Jaska Sunnuntai perustettu Sunday Badan kunniaksi!
Jaska Sunnuntai perustettu Sunday Badan kunniaksi!
Hyvin? valmisteltu isku Israeliin?
Annetaan vähän raketteja teille niin saatte pommit antaa meille!
Perustettu kolmea minuuttia vaille thdeksän.
Annetaan vähän raketteja teille niin saatte pommit antaa meille!
Perustettu kolmea minuuttia vaille thdeksän.
Pyyhin Netikettiin..
Iski oksennustauti, oli rattoisa ilta ja yö. Yrittää siinä nyt oksentaa kun mitään ei tule pihalle. Vittu että vitutti, aamu seiskalta sisuunnuin kun janotti niin vietävästi ja otin varovasti vettä ja nyt pysyy inessä jo Jaffakin.
Kai se on tehtävä Nibat ja mätettävä annos salaattia pöytään ja kokeilla pysyykö sisällä vai poistuuko lautaselle.
Kai se on tehtävä Nibat ja mätettävä annos salaattia pöytään ja kokeilla pysyykö sisällä vai poistuuko lautaselle.
No onpa ollu hilijasta täällä tänää...
Totesin just, ettei tuu olleskaan nii juappo olo, ko palauttaa tyhjät tölkit Sportian jättikasseissa. Ja että on se vaan kannattavaa puuhaa tuo dokaaminen.
Nyt kotinysväily/siivousilta kera parin olusen (eli joo joo, suomeks on-line-dokausta ja sensellaista mm. @ lortto).
Yritän pysyy himas, mut jos ei pysty, syytän teiän tylsää suraa!
Totesin just, ettei tuu olleskaan nii juappo olo, ko palauttaa tyhjät tölkit Sportian jättikasseissa. Ja että on se vaan kannattavaa puuhaa tuo dokaaminen.
Nyt kotinysväily/siivousilta kera parin olusen (eli joo joo, suomeks on-line-dokausta ja sensellaista mm. @ lortto).
Yritän pysyy himas, mut jos ei pysty, syytän teiän tylsää suraa!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Blissille onnea !
Tulikin tutustuttua tänään paikalliseen terveyskeskukseen. Ohut oksa sivalsi sarveiskalvoon naarmun visiiristä ja rilleistä huolimatta. Onneksi vasta savotan loppuminuuteilla. Saikkua torstaihin saakka. Mielummin oisin kylläkin tervesilmäisten joukossa. t. yksisilmä.
Tulikin tutustuttua tänään paikalliseen terveyskeskukseen. Ohut oksa sivalsi sarveiskalvoon naarmun visiiristä ja rilleistä huolimatta. Onneksi vasta savotan loppuminuuteilla. Saikkua torstaihin saakka. Mielummin oisin kylläkin tervesilmäisten joukossa. t. yksisilmä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä