmäkseen tuntemattomilta nettikeskustelijoilta vai ihan oikeilta ihmisiltä, ihan oikeassa, elävässä elämässä.
Jos joku pölähtää suuresta tuntemattomuudesta nyyhkimään omaa huonouttaan, sitä ei vaan voi ottaa tosissaan.

Mutta jos jollain yksinkertasesti ei ole ketään, mistä sitten tukea ja lohtua??
EveryWoman
Kitisijä

bliss kirjoitti:Jokainen voi itse miettiä hakeeko sitä olkapäätä enimmäkseen tuntemattomilta nettikeskustelijoilta vai ihan oikeilta ihmisiltä, ihan oikeassa, elävässä elämässä.
Jotenkin tästä saa sen kuvan, että sinun mielestäsi ainoa oikea tapa olisi netin ulkopuolella. Onko kuva väärä?
Kyllä jotkut voivat. Eikä senkään kai pitäisi olla muille ongelma.
Jepjep!
bliss

Melony kirjoitti: Mutta jos jollain yksinkertasesti ei ole ketään, mistä sitten tukea ja lohtua??
Maa on täynnä ammatti-ihmisiä jos noin ohkainen tilanne on, ja jos on _oikeasti_ vaikeita asioita. Ja ennenkuin joku puhuu jonosta ja lähetteistä; seurakunnilla on ihmisiä ihan sitä varten. Ei kuukausien jonoa eikä tarvitse lähetettä.
bliss

EveryWoman kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jokainen voi itse miettiä hakeeko sitä olkapäätä enimmäkseen tuntemattomilta nettikeskustelijoilta vai ihan oikeilta ihmisiltä, ihan oikeassa, elävässä elämässä.
Jotenkin tästä saa sen kuvan, että sinun mielestäsi ainoa oikea tapa olisi netin ulkopuolella. Onko kuva väärä?
Ei se väärä ole. Mielummin oikean, elävän ihmisen seurassa kuin tietokonetta naputellen. Helppoa se ei ehkä ole mutta hitosti palkitsevampaa.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Suvinen kirjoitti: Tietysti sitten pitää koittaa muistaa, että jos on täysin vieraille helpompaa avautua niin on myöskin vittuilla, eli on vaan kestettävä jos sataa paskaa niskaan.
Tulispa jokus tänne palstalle joku uusi hahmo jolla on kaikki asiat hyvin. Olisi niin kiva kuulla välillä nauruakin ainaisen uikuttamisen sijaan.

Tai no, pulkannaru kuulostaa olevan melkoisen selväjärkinen tapaus, joten kai yhdelle masentuneelle persoonalle on taas tilausta että kitinä-tasapaino pysyy yllä.
EveryWoman
Kitisijä

bliss kirjoitti:
Melony kirjoitti: Mutta jos jollain yksinkertasesti ei ole ketään, mistä sitten tukea ja lohtua??
Maa on täynnä ammatti-ihmisiä jos noin ohkainen tilanne on, ja jos on _oikeasti_ vaikeita asioita. Ja ennenkuin joku puhuu jonosta ja lähetteistä; seurakunnilla on ihmisiä ihan sitä varten. Ei kuukausien jonoa eikä tarvitse lähetettä.
Ei mitään vikaa noissa, mutta netissä on se hyvä puoli että viesti tavoittaa yhdellä kerralla useita erilaisia lukijoita. Yhdellä voi olla yhtä sanottavaa ja toisella toista, ja jonkun kommentista kolmannelle voi tulla mieleen kirjoittaa jotakin sellaista, mikä muuten olisi jäänyt kokonaan sanomatta.

Itselläni jos on jokin vaikea ongelma, johon tarvitsen apua, niin käytän mahdollisimman monipuolisesti erilaisia lähteitä sen ratkaisemiseksi. Olen mm. kysynyt kitinäläisiltä ideoita lopputyöni aiheeksi, vaikka onkin epätodennäköistä että täältä löytyisi yhtäkään varsinaista oman alani asiantuntijaa. Kysyminen ja siitä seurannut keskustelu auttoivat siitä huolimatta.

Sekään, että kysyjä saattaa olla trolli, ei minusta ole oikein hyvä syy jättää hyvää keskustelua käymättä. Ketjujen lukeminen kun herättää ajatuksia niissäkin lukijoissa, jotka eivät ole tajunneet (tai uskaltaneet) aloittaa aiheesta keskustelua, mutta joita se joka tapauksessa koskettaa. Tästäkin ainakin minulla on omakohtaista kokemusta.

Lopultakin tässä taidetaan jälleen pyöriä sen iänikuisen teeman ympärillä, jossa osa kirjoittajista toivoo asiakeskustelua ja toinen osa viihteellistä hiekkalaatikkosotaa. Jälkimmäisen harjoittaminen vaikuttaa ikävä kyllä ensimmäistä tyrehdyttävästi, ja koska enemmistö kirjoittajista tuskin kannattaa moderointia (eikä myöskään oma-aloitteisesti muuta käytöstään), lienee oletettavaa että Kitinä muuttuu ajan myötä kokonaisuudessaan hiekkalaatikoksi. No, onneksi Kitinä ei ole koko maailma eikä edes koko internet!

Jatkakaa.
Vastaa Viestiin