Maanantaina jotkut joutuu duuniin
- Haemaeraemies
- Kitisijä
- Viestit: 3484
- Liittynyt: 14.08.2005 18:34
wassup bitches?
Kävin kääntymässä omilla mailla ja "rauhoittumassa" lapissa. Oli kyllä hauskaa, niinkuin yleensä aina. Tuli soitettua kirkonpoltto-junkkaa ja maailman loppu-psykeä paikallisille ja juotua liikaa kaljaa koko reissun ajan.
Nyt on vähän "who are you people and where`s my horse" olo, mut eiköhän tää tästä.
Kävin kääntymässä omilla mailla ja "rauhoittumassa" lapissa. Oli kyllä hauskaa, niinkuin yleensä aina. Tuli soitettua kirkonpoltto-junkkaa ja maailman loppu-psykeä paikallisille ja juotua liikaa kaljaa koko reissun ajan.
Nyt on vähän "who are you people and where`s my horse" olo, mut eiköhän tää tästä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Viestit: 4792
- Liittynyt: 28.07.2008 22:31
- Paikkakunta: Jäässä
Töissä. Liiankin rauhallista, kun ehtii tänne kirjoittamaan.
Eli vetari jos on mennyt niin siihen uppoaa luokkaa 500€ + työt ja laatikkoon öljyjä.
Moottorin lisäksi Niba taisi vähän aikaa sitten mainita vetoakselista valuneista öljyistä!exPertti kirjoitti:bliss kirjoitti:exPertti kirjoitti:
Wat, onko sinulla joku volkkarin TDI?
Todnäk Renault tai Peugeot...
Relluun saa kyllä remmin ja kamat viidellä huntilla ellei tietty tykkää käydä bilian kusetettavana.
Eli vetari jos on mennyt niin siihen uppoaa luokkaa 500€ + työt ja laatikkoon öljyjä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru kirjoitti:Eli vetari jos on mennyt niin siihen uppoaa luokkaa 500€ + työt ja laatikkoon öljyjä.
En usko.
Justiinsa vaihdoin autoon vetarin ja hintaa tuli hommalle 48,90€. Öljyä ei kulunut koska vaihdoin ulomman ja tein sen auton alla pitäen sisemmän vetarin laatikossa kiinni.
En äkkiseltään keksi miten hommaan saa uppoamaan 500€ +työt!!!
Tästä havainnosta ei ehkä saa lääketieteen Nobelia:
Olen itse 174 cm (siis vertikaalisesti rajoitteinen). Työterveydenhuollossa on sairauskertomuksesta löydettävissä työntekijöiden pituus (ja paino).
Jos mies on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on irl monesti minua lyhempi. Jos nainen on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on monesti irl minua pidempi.
Olen itse 174 cm (siis vertikaalisesti rajoitteinen). Työterveydenhuollossa on sairauskertomuksesta löydettävissä työntekijöiden pituus (ja paino).
Jos mies on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on irl monesti minua lyhempi. Jos nainen on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on monesti irl minua pidempi.
Helposti kun käyttää alkuperäisvaraosia ja teettää työn merkkihuoltamossa. Veholla tuntiveloitus on muistaakseni satasen pintaan ja Käyttöautossakin n. 80 e / h.1108 kirjoitti:En äkkiseltään keksi miten hommaan saa uppoamaan 500€ +työt!!!
Itse olen yhden ainoan kerran yllättynyt iloisesti asioidessani Volvo-varaosaliikkeessä. Piti saada uusi stoppari takalosterin "rullaverhoon". Maksoi vitosen. Olin varautunut ainakin nelinkertaiseen hintaan.
Pulkannaru kirjoitti:Töissä. Liiankin rauhallista, kun ehtii tänne kirjoittamaan.
Moottorin lisäksi Niba taisi vähän aikaa sitten mainita vetoakselista valuneista öljyistä!exPertti kirjoitti:bliss kirjoitti:
Todnäk Renault tai Peugeot...
Relluun saa kyllä remmin ja kamat viidellä huntilla ellei tietty tykkää käydä bilian kusetettavana.
Eli vetari jos on mennyt niin siihen uppoaa luokkaa 500€ + työt ja laatikkoon öljyjä.
Kiitos huolenpidosta!
Pyrrrsks!
Nyt vuoti vähän alanappa..
Vetoaskelin Suojuskumi(150€) vaan meni mutta sitten se parempi puoli..
Akku->laturinhihna->laturi(259€)takuuhuollettu version->vetohihna->2 vetoratasta(49€ a'la)vesipumppu+tilpehöörit(500€) + täyshuolto(159€) + työt.
Se siitä, Renault Megane 1.6 16v Coupe, akkuun pääsee käsiksi kopin puolelta jne.. ranskalaista suunnittelua
Biliaan ei edes minulla ole varaa!
Käytän suojaamatonta yhteyttä Lauttasaaren CHIC-huollon kanssa..
Pyyhin Netikettiin..
Jopa minäkin voin sanoa, pätkä! Paitsi että taitaa olla vaikea asia kun muistaakseni kerroit siitä jo toisen kerren kityily urallasi..?NuoriDaavid kirjoitti:Tästä havainnosta ei ehkä saa lääketieteen Nobelia:
Olen itse 174 cm (siis vertikaalisesti rajoitteinen). Työterveydenhuollossa on sairauskertomuksesta löydettävissä työntekijöiden pituus (ja paino).
Jos mies on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on irl monesti minua lyhempi. Jos nainen on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on monesti irl minua pidempi.
Viimeksi muokannut Niba, 29.12.2008 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Mutta kun pituuskompleksiset näyttävät heittävän muutaman imaginaarisen sentin, voin minäkin sanoa olevani 178cm.Niba kirjoitti:Jopa minäkin voin sanoa, pätkä!NuoriDaavid kirjoitti:Tästä havainnosta ei ehkä saa lääketieteen Nobelia:
Olen itse 174 cm (siis vertikaalisesti rajoitteinen). Työterveydenhuollossa on sairauskertomuksesta löydettävissä työntekijöiden pituus (ja paino).
Jos mies on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on irl monesti minua lyhempi. Jos nainen on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on monesti irl minua pidempi.
Ei se mitään voit elää kuvitelmissasi! Laita vaikka pari senttiä lisää!NuoriDaavid kirjoitti:Mutta kun pituuskompleksiset näyttävät heittävän muutaman imaginaarisen sentin, voin minäkin sanoa olevani 178cm.Niba kirjoitti:Jopa minäkin voin sanoa, pätkä!NuoriDaavid kirjoitti:Tästä havainnosta ei ehkä saa lääketieteen Nobelia:
Olen itse 174 cm (siis vertikaalisesti rajoitteinen). Työterveydenhuollossa on sairauskertomuksesta löydettävissä työntekijöiden pituus (ja paino).
Jos mies on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on irl monesti minua lyhempi. Jos nainen on ilmoittanut pituudekseen 174cm, hän on monesti irl minua pidempi.
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Viestit: 4792
- Liittynyt: 28.07.2008 22:31
- Paikkakunta: Jäässä
Kaikkiin autoihin ei saa vetoniveltä erillisenä. Sitäpaitsi vetari on vetoakseli, noin pääsääntöisesti. Kommentointini ei siis ole vetarin nivelelle. Alkuperäinen vetoakseli on muistaakseni (vuosi ym) mallista riippuen Meganeen 350-600€. Et siilleen.1108 kirjoitti:En usko.
Justiinsa vaihdoin autoon vetarin ja hintaa tuli hommalle 48,90€. Öljyä ei kulunut koska vaihdoin ulomman ja tein sen auton alla pitäen sisemmän vetarin laatikossa kiinni.
Kas 1108 ehti sopivasti hintaa kommentoimaan uudelleen..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
En ole isnirööri enkä muukaan rasvanäppi!1108 kirjoitti:Pulkannaru kirjoitti:Eli vetari jos on mennyt niin siihen uppoaa luokkaa 500€ + työt ja laatikkoon öljyjä.
En usko.
Justiinsa vaihdoin autoon vetarin ja hintaa tuli hommalle 48,90€. Öljyä ei kulunut koska vaihdoin ulomman ja tein sen auton alla pitäen sisemmän vetarin laatikossa kiinni.
En äkkiseltään keksi miten hommaan saa uppoamaan 500€ +työt!!!
Sori, osaan laittaa pissipoikaan vettä ja joskus pesuainetta, osaan tankata auton, vaihtaa pyyhkijän sulat, tiivistää moottorin ilmaottoputken, pestä ja vahata auton, vaihtaa pyörät ja ilmastaa ne, mutta rasvanäppi en ole eikä minusta tule rasvanäppiä.
En koe minkäänlaista kompleksia asiasta enkä aio kokea.
Pyyhin Netikettiin..
Jotkut jatkaa töitä vasta 12.1. Opiskella kyllä pitäis sitä ennen, jopa as I write.. Sitä odotellessa ajattelin olevani kykeneväinen ottamaan äkkilähdön jonnekin eli tarjonnasta päätellen tod.näk. Kanarialle tahi Egyptiin. Tuleekohan Egyptissä bakteerikannasta johtuen kuinka varmasti jotain joka pilaa lomasta päivän tai pari? Matkakaverikin ois hakusessa, jos jollakulla on samankaltaisia suunnitelmia?
Prepare for the worstest.
Onko tuo se "ykköskoppainen" meksu? Vesipumppu + hihna + hihnapyörät on uudempaan VVT koneeseen vaihtotöineen alle viisisataa. Ja käsittääkseni akkukin on saatavilla konepeiton alla. Ei ole kyllä halpaa tuo homma.Niba kirjoitti:Vetoaskelin Suojuskumi(150€) vaan meni mutta sitten se parempi puoli..
Akku->laturinhihna->laturi(259€)takuuhuollettu version->vetohihna->2 vetoratasta(49€ a'la)vesipumppu+tilpehöörit(500€) + täyshuolto(159€) + työt.
Se siitä, Renault Megane 1.6 16v Coupe, akkuun pääsee käsiksi kopin puolelta jne.. ranskalaista suunnittelua
Biliaan ei edes minulla ole varaa!
Käytän suojaamatonta yhteyttä Lauttasaaren CHIC-huollon kanssa..
Came here for school, graduated to the high life
Noin halvan vetarin olen nähnyt viimeksi Jetassa. Siihen sai vaihdettua uuden "murroksen" merkkiliikkeessäkin viidelläkympillä.1108 kirjoitti:Justiinsa vaihdoin autoon vetarin ja hintaa tuli hommalle 48,90€. Öljyä ei kulunut koska vaihdoin ulomman ja tein sen auton alla pitäen sisemmän vetarin laatikossa kiinni.
En äkkiseltään keksi miten hommaan saa uppoamaan 500€ +työt!!!
Kysypä KK:n kokemuksia käyttöauton hinnoista. *periskooppisyvyyteen*
Came here for school, graduated to the high life
Koska en edes yritä esittää "asiantuntijaa" niin vaatii selvennystä? Kuulin kyllä että parhaimpaan Megaseen pelkkä vetohihnanvaihto 800€. Tämä ei nyt kyseinen väline.exPertti kirjoitti:Onko tuo se "ykköskoppainen" meksu? Vesipumppu + hihna + hihnapyörät on uudempaan VVT koneeseen vaihtotöineen alle viisisataa. Ja käsittääkseni akkukin on saatavilla konepeiton alla. Ei ole kyllä halpaa tuo homma.Niba kirjoitti:Vetoaskelin Suojuskumi(150€) vaan meni mutta sitten se parempi puoli..
Akku->laturinhihna->laturi(259€)takuuhuollettu version->vetohihna->2 vetoratasta(49€ a'la)vesipumppu+tilpehöörit(500€) + täyshuolto(159€) + työt.
Se siitä, Renault Megane 1.6 16v Coupe, akkuun pääsee käsiksi kopin puolelta jne.. ranskalaista suunnittelua
Biliaan ei edes minulla ole varaa!
Käytän suojaamatonta yhteyttä Lauttasaaren CHIC-huollon kanssa..
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Viestit: 4792
- Liittynyt: 28.07.2008 22:31
- Paikkakunta: Jäässä
En jaksa+viitsi etsiä, kun en just nyt ulkoa muista. Vaan on tohon asiaan tullut törmättyä varaosaliikkeessä ja saman auton kohdalla merkkiliikkeessä. On noita autoja jollain muotoa tullut ropailtua yli 20 vuotta. Ei ollut kuitenkaan euroopassa satoja tuhansia kappaleita myytävä automalli.1108 kirjoitti:Kuten?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Eli auton vuosimalli vaikkapa. korimallit vaihtuivat 2002-2003 ja vaihtuvat taas 2009 (mutta ei siitä sen enempää).Niba kirjoitti:Koska en edes yritä esittää "asiantuntijaa" niin vaatii selvennystä? Kuulin kyllä että parhaimpaan Megaseen pelkkä vetohihnanvaihto 800€. Tämä ei nyt kyseinen väline.
Maksaa kai, maksaahan TDI-passatinkin vaihto 1500e. Ja Alfan JTD-koneen.
Came here for school, graduated to the high life
Juu, on tuon aiheen elähdyttämänä tullut vissiin muutama rotulipaukku päästettyä, myönnetään. Onneksi halvempia vaihtoehtoja löytyy.exPertti kirjoitti:Kysypä KK:n kokemuksia käyttöauton hinnoista. *periskooppisyvyyteen*
Mitä enempi aiheesta keksustelee, sen vakuuttuneempi olen että vähintään Volvo, Renu, Mersu ja VAG-konserni ovat tehneet strategisen päätöksen tehdä jatksosa entistä isomman osan tuloksestaan huolto-ohjelman kautta.